Hem Mercedes vito hem bmw e 60 520d yazılım yaptırdım araçlar süper oldu asıl şimdi tadını almaya başladım araçların çok memnun kaldim ümit DOGAN ve Remaps ailesine teşekürler
Aracınızın kaderini değiştirmek için en ideali sorunsuz ve tasarruflu performans olarak zaten rakipsiz; yazılım yapılan 3. Aracım çok memnunum herkese tavsiye ederim
Uzun zaman Bmw 3.20 d kullandıktan sonra skoda octavia 1.6 tdi araca geçmek zorunda kaldım. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissettim, taki remaps ile tanışana kadar.aracim yazılım sonrası sorunsuz ve tatminkâr şekilde kullanıyorum. Tavsiye ederim.
Merhabalar, BMW 3.20d 2012 model 184bg 350Nm aracimi Remaps programi ile Stage 1 tune yaptik. Dyno uzerinden ayni gun aldigim degerler 233bg ve 489Nm oldu. Tesekkur ederim.
1 eylül tarihinde aracıma yaptırdım ve bende merak konusuydu Nasıl olacak diye uzun yolda farkı hemen hissettirdi yakıt konusunda sakin kullanımda memnun edici ama performans artışı tahrik edici faktör olduğundan basmamak elde değil velhasıl tahminlerimden daha iyi sonuçlar verdi
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan
Uzun yıllardır aldığım her aracıma yazılım yaptırıyorum ve çok memnunum kalıyorum. Araçta ciddi bir değişim hissetmek istiyorsanız kesinlikle denemelisiniz. Arabamı aldığımda ilk durağım REMAPS oluyor. Bu işin hakkını sonuna kadar verdiğiniz için teşekkür ederim.Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp09.01.2024( Read More )
İlk aracım, CLA 180D’nin bu kadar tepkisiz bir araba olduğunu bilmiyordum. Yazılım sonrası aracın hantallığından eser yok, sürüş keyfi arttı ve şehir içi sakin kullanımda yakıt tasarrufu sağladı. Hiç değilse mercedese binip bir egea tarafından geçilmeyeceksiniz.Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp29.10.2024( Read More )
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp21.06.2017( Read More )
Audi A3 coupe aracım bambaşka bir araç oldu, yaptırmadan önce korkum ve tedirginliğim vardı, 15 bin km oldu yapılalı, keşke daha önce yaptırsaydım diyorum. Son sürat, ara hızlanmalar, gaz tepkimesi ve kalkış çok iyi. Hele ki S modda araç çıldırıyor. Duman vs de yok. Ellerinize sağlık. #slhdmrAudi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp02.12.2016( Read More )
Berkin U.Aracımın çekişi arttı ve yakıtında uzun yolda düşüş var gayet memnunum. Herkese tavsiye ediyorum. Bursa Remaps Salih beye ilgi ve bilgilerinden ötürü teşekkür ederim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @165 Hp16.04.2019( Read More )
Buyuk bir firma isini iyi bilen sorunsuz is bitirici firma bütün herkese tavsiye edebilecegim on puan.lık yer hizmetlerinden dolayı Tesekkurederim Toyota Hilux 2.4D - 150Hp @185 Hp04.11.2021( Read More )
İlgi ve alaka üst düzeyde. Hizmet anlayışı gerçekten profesyonel. Aracımda çok önemli güç artışını hemen hissettim. Yakıtta da fayda etmeye başladı. Volvo S60 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp26.03.2018( Read More )
Şehiriçinde çok daha rahat ve vites geçişlerinde çok daha akıcı oldu. Şehirdışındaysa o gücü hissetmek çok güzel üstelik yakıt tasarrufu da cabası.Fiat 500X 1.6 MultiJet - 120Hp @155 Hp17.08.2020( Read More )
Remaps firmasini uzun zamandir tanirim. Araclarimin yazilim islerini hep bu firmada yaptirdm. Neredeyse hic sorun yasamadim. Ailecek arabalardan Cok memnun kaldik. Remaps ailesine ve umit dogana Tesekkur ederizAudi A8 3.0 V6 TDI - 211Hp @320 Hp31.08.2021( Read More )