Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Gayet Profesyonel ve hızlı şekilde sorunsuz güç artışı ve ekonomi sahibi oldum. Teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Read More )
Volkswagen
Kayhan K. S.alüyküm trabzonda yaşiyorsaniz danişmadan araciniza yazılim uygulamayin 3 5 ucuz olacak diye milyarlik milyonluk araçlariniz çöp etmeyin remans a yorum olarakta 2 yilda bir araç değiştiriyorim her aracima yaptirdim sprinter 315 caravella hepsine yaptirdim kesinlikle atilan bg tork %80 90 doğru Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Volkswagen
araç bayiden çıkar çıkmaz remaps a gidiyor çok memnunum teşekkürler remeaps Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
11.12.2015 ( Read More )
BMW
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :) BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
13.12.2015 ( Read More )
BMW
Yazılım mı takibi ki REMAPS teşekkürler ÜMİT DOĞAN :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Her zamanki gibi bu arabamda da ümit doğan REMAPS ailesi Harika bir iş çıkardılar.Zevkle biniyorum arabaya teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
03.12.2017 ( Read More )
Citroën
Konusunda turkiyede tek. Kaliteli hizmet Citroën C3 Aircross 1.5 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Renault
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum. Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp
18.09.2020 ( Read More )
Audi
Kürşat U. Arabamı zaten seviyordum şimdi çok daha sevmeye başladım ilgi alaka ve kalite en üst seviyede herşey için teşekkürler Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
12.03.2021 ( Read More )
BMW
Halit Y. G20 aracıma yaptırdığım yazılım sayesinde aracın kaderi değişti kayseriden demir bey beni her konuda aydınlatdı kafamdo soru işareti olmadan gözüm kapalı yaptırdım gerçekten çok memnun kaldım ilgi alaka mükemmel ötesiydi herkese tavsiye ederim remaps kalitesi BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
25.12.2024 ( Read More )
BMW
Sn. Ümit Doğan 'ın profesyonelliği aracımın yanına geldiğinde belli oldu. Rölanti sesinden emme manifoltunda çatlak olduğunu anladı. Boru turbo girişinden kırılmış. Yazılım da yapınca aracım kendini buldu. Hızlı ve sorunsuz. Tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Read More )
BMW
Süper. Sakin kullanımda 1800 devirde 100-110 km hıza yükselirken sadece lastik sesini duyuyorsunuz. Güç mü istiyorsunuz, gaz pedalı emrinizde. İsteyene ekonomi isteyene ilave performans. Elinize sağlık. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Read More )
Citroën
Remaps a bir arkadasımın tavsiyesi üzerine gittim ve cok memnun kaldım 3 aracıma yazılım uygulaması yapıldı ve sıkıntısız kullandım ılk etapda kafamda cok soru ısaretı vardı fkt sahıbı arkadas gereklı sekılde benı aydınlattı ve benımde arastırmalarım sonucu anlattıklarını teyıt ettım cok bılgılı ve profosyonel sekılde ısını yaptıgından suphenız olmasın yaptıgı ısın arkasında duran tum personelıne tesekkurederım saygılar.. Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Mercedes
Arabam 2014 C180 w205 kasa gerçekten arabaya inanamadım özellikle düşük devirlerdeki tork muhteşem arabanın süratlenmeside Harika olmuş kullanmaya doyamıyorum emeği geçen herkese çok tşkler kılıç Mercedes C C 180 - 156Hp @175 Hp
20.08.2019 ( Read More )
Landrover
Araca İstanbul maslakta işlem yapıldı. İlgi ve alaka çok güzel ve Aracda bu kadar performans beklemıyordum.. çok başarılı.. Landrover Range Rover 4.4 SDV8 - 339Hp @390 Hp
17.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Aracım 160dan 200hp ye yükseldi performansı fazlasıyla hissediyorum, ortalama 9.0lt/100km yakıt tüketen aracım su anda 8lt yakıyo, fazlasıyla memnunum yazılımdan, tesekkürler remaps Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @220 Hp
17.05.2017 ( Read More )
Audi
Stage 2 yazılım yapıldı yakıtım ciddi oranda düşüş sağladı performansı felakettt derecede yükseldi teşekkürler remaps elinize emeğinize sağlık. Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
15.11.2019 ( Read More )
Volkswagen
Çok memnun kaldım aracım daha az yakıt harcıyor ve düşük devirlerde daha çabuk toparlıyor. Benimle ilgilenen Yusuf kardeşimede teşekkür ederim gayet ilgili davrandığı için. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
09.01.2024 ( Read More )
Audi
Serkan M. 250 milyarlık araca yazılım atılır mı? Sorusuna tek cevabım bu zamana kadar boşuna beklemişim oluyor üçbin motor araç sanki dörtbin ikiyüz oldu ve artık yazılımsız araç binmem diye düşünüyorum Erzurum bayisi Erdem beye teşekkür ederim Audi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
18.02.2017 ( Read More )
Mercedes
Uygulama sonrası çok ciddi performans artışı oldu. Emeğinize sağlık, teşekkür ederim. Mercedes A A180 - 122Hp @175 Hp
05.11.2018 ( Read More )
BMW
Sakin kullanımda civarında yakıt tasarrufu sağladı. Yazılım sonrası performans ise oldukça iyi, oldukça memnunum. Zaten Remaps isim yapmasının sebebi kalite ve dürüstlük. Ümit beyin samimiyetle de müşteri sayısı artmaya devam edecektir. Teşekkürler vede hayırlı işler dilerim. BMW 3-Serisi 320d - 136Hp @165 Hp
06.04.2016 ( Read More )
Citroën
Ümit beyin ve çalışanların ilgisine teşekkür ediyorum Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Renault
Araçta gerçekten belirgin canlılık ve güç artışı oldu. Teşekkür ederim herkese Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
29.07.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ömer Sultan G. Beklediğimden kat kat daha üstün bir performans elde ettim işini hakkıyla yapan en ince detayına kadar koşuşturan kişiliklerin hastasıyım ilginiz alakanız ve yaptığınız işten ötürü teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Peugeot
Aracım Peugeot 508 e yapılan işlemden sonra aracım adeta başka bir arac oldu rampalarda bayılmıyor artık klima açık olduğu halde yakıtta düşme var verilen granti ve Guler yüz bana güven verdi özellikle genç mühendis İbrahim beyin ilgi ve güvenine tesekkur ediyorum Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
03.08.2018 ( Read More )
Ford
Araçtan çok memnunum iyiki sizi tercih atmışım herşey için çok tşk Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Volkswagen
Passat 1.6 Tdi aldığıma pişman olmuştum, çok hantaldı. Uygulama sonrasında keyifli hale geldi. Teşekkürler Remaps Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
20.02.2019 ( Read More )
Volkswagen
Coşkun T. Süper bi olay pişmanlık duymayacağınız çaptan ne desem az deneyen memnun Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
03.01.2019 ( Read More )
Volkswagen
Süper oldu elinize sağlık Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
23.05.2016 ( Read More )