PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach

Comments of Customers (Read All Comments)

Audi
Audi A4 2.0 tfsi aracimi yaptirdim cok memnun kaldim. Yaptigi yazilimin arkasinda Umit dogan icin para 2. planda, En onem verdiklleri şey musteri memnuniyeti. Audi A4 2.0 TFSi - 211Hp @275 Hp
24.01.2016 ( Read More )
Mitsubishi
Umut Rıza V. Mitsubishi l200 4yillik kullanıcısıyim arabanın bu kadar güç geliştireceğine inanmazdim harika bir değişim hissediliyor Trabzon remaps Alper bey bu işin hakkını veriyor Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Mercedes
Ankara Ümit bey ve ekibi bu işin piiri Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
Hasan A. Profesyonel işcilik araçdaki performans her turlu fark edilir şekilde elinize emeğinize saglik remaps tesekkurler Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Read More )
Mercedes
Remaps Ümit DOĞAN abim ve ekibi bu işte gerçekten profesyonel yazılımın bağımlılık yaptığına şahit olacağınız adres en az 7 adet aracıma yazılım yaptırdım ve hepsi birbirinden başarılı sıfır aracımda bile hiç düşünmeden ilk yaptırdığım şey yazılım oldu. herşey için teşekkürler. Mercedes GL GL350 CDI Bluetec - 258Hp @300 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Opel
Herkese tavsiye ederim hem ilgi hem yaptıkları iş olsun 1 numara bir firma Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Read More )
BMW
Araba 4. Vitesde patiye düşermi ? Yazılımdan sonra düşüyo ama biraz dikkatli kullanmak lazım araç efsane uzuyo , son hız 266 yı gördüm , BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
10.11.2017 ( Read More )
Opel
Adem D. Merhabalar, yazılım güncellemesinden genel olarak memnunum performans ciddi oranda arttı diyebilirim araç özellikle yüksek viteslerde kolay kolay bayılmıyor yakıt ortalamam şehir içinde yaklaşık %10 gibi arttı (4,5 olan ortalama 5 lt) fakat performans artışına göre önemsenecek bir durum değil bence, uzun yolda bu fark çok daha azallıyor, problem olarak ilk zamanlar özellikle 5. Viteste 1700-2000 devir aralığında araçta silkeleme problemi yaşadım enjektör temizleyici kullandıktan sonra düzeldi fakat araçlar 10 yaş ve üzeri olduğundan Egr balfini de temizletmek gerekiyor diye düşünüyorum Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Volkswagen
Hamdi D. Çok memnunum herkese tavsiye ediyorum. Teşekkürler Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
20.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Kudret Ç. ARACIM DAHA ATAK VE DINAMIK BENCE YAZILIMDA TURKIYEDE UZERINE YOK ARACA HIC ZARAR VERMEYEN BIR TEKNIK TEBRIK EDIYORUM Volkswagen Passat 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Volkswagen
Aracımın içindeki uyuyan atlar uyandı, herkese tavsiye ederim, hiç düşünmeden yazılım yaptırsınlar farkı görecekler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
26.01.2017 ( Read More )
BMW
Burda eskittiğim ikinci 5.25d olucak deneyin torku hissedin BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
22.07.2019 ( Read More )
Opel
Yaklaşık iki haftalık bir kullanımdan sonra şunu söyleyebilirim. Hız isteyene hız, güç isteyene güç. Hantal 1.3 TDCI yok artık. Memnun muyum ? Hayır daha ötesi.. Mutluyum.. Ümit Hoca bilgili ve ilgili, Halil İbrahim hoşsohbet ve bilgili. Daha ne olsun ! Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
01.05.2018 ( Read More )
Opel
Tesekkurler araba efsane oldu sayenizde Opel Insignia 2.8 T - 260Hp @300 Hp
23.08.2019 ( Read More )
Citroën
Öncelikle böyle bir sistem geliştirdiğiniz için çok teşekkür ederim çok memnunum hem aracımın performansı ve çok yakıt tasarrufu sağlanmış oldu Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
01.05.2018 ( Read More )
BMW
Yazılımdan sonra arabam çok değişti.zevk alarak binmeye başladım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım performans sevenlere bu kurumsal firmayı kesinlikle tavsiye ediyorum bence Türkiye'de TEK'ler.Değerlendirmelrim BMW 3.20i ve Audi A5 içindir BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Arabama uygulanan yazılımdan çok memnun kaldım. Ancak dahada. Memnun olduğum konu ise insan kalitesi. Ekip çok samimi ve değerli. Teşekkürler Remaps... Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Opel
