Ferhat G.2015 polo aracıma yüklenen stage 1 yazılımın performansı çok iyi, aracını seven tüm polo sahiplerine öneriyorum, sürüş keyfiniz ciddi anlamda yükseliyor, Bursa Remaps dan İsmail ustanın işlemi detaylı bir şekilde anlatması ve önem arz eden konuları ayrıca belirtmesi profesyonel bir kullanıcı olarak memnuniyetimi bir kat daha arttırdı, emeği geçen herkese teşekkürlerimle..Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp16.01.2018( Read More )
Ahmet C.Araç leon mk2 kısaca şunu söyleyim idda ediyorum ki kayseride belki en narin ve evlat gibi bakan leon kullanıcılarından biriyim kesinlikle yaptırmanızı tavsiye ederim. Bunu ezbere söylemiyorum yakıt ekonomisini gerçekten göreceksiniz öyle ezbere konuşan araca zarar verir diyenler halt yemiş aksine hiç bir zararı yok faydası var her araca tavsiye ederim aracına aşkla bakan biri olarak söylüyorum bunu Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp07.01.2022( Read More )
yazılım sonrası aracım az yakıp çok performans vermeye başladı . Bu işi türkiyede en iyi ve sağlıklı yapan tek firma.
aldıkları parayı sonuna kadar hakkediyorlar
150hp passatım 200 hp oldu aşırı zevkli hale geldi şiddetle tavsiye ederim .ilgilerinden dolayı teşekkür ederimVolkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp18.08.2020( Read More )
Şehiriçinde ve uzun yılda da performans belirgin arttı. Maksimum hızım ve maksimum hıza ulaşma sürem azaldı. Yokuşlarda gaza basınca artık motor gaz yiyor ve hızlanabiliyor. Henüz bir olumsuzluk ile karşılaşmadım. 1 ay kadar oldu yaptıralı,Performansı artınca biraz daha hızlı kullandığım için muhtemelen yakıt tüketimi henüz azalmadı ama şehiriçi sıkışık dur kalk trafikte azalacağını öngörüyorum (düşük devirde torku arttığı için gaza az basmak yeterli oluyor). Kesinlikle tavsiye ederim, hiç çekinmeyin.Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp17.08.2020( Read More )
Remaps calisanlarina tesekkurlerimi iletmek istiyorum oncelikle ilgi ve alakalari icin
Aracimin sehir ici olsun arazi modu olsun performansi hissedilicek derecede artti gaz pedalinin tepkime suresi minimuma indi
YAKİT tasarrufu konusuna hiic dikkat etmedim.Benim aradigim performansi arttirmakti
Ellerinize saglikFord Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp21.06.2017( Read More )
Aracımın özellikle yokuş yukarı çekişinde ciddi artış oldu, tork (nm) ve güç (hp) artışı hissediliyor. Ayrıca yakıt tasarrufu da ş.içi - ş.dışı karışık 100 km de yaklaşık 1 lt azaldı.
İstanbul Remaps a teşekkür ediyorum. Yazılım işleminden çok memnunum.Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp10.01.2019( Read More )
A7 3.0 tdi 245 hp aracıma stage 1 yazılım yaptık. İnanılmaz memnun kaldım. Yakıtı olsun gidiişi vites geçişieri harika oldu. Çok teşekkür ederim herşey için Audi A7 3.0 V6 TDi - 211Hp @320 Hp05.12.2022( Read More )
Yaklaşık 3 bin kilometredir kullanmaktayım, yazılım sonrası 200+ hp bir araç kullandığımı her yönüyle hissettiriyor.Videolu olarak öncesi sonrası testlerimde 0-100 net 0.5-0.6 saniye daha hızlı, 100’den 200’e ise 2 saniye daha erken ivmeleniyor, çok daha rahat devir çevirir hale geldi, 3 le çıktığı yeri 4 le çıkıyor, 215’i geçmeyen araç, limitör iptali sonrası 230’u devirir durumda. Yapılan soft bi yazılım az da olsa yakıt azaldı diyebilirim.Özetle parasına kesinlikle değer tasarruf için bile yaptırılabilir.Not LPG var ise uygulama yapmıyorlar bilginize..Kia Sportage 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp04.04.2020( Read More )
Mustafa T.Aracımdaki performans değişikliğine inanamadim. Bu kadar beklemiyordum. Ellerine sağlık.Umit beyi duymuştum. işinin hakkını gerçekten veriyor. Özdemir bey de beni ikna etti ve gerçekten ilgi alaka mükemmeldi. Teşekkürler Remaps ailesi.Renault Megane 1.5 DCi - 82Hp @105 Hp09.11.2020( Read More )
Ömür K.İki aracımıda remaps trabzon alper abiye götürdüm ticari aracımda binek aracımda tam istediğim gibi oldu alper abinin cana yakın tavırlarıda bizi cezbetti emeği geçen herkese teşekkürlerVolkswagen Golf 1.6 16V FSI - 115Hp @130 Hp16.03.2019( Read More )
Sakin kullanımda civarında yakıt tasarrufu sağladı. Yazılım sonrası performans ise oldukça iyi, oldukça memnunum. Zaten Remaps isim yapmasının sebebi kalite ve dürüstlük. Ümit beyin samimiyetle de müşteri sayısı artmaya devam edecektir. Teşekkürler vede hayırlı işler dilerim.BMW 3-Serisi 320d - 136Hp @165 Hp06.04.2016( Read More )
Öncelikle ümit beye ve tüm ekibine cok teşekkür ederim hersey den önce göstermiş oldukları ilgi alaka beni çok mutlu etti. Öncelikle chip ile ilgili aklımda soru işaretleri vardı kararsızdim sonra remaps gibi profesyonel ve işin uzmanı bir yerle tanışınca aklımdaki bütün soru işaretleri kalktı aracım bmw 116i şuanda ciddi bir yakıt tasarrufu ve çok ama çok eğlenceli ve güçlü sürüş keyfi yaşıyorum remaps bu işin uzmanı herkese tavsiye ediyorum teşekkürler BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp20.04.2017( Read More )