Yıllardır her aldığım arabaya sadece Ümit Doğan beyin yazılım yapmasına gönlüm el veriyor. O gerçekten bir profesyonel. Hem insani yönü hemde mesleki açııdan çok memnun kaldım .Astra dizel 136 hp içinde her zamanki gibi beni yanıltmadı ve imzasını attı. Kısacası güven = remaps Ümit doğan
Performanslı , Kaliteli ve sorunsuz bir uygulamayı yapan cana yakın ve bilgili personel arıyorsanız olmanız gereken yer kesinlikle burası .
Emekleriniz icin tekrar çok teşekkürler eşim cok memnun kaldı .
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralar
Remaps ve profesiyonel ekibi ile tanıştığımız günden beri araçlarımız artık daha iyi,aracımda hissedilen büyük bir güç artışı oldu hem daha seri hem daha güçlü şaşıranları saymıyorum kesinlikle çok başarılı.Elinize sağlık teşekkürlerFord Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp09.02.2018( Read More )
Umit Dogan. Bu iste gercek uzman olan yegane insanlardan. Sindiye kadar 6 aracina da yazilim yapildi ve performans konusubsa cok memnunum. Firmalarin sadece bir yazilim farki ile uzerine koyduklari Binlerce Dolar, Eur fiyat farklarina aldanmayin. Remaps leyin cok guclu olsun, REMAPS leyin az yaksin.BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp15.10.2018( Read More )
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim.Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp09.11.2020( Read More )
Yapılan işlemden de fiyatındanda memnunun aracıma işlem yapılalı 1 sene oldu sorunsuz şekilde kullanmaya devam ediyorum ilgi ve alakalarından dolayı remaps a teşekkür ederimVolkswagen Crafter 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp22.11.2023( Read More )
Berkin U.Aracımın çekişi arttı ve yakıtında uzun yolda düşüş var gayet memnunum. Herkese tavsiye ediyorum. Bursa Remaps Salih beye ilgi ve bilgilerinden ötürü teşekkür ederim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @165 Hp16.04.2019( Read More )
2011 4x4 Ford Ranger aracima yapilan islemden sonra, aracin cekisi cok rahatladi ve keyifli bir surusu oldu....Ilgilenenlere tavsiye ederim..Ford Ranger 2.5 TDCi - 143Hp @180 Hp15.02.2017( Read More )
Ümit beyi tanıdığıma gerçekten çok seviniyorum gayet mütevazi bir insan işi konusunda son derece hassas ve ilgili piyasada bulunan yazılımcılarla alakası olmayan biri aracıma uygulattırrdığım yazılım sayesinde aracımın gerçekten karekteri değişti yakıt performans süper oldu başarılarının devamını diliyorum.Opel Insignia 2.0 CDTI - 110Hp @190 Hp06.12.2022( Read More )
Doğukan İ.Öncelikle bana her konuda desteğini esirgemeyen Bursa remaps Salih Bilal Çobana ve tüm arabalarımda ki performans yazılımları için Ümit Doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @235 Hp30.03.2020( Read More )
Merhabalar öncelikle
Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps...Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp14.03.2018( Read More )
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalarAudi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp17.08.2020( Read More )
Surecin basindan sonuna kadar gayet aciklayici, yonlendirici bir gorusme gerceklestirdik. Tuketim degerlerimde ciddi bir dusus yasamadim. Bu beni biraz dusundurdu acikcasi. Ama bunu bir degerlendirme kistasi olarak gormuyorum. Yakin zamanda VW amblemli bujileri takacagim. Yol testi icin beklemedeyim.Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp10.03.2021( Read More )
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğimVolkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp29.05.2019( Read More )
Aracıma yazılım yaptırdım çok memnunum şehir içinde biraz yakıt farkı olsada uzun yolda harika yakıt tasarrufu sağlıyor ve acayip şekilde insanı gaza getiriyor suanlik çok memnunum sizde memnun kalırsınız ümit beye ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp28.07.2018( Read More )
Öncelikle müşteriye olan ilgi ve alakadan dolayi teşekkurlerimi sunarim.Araca gelince bekledigimden daha iyi bir güç ve tork artisi oldu ve bu islemden gayet memnunum.
Teşekkürler.Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp02.11.2018( Read More )
Peugeot 508 1.6 bluehdi otomatik aracıma uygulandı. Aracımı aldığım gün yaptırdım, Bu yüzden önceki ile farkı bilemiyorum. Ama 2.0lt araç kullanıyormuşum kadar güzel bir çekiş ve emsallerinin altında bir ortalama yakıt tüketimin var (şehir içi 5.5 lt ) . Kesinlikle tavsiye ederimPeugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp11.04.2018( Read More )