2018 VW Caddy 102hp aracıma yaptırdım. Amacım düşük devirlerde, herhangi bir sıkışma anında aracın ani hızlanmasını sağlamak ve yığılmasını önlemekti. Şu ana kadar çok memnunum. Yakıt tasarrufu konusunda ise olumlu bir katkıyı henüz ölçemedim ama performans gayet iyi. Ellerinize sağlık!
Yazılım değil Remaps yaptırdığım 6. Arabam 3 ay binicek olsam bile ilk yaptığım iş remapsa gelmek aracın motor hacmini büyütüp daha güçlü araç almak için araç alırken 10 binlerle fark öderken aynı vergi diliminde daha az yakıtla daha keyifli bir araca binmek bundan sonraki her aracımada yaptırmaya devam edicem ilgi ve hizmet kusursuz tüm personele ve Ümit beye teşekkürler
Aracıma uygulamayı yapali 1 ay oldu. Şu anda çok memnunum. Insallah uzun zaman sonra da bu memnuniyetimiz devam eder. Bunun dışında göstermiş olduğunuz alaka için teşekkür ederim.
Mahir O.Motor öğretmeni olarak ilk yorumum, motor gücünün belirgin bir artışa ulaştığı, aracın daha atak olduğu ve yakıt tüketiminin en az 0,6 litre azaldığını söyleyebilirim.Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp14.02.2017( Read More )
Aracın performansı hissedilir ölçüde değişti dsg şanzumanda herhangi bir sıkıntı çıkmadı motor tüketiminde herhangi bir değişiklik olmadı yazılım satana değil yazılım üretene remapse işlem yaptırın aracım vw gol 6 1.6tdi dsg 200.000 kmVolkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp17.08.2020( Read More )
Aracım 1.4 Tsi CTH Koldu 160hp lik bir Scirocco diğer roccolardan farkı remaps yazlımlı olması Kesinlikle çok memnun kaldım yolda yapılan test verilerine göre yazmaları falan harika bi sistem var. Çok hızlılar işim tam 30 dakika kadar sürdü. Ve insan alışınca stage2 de istemiyor değil yani. Ümit abiye ayrıca güler yüzü ve müşteri memnuniyetine önem verdiği için...Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp09.03.2021( Read More )
Yaptırdıgım yazılım işlemi sonucunda bekledıgım degısıklıkden daha fazlasını ve daha performanslı oldugunu fark ettim yakıtım yarı yarıya düştü cok memnunumBMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp22.03.2016( Read More )
Refik K.Aracım yeniden hayat buldu remaps ailesi batı Karadeniz bölge bayi başkent oto ya ve özellikle yüksel ustaya göstermiş olduğu ilgi alaka ve samiyetten dolayı çok teşekkür ederim Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp18.11.2020( Read More )
Ahmet Çağrı A.Aracacım peugeot 508 1,6 blueHdi, 120bg versiyon... Sitede bu seçenek olmadığı için ehdi 115 diye listelemişler. Özellikle ara hızlanmalarda farkı farkediyorsunuz. Rampada da torkun arttığını çok net hissediyorsunuz. Bursa Remaps son derece ilgiliydi, şiddetle tavsiye ederim, çok teşekkürler.Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp23.07.2019( Read More )
Yapılan işin profesyonelliği , elde edilen sonuca bakıldığında çok daha iyi anlaşılıyor. Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Aracımı kullandığımda çok daha fazla keyif alıyorum artık. Gerçek Gücü Profesyonelinden aldığıma çok memnunum.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp21.04.2016( Read More )
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler.Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp11.02.2017( Read More )
Yaşar D.Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği .
Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle.
Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde.
Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum.
Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :)BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp10.09.2017( Read More )
Aracimdaki performans artisi yani sira yakitimdaki dusmeden dolayi tesekkurler REMAPS bundan sonra ne arac alirsam alayim ilk isim remaps'a ugramakAudi A6 2.0 TDi - 140Hp @185 Hp22.10.2016( Read More )
İlgilerinden ve işlemlerinden çok memnun kaldık aynı zamanda yönlendirmeleri ve yol testleri sayesinde aracımda yıllardır alamadığım performansı aldım. Teşekkür ederim.BMW 4-Serisi 428i - 245Hp @310 Hp08.02.2019( Read More )
Ahmet D.Aracımla ilgili şikayetlerim beklediğimden üst seviyede çözüme kavuştu, tahmin ettiğimden fazla performans artışına sahip oldum ve aracın alt devirleri canlandı. İlgi ve alakası için Remaps Kayseri şubesi Özdemir beye teşekkür ederim. Fiat Fiorino 1.3 JTD - 75Hp @95 Hp22.04.2021( Read More )
Aracımı yeni aldım.Bayiden çıkarıp doğruca Remaps Maslak’a götürdüm.Kerem kardeşimiz gerçekten çok samimi ve detaycı..Ümit Doğan hakikaten kaliteli hizmet veriyor.Bu kendisinden üçüncü yazılım satınalışım.. Hepsinden çok memnun kaldım.. Daha evvel başka bir yeri tercih etmiştim fakat çok sıkıntı yaşamıştım.Kendisine ve ekibine çok teşekkür ediyorum..Honda CR-V 1.6 iDTEC - 160Hp @190 Hp17.03.2018( Read More )