Comments of Customers (Read All Comments)

SsangYong
Murat K. Kalkışlar vites geçişleri ve arabanın gidişi çok iyi oldu teşekkür ediyorum SsangYong Kyron 2.0 XDi - 141Hp @170 Hp
04.03.2018 ( Read More )
Kia
Daha önceden 3.20 D aracıma yaptırmıştım, müthiş olmuştu. Şimdi Sportage 4x4 e yaptırdım. İnanılmaz bir araç oldu. Teşekkürler Ümit Doğan. Kia Sportage 2.0 CRDI - 184Hp @200 Hp
19.02.2016 ( Read More )
Nissan
İbrahim Ç. Aracımın performansı çok güzel oldu. Yakıt daha az yakmaya başladı. Bu işin en iyisi REMAPS. Nissan Qashqai 2.0 dci - 150Hp @180 Hp
02.11.2018 ( Read More )
Volkswagen
Fatih Y. Benim caddy oldu ASLAN ... Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @150 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Jeep
Murat Y. Bursa Remaps’te Salih Bilal kardeşim yardımcı oldu, aracım 10 yaşını aştığından değerleri okuyup sakınca olmadığına kanaat getirince benim de talebimle yazılımı 2.7 Crd Grand Cherokee’me gerçekleştirdi. Aracım bir tık daha seri oldu. Jeep Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
23.01.2019 ( Read More )
Fiat
İbrahim A. Ürün ve hizmet kalitenizden ayrıca Kayseri yetkilisi olan arkadaşların ilgisinde dolayı çok memnun kaldım. Ve tüm çevreme aktarımını yapmaktayım. Tekrardan remaps ailesine teşekkür ederim Fiat Egea 1.3 MJT - 95Hp @120 Hp
10.11.2020 ( Read More )
Ford
2008 focus tdci 110 luk aracıma daha önce farklı yerlerde yaptırdığım yazılımları yaptığım test sürüşünden sonra iptal ettirdim araç patiye kalıyodu kalkışta ama remaps la yazılım cidden bambaşka kalkışta pati yok araç 3000 devirden sonra çıldırıyo taki 5500 devire kadar sürekli ivmelenme halinde siz ne isterseniz neyi kıs neyi aç derseniz ümit doğan tamamen isteklerinize yönelik giriyo değerleri ecuya... arkadaşlar bu işin üstadı remaps ümit doğandır gözünüz kapalı aracı emanet edin zaten siz istesenizde aracın kaldıramayacağını yapmaz... m******* filan hikaye prof yazılım remaps dır... artık focusla yollar bambaşka teşekkürler REMAPS... Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
21.03.2017 ( Read More )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Read More )
Renault
Aracımda performans artışı ve tüketimdeki azalma gerçekten bu işler için doğru adresin Remaps olduğunu net bir şekilde göstermektedir Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
G30 520i aracım için performans yazılımı yapıldı. Sonuçtan çok memnun kaldım. Ümit Bey aracımın bujilerini yenilemeden yazılım yapmayacağını belirtti, yeni buji aldık. Memnuniyet için tüm teknik detayları hassasiyetle kontrol eden, işlem sonrası test sürüşü ve ölçümler yapan konusunda uzman bir firma. Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Read More )
SsangYong
Hasan K. Uygulama öncesi oldukça karamsar ve kararsızdım.Gerek öncesi gerekse uygulama esnasında verdiği bilgiler için Remaps'a teşekkür ederim.1 aydır ayrı bir keyifle aracıma biniyorum.2 tonluk bir canavara daha doğrusu.Tesekkurler remaps SsangYong Kyron 2.0 XDi - 141Hp @170 Hp
11.03.2018 ( Read More )
BMW
Aracım 5.20d 177lik şuan stage1 soft yazılımı ile net 210 hp olmuştur hem yakıt hemde güç avantajım olmuştur teşekkür ederim düşünen herkese tavsiye ederim iyi günler BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
23.05.2017 ( Read More )
BMW
Siz çayınızı içerken işi profesyonellere “Ümit Doğan” a bırakın aklınızdaki tüm soruların cevaplarını ve garantisini vermektedir. Teşekkürler Remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
09.02.2018 ( Read More )
BMW
Yapılan işin profesyonelliği , elde edilen sonuca bakıldığında çok daha iyi anlaşılıyor. Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Aracımı kullandığımda çok daha fazla keyif alıyorum artık. Gerçek Gücü Profesyonelinden aldığıma çok memnunum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.04.2016 ( Read More )
