Yazilimdan sonraki aracimin performansindan cok memnunum eski hantalligi kalmadi vites gecisleri hizlanmalar 2000 devir ustunde hissedilir oranda güç kesinlikle herkese tavsiye ederim.
AUDI A4 1.8 t aracıma yazılım yaptırdım çok memnun kaldım türkiyenin en iyi işi yapan firma ekip olarak çok iyiler hem aracımdan hemde müsteri ilişkilerinden çok fazla memnun kaldım işlerinin herzaman arkasında duran bir firma tavsiye edilmeyecek bir firma değil herkesin denemesini tavsiye ederim ilgi için teşekkür ederim
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık.
Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp22.06.2017( Read More )
Yapılan işlemden de fiyatındanda memnunun aracıma işlem yapılalı 1 sene oldu sorunsuz şekilde kullanmaya devam ediyorum ilgi ve alakalarından dolayı remaps a teşekkür ederimVolkswagen Crafter 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp22.11.2023( Read More )
Remaps ta Benzinli Turbo ve Benzinli Atmosferik ve Diesel Turbo 3 Aracıma Yazılım Chip Tuning Uygulattım Yakıtımda Düşüş Oldu ve Performansım Artı TeşekkürlerAudi A4 1.9 TDi - 130Hp @175 Hp22.06.2015( Read More )
Isinde profesyonel, yaptigi tum islerde basarili garantisi hizmeti ayri bi konu zaten bugune kadar yaptirdim tum islemlerde aldigim memnuniyet ise cabasiFord Focus ST - 225Hp @280 Hp09.07.2015( Read More )
Güçlü ve hızlı olan aracım bir üst seviyeye yükseldi. Güvenilir ve tam bir profesyonel uygulama TERTEMİZ.. Şehirlerarası tüketimde belirgin bir düşüş var. Sorunsuz, zahmetsiz ve garantili olarak aracınızı güvenli profesyonelliğe teslim edebilirsiniz.Volvo S60 2.0 T - 203Hp @270 Hp23.10.2017( Read More )
BMW 520i F10 aracıma uygulamada bulunduk. Güç olarak mükkemmel alt devirler bile dolu üst devirleri söylemeye gerek bile yok. Yakıt konusunda da sürekli basmazsanız tasarruf edersiniz. Basmazsanız 11 litre basarsanız 14-15 litre ümit beye çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp06.08.2021( Read More )
Cemal Ü.Kayseride Bmw f10 520i aracıma yaptırdım çok memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Diğer araçlar nasıl oluyo bilmiyorum ama kendi aracım çok iyi oldu. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp07.12.2022( Read More )
Merhabalar öncelikle
Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps...Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp14.03.2018( Read More )
Yazılım sonrası aracın, 'eco pro' modundaki ölü tavrı gitti. 'sport+' modunda ise tepkileri safkan bir spor otomobile dönüştü.Teşekkürler Ümit Doğan...BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp29.01.2017( Read More )
Yakıt tüketimi net %12 azaldı, performans olarak da özellikle yokuş ve rampalarda cok ciddi fark etti, misavirper ve profesyonel bir firma. Mutlaka gidip ziyaret edin.Ford Kuga/Escape 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp20.08.2019( Read More )
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit DoğanVolkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp08.09.2016( Read More )