Aracıma yazılım attırıcaktım ümit doğan abimi tavsiye ettiler. Bende hiç pişman olmadım gerek ilgileri gerek aracın performansı olsun çok güzel bir iş başarıyorlar remaps ailesine teşekkür ediyorum
Ben fort fokus binicisiyim bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittim fazla bir şey beklemiyordum yazılım bittikten sonra görevli arkadaşla teste çıktık olmaz böyle bir şey araba resmen aslan gibi kükreyen bi şey oldu şiddetle tavsiye ederim rampada harika oldu
Subaru Outback (2017) aracıma yaptırdığım yazılım sonrası 30hp - 50nm artış elde edildi. Ancak önemli olan bu sayılar değil, araçta hissedilen belirgin performans artışı. İşlem sırasında her şeyi sorunsuz halleden İstanbul ekibine teşekkür ederim.
Yaklaşık 3 bin kilometredir kullanmaktayım, yazılım sonrası 200+ hp bir araç kullandığımı her yönüyle hissettiriyor.Videolu olarak öncesi sonrası testlerimde 0-100 net 0.5-0.6 saniye daha hızlı, 100’den 200’e ise 2 saniye daha erken ivmeleniyor, çok daha rahat devir çevirir hale geldi, 3 le çıktığı yeri 4 le çıkıyor, 215’i geçmeyen araç, limitör iptali sonrası 230’u devirir durumda. Yapılan soft bi yazılım az da olsa yakıt azaldı diyebilirim.Özetle parasına kesinlikle değer tasarruf için bile yaptırılabilir.Not LPG var ise uygulama yapmıyorlar bilginize..
Performansın yanında yoğun trafikteki sürüş konforu da iyileşiyor. Kesinlikle tavsiye ederim. İlgi, sohbet ve yardımlarınız için ayrıca teşekkürler :)Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp17.12.2017( Read More )
Araca yazılım atmakta kararsızdım zararı olur diye endişelerim vardı remaps beni bu konuda bilgilendirirdi ve şuan aracım hem yakıt tasarrufu sağlıyor hemde çekişi çok iyi teşekkür ediyorum BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp17.02.2022( Read More )
Yazılımdan sonra arabam çok değişti.zevk alarak binmeye başladım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım performans sevenlere bu kurumsal firmayı kesinlikle tavsiye ediyorum bence Türkiye'de TEK'ler.Değerlendirmelrim BMW 3.20i ve Audi A5 içindir BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp21.06.2017( Read More )
Kaliteli güvenilir hizmetin tek adresi yapılan işlem ve hizmet gerçekten takdire Şahan verdiğiniz paranın karşılığını sonuna kadar alabileceğiniz bir işletme ilgi ve alakaları için çok teşekkür ediyorum hayırlı sağlıklı başarılı günler dilerim Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp30.03.2020( Read More )
Ersan G.Merhabalar ben yapmış olduğunuz yazılımlardan çok memnun kalıyorum şimdiye kadar 6 adet aracıma yazilim yaptırdım Ve çok memnun kaldım performans süper en son volkswagen cady anlatılmaz yaşanır tebrikler Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp20.04.2017( Read More )
Yazılım sonrası gaz gecikmesi azaldı. Çekişi arttı. Çok Memnunum. Önceki aracımda da remapsde yazılım yaptırmıştım ve yine çok iyiydiAudi A4 1.4 TFSI - 150Hp @170 Hp05.02.2020( Read More )
Yaptırmış olduğum uygulama tüm isteklerimi (güç hızlanma yakıt düşmesi) fazlasıyla karşıladı. Uzun yol keyfi anlatılmaz ve tabi bir çok arabanın kalkışlarda arkamda kalması da cabası. Aracım 2015 olduğu için çok araştırdım REMAPS müşteri memnuniyetinin çok yüksek olduğunu gördüm ve uygulamayı kendilerine yaptırdım. Uygulama sonrası tüm sorularıma cevap bulmam ve aracıma yapılam müthiş uygulama için teşekkürler Remaps...Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp12.12.2015( Read More )
Aracım F10 520 dizel Aracımda oluşan basınç kaçağını ve buna bağlı kara duman sorununu nokta atış ile çözüme kavuştu bir dünya para harcayarak çözemediğim sorunu çözdüler sağolasunlar BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp04.11.2021( Read More )
Aracıma yaptırdığım yazılımdan sonra yaklaşık 7500 km yaptım ve şuan çok memnunum istendiği zaman güç istendiği zamanda yakıt ekonomisi olarak her iki kriter de tatmin ediciVolkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp09.11.2020( Read More )
Linea 1.4 Tjet aracıma uygulama yaptırdım. Test sürüşünde araçtaki farklılık hemen hissedildi. Yakita iliskin durumu kullandikca gorecegimi düşünüyorum. Aracımın hava yastığı ikaz lambası yanmaya başladı arkadaşlar islem ile ilgili olmadığını belirttiler. Herşey icin teşekkürler. Linea Tjet icin tavsiye ederim.Fiat Linea 1.4 T-Jet - 120Hp @155 Hp29.05.2019( Read More )
Yazılım işlerine pek sıcak bakmıyordum ve kafama takılan şeyleri danışmak için içeri girdim, yazılımı yaptırıp çıktım :) sonuçtan oldukça memnunum. Çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp18.05.2019( Read More )
5 20 d aracima yaptirdigim islemin performansi bekledigimin ustunde:) dusunenler hic dusunmesin hem yakit dustu hem performans super. Tesekkurler.BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp12.08.2015( Read More )
Atalarımız her işi ehline yaptıracaksın demiş. Güleryüz, ikramlar, karşılama herşey 10 numara 5 yıldız. Yazılım bir efsane. Keyifli bir arabam vardı, şimdi herşey daha bir güzelleşti. İlgi alaka için tekrar teşekkür ediyorum Remaps Ailesine. Daha uyguna bulunabilir ama önemli olan kalite ise REMAPS BMW 3-Serisi 320d - 150Hp @190 Hp20.08.2019( Read More )