Sciroccoma yazilim attirdim cok memnun kaldim hem yakit anlaminda hemde surat anlaminda iyi artis gosterdi herhangi bir ariza yok hersey gayet guzel ve kesinlikle guvenilir
Araçların ruhuyla oynayan profosyonel bir ekip... Aracın motorunu yer gibi saçmalıklara bakmayın. 80000 km sürdüm, yok böylesi keyif ve ekonomi... Hem yapılan işlemin temizliği, hem güleryüz. Teşekkürler Ümit Bey.
E92 aracıma Soft yazılım yapıldı ve çok memnunum. Ümit abiyi yıllardır tanırım ve yıllardır arabalarıma yazılım yaptırırım. Kalite BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp22.11.2023( Read More )
Yazılım işlerine pek sıcak bakmıyordum ve kafama takılan şeyleri danışmak için içeri girdim, yazılımı yaptırıp çıktım :) sonuçtan oldukça memnunum. Çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp18.05.2019( Read More )
Uzun süre araştırdıktan sonra Remapste tuning yaptırmaya karar verdim. Son derece memnunum ve herkese öneririm. Aracımdan istediğim zaman düşük yakıt tüketimi, istediğim zaman yüksek performans alabiliyorum.Fiat Bravo 1.6 JTDm - 120Hp @150 Hp24.04.2017( Read More )
Yapılan işlemden de fiyatındanda memnunun aracıma işlem yapılalı 1 sene oldu sorunsuz şekilde kullanmaya devam ediyorum ilgi ve alakalarından dolayı remaps a teşekkür ederimVolkswagen Crafter 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp22.11.2023( Read More )
Araç performansını çok degiştirdi 150 ile gidecegim gazla 180 hızı görüyorum önceden bir ve ikinci viteste pati çekiyordu şimdi 3 e kadar çekiyorrr ;)BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp17.08.2020( Read More )
Çok memnun kaldım aracım daha az yakıt harcıyor ve düşük devirlerde daha çabuk toparlıyor. Benimle ilgilenen Yusuf kardeşimede teşekkür ederim gayet ilgili davrandığı için.Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp09.01.2024( Read More )
Bu konuda tam profösyönel arkadaşlar onlara teşekkür ediyorum bana arabadan zevk alma hissini tattırdılar gönül rahatlıgıyla herkese tavsiye ederimAudi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp12.02.2016( Read More )
Daha önce alamadığım keyfi şu anda doyasıya alıyorum. Aracın hızlanması bir yana yakıtta da azalma oldu. Spor mode fena oldu ve kalkışlarda aşırı derece de keyif alıyorum. Şiddetle tavsiye ederimBMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp18.05.2018( Read More )
Sorunsuz bir işlem uygulaması oldu müşteri memnuniyeti işçilik ilgi alaka son derece mükemmel Ümit beye ve ekinine çok teşekkür ederim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp04.12.2023( Read More )
Mehmet Muhsin Y.İkinci defa remaps yükledim,bu ikinci yüklemem (aynı arac değil) farklı araclarıma yükledim.şunu öğrendim kalite asla resadüf değildir,bir cok yazılımı inceleyerek remaps yazılıma katar verdim ve en doğru kararı verdiğim icin cok mutluyum.parayı sokaktan toplamıyorum o yüzden harcadığım şey buna değmeli.remaps bunu fazlası ile hak ediyor.teşekkürler …Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp04.11.2021( Read More )