BMW
Yazılım değil Remaps yaptırdığım 6. Arabam 3 ay binicek olsam bile ilk yaptığım iş remapsa gelmek aracın motor hacmini büyütüp daha güçlü araç almak için araç alırken 10 binlerle fark öderken aynı vergi diliminde daha az yakıtla daha keyifli bir araca binmek bundan sonraki her aracımada yaptırmaya devam edicem ilgi ve hizmet kusursuz tüm personele ve Ümit beye teşekkürler BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Gerçek kaliteli hizmeti aldığım için memnunum Ümit bey ve ekibi hem yetkin hem deneyimli… 530i xdrive BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Renault
Sami S. Aracın içinden bir canavar çıktı. Sürüş keyfi kat kat arttı. artık aracı yavaş süremiyorum o güç beni çok etkiliyor Renault Laguna 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
16.01.2018 ( Read More )
Volkswagen
yazılım sonrası aracım az yakıp çok performans vermeye başladı . Bu işi türkiyede en iyi ve sağlıklı yapan tek firma. aldıkları parayı sonuna kadar hakkediyorlar 150hp passatım 200 hp oldu aşırı zevkli hale geldi şiddetle tavsiye ederim .ilgilerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
18.08.2020 ( Read More )
BMW
118i ruhu kayboldu resmen alt devirleri üst devirleri inanılmaz değiş ti yakıt konusunda da gerçekten azalma oldu ellerine sağlık Ümit doğan remaps ailesine teşekkürler:) BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
11.02.2017 ( Read More )
Mercedes
Remaps On Numara Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
23.05.2016 ( Read More )
BMW
Remaps ailesine teşekkür ederim. Çok başarılı. Aracı sevdirdiler. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.06.2016 ( Read More )
Volkswagen
Aracıma yaptırdığım yazılımdan sonra yaklaşık 7500 km yaptım ve şuan çok memnunum istendiği zaman güç istendiği zamanda yakıt ekonomisi olarak her iki kriter de tatmin edici Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Audi
Aracimi remaps oncesi satmak istiyordum cunku cok fazla yigilma yapiyordu kalkislarda. Remaps sonrasi aracimdan keyif alarak surmeye basladim. Umarim orta ve uzun vadede herhangi bir sorun cikmaz. Audi A5 2.0 CR TDi - 143Hp @185 Hp
26.08.2020 ( Read More )
BMW
Her zamanki gibi bu arabamda da ümit doğan REMAPS ailesi Harika bir iş çıkardılar.Zevkle biniyorum arabaya teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
03.12.2017 ( Read More )
Opel
Opel Antara aracıma yaptırdım.Yakıt cok düştü,performans cok iyi ,daha önce yaptırmadıgıma pişman oldum.tavsiye ederim. Opel Antara 2.0 CDTI - 170Hp @195 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Aracımın içinde bi canavar varmış ümitbeyin sayesin de öğrenmiş olduk kaliteli düzgün ve nazik hizmetlerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Ford
Araç çekişi arttı Kalkış ve hızlanmalar güzel, Araç hızında oncekine gore baya fark var tşk. Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
07.08.2019 ( Read More )
Audi
Çok teşekkür ederim ümit beyin ellerine sağlık süper oldu arabam Audi A5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
11.02.2017 ( Read More )
Audi
Su ana kadar bir problem yasamadik. Performansindan da cok memnunum. Gerek Ümit beye gerekse oradaki personele ilgi ve alakaları içın teşekkür ederim. Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
28.02.2018 ( Read More )
Renault
Remaps maslağa ilgisi için teşekkür ederim. Yakıt tüketimi konusunda net bir tasarruf yok fakat böyle bi güç artışı beklemiyordum. İnanılmaz! Renault G.scenic 1,5 dci 110 HP den 130 HP ye çıktı. Hızlanma müthiş. Teşekkürler. Renault Scenic 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
24.01.2019 ( Read More )