Herşeyden önce işlem sonrası müşteri memnuniyeti için göstermiş olduğunuz çabadan dolayı çok teşekkür ediyorum. Aracımın sürüşü gerçekten çok keyifli bir hale geldi, keşke daha önce tanışsaymışız. Tekrar elinize sağlık!
Gercekten cok memnun kaldim ALLAH razi olsun sizden kafamda soru isareti vardi ilgili ve alakalarindan dolayi sizlere cok tesekkur ediyorum yemin ederim aracima tekrardan asik oldum rabbim hayirli ve bol kazanclar nasip etain insallah
Tereddüt ile yaklaştığım bir konuydu ancak ziyaret ettiğimde kurumsal oluşu ve hertürlü teknik ve mekanik bilgiye sahip oluşları, aldığım net cevaplar ve deneyimlemiş kişiler ile sohbet bana güven verdi ve hizmeti satın aldım. Ank-İst-Ank uzunyol ve şehir içi trafiğinde 1300km yol yaptım BMW X3 aracım kazandığı güç ve tork ile şimdi bana daha fazla güven veriyor. Geçmiş 110 000Km'yi geçmişte bıraktım. Arabam ile daha keyifli yeni bir 110000 için yollardayım.BMW X3 xDrive 20i - 184Hp @260 Hp08.03.2022( Read More )
Uzun araştırmalarım sonucu Remaps ile tanıştım. Uygulama sonrasında aracımı tanıyamadım.Remaps sayesinde aracımı zevkle ve keyf ile kullanıyorum. Uygulama esnasındaki ikramlarınız, yakın tavrınız ve mütevazı yapınız icin ayrıca teşekkür ederim.BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp06.01.2020( Read More )
Linea 1.4 Tjet aracıma uygulama yaptırdım. Test sürüşünde araçtaki farklılık hemen hissedildi. Yakita iliskin durumu kullandikca gorecegimi düşünüyorum. Aracımın hava yastığı ikaz lambası yanmaya başladı arkadaşlar islem ile ilgili olmadığını belirttiler. Herşey icin teşekkürler. Linea Tjet icin tavsiye ederim.Fiat Linea 1.4 T-Jet - 120Hp @155 Hp29.05.2019( Read More )
Firma zaten sektörün en iyisi, personel çok ilgili. Kesinlikle tavsiye ederim. Arabamın çekişi ivmesi muhteşem, hızlanmasında çok fark var. Sakin kullanımda da 1 litreye yakın tasarruf ediyorum. Alfa Romeo 159 1.9Jtd - 136Hp @180 Hp28.09.2019( Read More )
Ömer Ç.Teşekkürler remaps, şu an bi sıkıntı yok.Aracım gayet iyi performansda, Bu arada türkiyede ilk defa peuget 301 1.6 hdi 2018 e yazılım yapıldı.Şiddetle tavsiye ederimPeugeot 301 1.6 HDI - 92Hp @122 Hp22.07.2019( Read More )
aracim performans bakimindan bi nebze pasif kaliyordu ve buda benim kafami kurcaliyordu fakat sonra remapsi kesfettim aracima yazilimi attik aracin direk olarak surus karakteri degisti artik daha eglenceli ve daha guclu bi aracim oldu firma olarak ta saolsunlar cok ilgili bir firma Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp26.07.2017( Read More )
Türkiyede aracınıza değer katan firmalardan birisi. Aracınıza zarar vermeden daha keyifli ve ekonomik bir sürüs deneyimi sağlıyorsunuz. Başta firma sahibi Ümit bey olmak üzere remaps ailesindeki herkese teşekkürler.Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp07.03.2022( Read More )
1.6 tdı dsg golf 7 araca uyguladık
Gerçekten çok farketti ,terettüt edenler için söylüyorum.titreme turbo kapatma vs vs gibi sıkıntıların hiçbiri yok gönül rahatlığıyla yapılabilir yakıt olarak performans beklenen sürüşlerde yakıtı etkiliyor evet ama normal veya uysal kullanımlarda araç çok daha az yakıyorVolkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp29.12.2015( Read More )
Aracımı artık taksi kullanır gibi kullanabiliyorum. Yüksek vitesde yokuşlarda çok hızlı topluyor. Kesinlikle zorlanmıyor. Çok cabuk ve devri yüksekltmek zorunda kalmadan vites büyültebiliyorum. Yüksek hızlara daha düşük devirle ulaşabildiğimden yakıt tasarrufumda oluyor.Mercedes Vito 111 CDI - 109Hp @180 Hp20.06.2017( Read More )
Aracım audi q7 3000 cc işlemden sonra aracım hem yakıtta hem çekiş gücünde inanılmaz fark yarattı şu an hergün kullanıyorum ve cebimi üzmüyor performansı çok keyf veriyor aldığım her araca yaptırdım ve hep memnun kaldım bir de inanılmaz ilgili alakalı ve saygılı ekiple çalışıldığı için müşteri memnuniyeti en üst seviyede başarılarının devamını dilerimAudi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp22.11.2023( Read More )
Önce biraz tedirgindim ama ekip gerçekten profesyonel ve çok ilgililer. Yapılan işlemde gayet başarılıydı. Aklıma sonradan takılan merak ettiğim konularda da gayet ilgililerdi. Teşekkğr ederimAudi A5 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp07.12.2022( Read More )
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps..BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp23.03.2016( Read More )