Daha önce alamadığım keyfi şu anda doyasıya alıyorum. Aracın hızlanması bir yana yakıtta da azalma oldu. Spor mode fena oldu ve kalkışlarda aşırı derece de keyif alıyorum. Şiddetle tavsiye ederim
öncelikle aracın bu kadar performansının yükseleceğini beklemiyordum.. hele ki 2000 devirden sonra , 2. vites , 3. vitrs farketmez pati çekiyor.. 180 i zorla yapıyorken , yazılımdan sonra 30 saniyede 180.. 40. saniyede mi ibrede 210 u okudum yol bitti.. trabzon remaps' ın sahibi Alper Akkoç kardeşim , güler yüzü ve misafirperliği için teşekkür ederim...
Herşey çok profesyonel. Arkadaşların araçlar hakkında teknik bilgisi çok yüksek. Mühendis seviyesinde konuya hakimler dolayısı ile çok güven veriyorlar. BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp06.12.2022( Read More )
Yapılan işlem sonrası aracımın Performansı gözle görülür bir şekilde değişmiştir çok seri bir şekilde hızlanmaktadır çok memnunum Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Yapılan işlem çok kaliteli ve başarılıdır.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp21.06.2017( Read More )
Hakkı E.10 gün ara ile bu ikinci yazılım yaptırdığımız araç her ikisinde mükemmel oldu.insalla böyle sorunsuz devam eder.ilk araç rexton w 2.0 alt devirlerde hızlanma mükemmel oldu araç resmen 0-100 arası %30-40 daha atak ve pedala duyarlı hale geldi. Yakıt çok değişmedi sanırım uzun yolda test edeceğim.lakin yakıt aynı kalsa bile performans istediğinde mevcut var artık biliyorsun. İkinci araç xtrail 1.6 manuel 4x4 aracın rampa ve düşük vitesdeki tutuk hali gitti gayet güzel ama hepsinden güzeli yakıt dusdu çok belirgin bir şekil de. Artık gazı dibine kadar vurmaya gerek yok her iki araç için de hafifçe dokun gerekli tepki fazlası ile var. Trabzon Alper bey ve Remaps teşekkür ederim. İnşallah ilerleyen zamanlarda bir sorun yaşamayız SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp05.05.2019( Read More )
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum.BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp26.05.2016( Read More )
Müşteri ilişkileri bakımından cok memnun kaldım.İyi ki yazılım yaptırmısım koklü ve güvenilir bir firma olarak remaps ailesine teşekkürlerimi iletiyorum.Artık yollar daha zevkliBMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp24.01.2018( Read More )
Murat O.Bu kadar iyi performans alacağımı hiç tahmin etmemiştim. Alper abimden Allah razı olsun emeklerinden dolayı ve gösterdiği ilgi alakadan ötürü sonsuz teşekkürler. Peugeot 206 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp31.08.2021( Read More )
Kesinlikle dünya standartlarında bir servis. Aracımla mükkemmel bir şekilde ilgilendiler. Her sorumu cevapladılar. Aldığım hizmetten çok memnunum. Aracım resmen kabuk değiştirdi düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Yüksek devirlerdeki hızlanma ve çekiş ise inanılmaz. Kerem Bey’e bize verdiği kusursuz hizmetten dolayı çok teşekkür ederim. Daha erken yaptırmadığım için pişmanım diyebilirim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp26.02.2019( Read More )
Öncelikle arkadaşlara cok tesekkur ediyorum Ford transit aracım bartakül filtresi dolayı arac cekişten düştü cok sanayiye gittim üc ay sonra aynı arıza devam ediyordu arkadaşlar bi yazılım attılar araba canavar oldu cok tesekkur ediyorum
Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp18.10.2017( Read More )
Sorunsuz bir işlem uygulaması oldu müşteri memnuniyeti işçilik ilgi alaka son derece mükemmel Ümit beye ve ekinine çok teşekkür ederim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp04.12.2023( Read More )
2018 VW Caddy 102hp aracıma yaptırdım. Amacım düşük devirlerde, herhangi bir sıkışma anında aracın ani hızlanmasını sağlamak ve yığılmasını önlemekti. Şu ana kadar çok memnunum. Yakıt tasarrufu konusunda ise olumlu bir katkıyı henüz ölçemedim ama performans gayet iyi. Ellerinize sağlık!Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp18.08.2020( Read More )