Saf memnuniyet...Allah başarınızı daim etsin. Sevgilerle Opel Insignia 2.0 CDTI - 195Hp @225 Hp
11.12.2015 ( Read More )
BMW
Aracım 520i, 2022 model. 1 aydır kullanıyorum ve inanılmaz keyifli. Kurumsal bir yer olduğu için de tavsiye derim. 170 bg den 280 bg çıkmış oldu… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
07.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
2015 passat 2.0 TDI Aracım için Servise girip çıkana kadar tüm işlem kaliteli ve güzeldi herşey için teşekkür ederim remaps ailesine Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
05.12.2022 ( Read More )
BMW
İlgi ve alaka dan çok memmun kaldım. Aracın perfonmansı hissedilir düzeyde değişti. Ümit beye ve ekibine çok teşekkürler. Yeni araç ta alsak ilk adres REMAPS... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
İşlem yapılan her aracımın satış önce ve sonrasında aldığım hizmet çok kaliteliydi. Remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Passat 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Read More )
Kia
Her arabama hiç tereddütsuz güç arrtırımını ümit doğan kardeşime uygulatıyorum bu lüksü bırakamıyorum sakin kullanımda yakıt kesinlikle daha düşük oldu ayrıca her an yaptiğı işin arkasında bir kurumla muattap olmak güven veriyor Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Citroën
Öncelikle yapmış oldukları ilgi ve alakalarından dolayı Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ederim Hizmetlerinden çok memnun kaldım.Citroen C5 aracımı çok seviyorum ve severekte biniyorum.Yanlız araç kalkışta hantaldı ve kalkışlarda bayilacakmış gibi oluyordu ve yazılımla bu duzeldi .Hatta sürekli gittiğim bir yol da köprü altindan çıkış dik rampa oraya geldiğim zaman manuel vitese alıyordum.Şimdi direk çıkıyorum manuele almadan.Birde seyirhalinde giderken ileride dönüş yapmak için frene bastığım zaman araba vites düşürürken arabayı ileri geri sallama yapıyordu küt küt diye vuruyordu ve yazılımla buda duzelmiş oldu.Remapsa çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
08.05.2019 ( Read More )
Chrysler
Bir arabanın hakkını veren ve kendini daha güvende hisseden ve bir arabadan nasıl zevk almanı sağlayan bir yazılım . Hep dediğim gibi bugün bir traktör alıyor olsam dahi remaps tan yazılım yaptırırım.Tekrar dan bizlere böle bir hizmetten faydalanma şansımız olduğu için sizlere teşekkür ederim. Chrysler 300C 3.0 CRD - 218Hp @275 Hp
23.05.2016 ( Read More )
Volkswagen
Talha E. Performans artmasına bire bir etken çok muhteşem etkiliyor. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Audi
Serkan M. 250 milyarlık araca yazılım atılır mı? Sorusuna tek cevabım bu zamana kadar boşuna beklemişim oluyor üçbin motor araç sanki dörtbin ikiyüz oldu ve artık yazılımsız araç binmem diye düşünüyorum Erzurum bayisi Erdem beye teşekkür ederim Audi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
18.02.2017 ( Read More )
BMW
Murat Ö. Son derece konuksever bir işletme ortamında aldığım profesyonel bir uygulama sonrası zaten sıradışı durumdaki performans ve yakıt verilerim olağanüstü bir hal aldı… Teşekkürler Remaps ve kardeşim SBC… Tekrardan görüşmek ümidiyle BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
04.11.2021 ( Read More )
BMW
Her işte olduğu gibi yazılımda da işin ehlinin farkı çok net anlaşılıyor. Araba bambaşka bir araba oldu, 320d yerine 330d bakıyordum vazgeçtim :) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
05.11.2021 ( Read More )
Ford
Ramazan H. Yazılım yaptıralı yaklaşık 2,5 ay (3000 km) oldu. Aracımın 2. ve 5. vitesinde hissedilir iyileşme oldu. Araç gerçekten ağır. Uçup kaçıyor diyemem ama hissedilir bi iyileşme oldu performansta. Yakıt da yazılımın öncesi ve sonrası uzun yol ayni kullanımla ayni şartlarda %13 civarında düştü. Şu ana kadar araçta bir sıkıntı olmadı. İnsallah da olmaz. Şimdilik memnunum tavsiye edebilirim. Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.08.2020 ( Read More )