Evet Profesyonel uygulama.Enaz fabrika kadar başarılı.Güleryüzlü ve işine hakim ekip.Rakamlara gelince Almanya daki fiyatlar çok çok daha pahalı.Teşekkür ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp16.10.2018( Read More )
Hasan K.Uygulama öncesi oldukça karamsar ve kararsızdım.Gerek öncesi gerekse uygulama esnasında verdiği bilgiler için Remaps'a teşekkür ederim.1 aydır ayrı bir keyifle aracıma biniyorum.2 tonluk bir canavara daha doğrusu.Tesekkurler remapsSsangYong Kyron 2.0 XDi - 141Hp @170 Hp11.03.2018( Read More )
yıllardır bütün yazılım işlerimizi ümit doğan bey ve ekibine yaptırıyorz.hem ticari araçlarda hem kendi kullandığımız araçlarda yapılan işlemler işlerimizi kolaylaştırdığı gibi aynı zamanda da mükemmel derecede tasarruf sağladı .ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkürler ümit beyAudi A6 2.0 TDi - 140Hp @180 Hp29.11.2018( Read More )
Aracımda inanılmaz bir değişiklik oldu bundan sonra yazılımsız araç kullanmamayı düşünüyorum alt devirler çok iyi canlandı herkese tavsiye ederim.Ford C-Max 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp26.12.2016( Read More )
2016 BMW5.20i arabama yazılım yaptıralı 20 gün oldu. Sonucundan çooookkk memnun kaldım. Sanki yeni bir arabam oldu. Artık araba kullanmak daha keyifli, Ümit Doğan ve ekibindeki diğer arkadaşlara teşekkürler ediyorum.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp09.01.2024( Read More )
Aracıma yazılım yapıldığı ilk andan itibaren aracımda bir rahatlama olduğunu hissettim performans anlamında ise gerçekten büyüleyici bir değişiklik vardı. Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim. SaygılarımlaVolkswagen Scirocco 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp26.08.2017( Read More )
Seat Ateca 1.6 TDİ aracımı 0 km iken yazılımı yaptırdım. Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip, kendilerine çok teşekkür ediyorum, bu işi en iyi yapan firma Remaps, başka bir yere asla gitmeyin. Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp31.03.2020( Read More )
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlıkOpel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp11.02.2016( Read More )
AUDI A4 1.8 t aracıma yazılım yaptırdım çok memnun kaldım türkiyenin en iyi işi yapan firma ekip olarak çok iyiler hem aracımdan hemde müsteri ilişkilerinden çok fazla memnun kaldım işlerinin herzaman arkasında duran bir firma tavsiye edilmeyecek bir firma değil herkesin denemesini tavsiye ederim ilgi için teşekkür ederimAudi A4 Cabrio 1.8 T - 163Hp @195 Hp02.11.2018( Read More )
Ford Ranger 2012 2.2 aracıma yaptırdım ve memnun kaldım. gücün ve torkun artması sayesinde gaza daha az basarak ilk depoda tahminen % 10 a yakın yakıt tasarrufu sağladım . Tork artışı çok fark ediliyor 1700 - 1800 devirde yaptığı çekişi 1500 devirde yapmaya başladı .
gaza daha az basarak tasarruf yapın derim . elinize sağlık Remaps, SaygılarımlaFord Ranger 2.2 TDCi - 150Hp @180 Hp27.01.2017( Read More )
Bu işi hakkıyla yapan tek firma.. Ümit bey bir cerrahın hastasına gösterdiği hassaslıkta, araclara hassas davranıyor. Toplamda üç aracıma işlem yaptırdım üçündede %100 memnuniyet sağladılar.. bu yorumlarımı abartı bulanlara şunu diyeyim verdiği ücretin karşılığını alamayan varsa karşı karşıya konuşup uğradığı zararı karşılamaya hazırımChevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp07.12.2022( Read More )
Aracıma uygulamayı yapali 1 ay oldu. Şu anda çok memnunum. Insallah uzun zaman sonra da bu memnuniyetimiz devam eder. Bunun dışında göstermiş olduğunuz alaka için teşekkür ederim. Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM - 120Hp @145 Hp17.08.2020( Read More )
Emine Y.102 beygirlik sıfır olarak almış olduğum Vw cady marka aracıma remaps tarafından yazılım attırdım ekspere götürüp ölçtürdüğümde 183 beygir olarak ölçüldü yani aracım iki kat daha dinaöik oldu inanılmaz bir fark yarattı teşekkürler remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp28.07.2018( Read More )