Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Serhat D. Yapılan yazılımdan çok memnun kaldım. Aracımın performansı çok net bir şekilde artmış. Çok teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.07.2018 ( Read More )
BMW
2015 model F10 atacıma Stage 1 yazılım yüklendi. 1,5 aydır sorunsuz kullanmaktayım. O kadar uyumlu ve tatminkar oldu ki aracımı değiştirmekten vazgeçtim. Teşekkürler Ümit Bey’e ve çalışkan ekibine. Son derece uzman bir iş çıkardılar… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Volkswagen
Yapılan işten çok memnun oldum, aracımla ilgili tüm şikayetlerim bitti, elinize sağlık... Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.02.2020 ( Read More )
Ford
Aracım ford mondeo 2.0 koruma aracı olarak kullanılıyorum. Harika performans. Ford Mondeo 2.0TDCi - 115Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Read More )
Volkswagen
Gökhan Ç. Aracımın performansında kayda değer bir artış var . Yakıtı da daha düşük memnun kaldım Trabzon remapss Alper AKKOÇ a teşekkürler Volkswagen Golf 1.6 16V FSI - 115Hp @130 Hp
01.05.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ferhat G. 2015 polo aracıma yüklenen stage 1 yazılımın performansı çok iyi, aracını seven tüm polo sahiplerine öneriyorum, sürüş keyfiniz ciddi anlamda yükseliyor, Bursa Remaps dan İsmail ustanın işlemi detaylı bir şekilde anlatması ve önem arz eden konuları ayrıca belirtmesi profesyonel bir kullanıcı olarak memnuniyetimi bir kat daha arttırdı, emeği geçen herkese teşekkürlerimle.. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
16.01.2018 ( Read More )
Volkswagen
Çok iyi oldu teşekkürler Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Read More )
BMW
Muhammet K. Tek kelime ile mükemmel BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
23.01.2019 ( Read More )
BMW
Ömer D. Normalde kalkışta ve ara hızlanmalarda çok hantal kalan aracım mermi gibi oldu. Çok fazla gaz verip arabayı hızlandırmaya çalışırken harcadığınız yakıtı gerçekten ivmelenerek harcıyorsunuz. Uzun yol seyrinde ise tüketim azalıyor. Teşekkürler Remaps Bursa BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
30.11.2018 ( Read More )
Seat
Ümit abimm sağolsun öyle düzgün öyle kaliteli iş yapıyorki ellerin dert görmesin abimm bu işin uzmanı Ümit Doğan iki arabamada yazılım yaptırdım çok memnunum teşekkürler abimm Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.07.2016 ( Read More )
Opel
On numara işçilik çok Herkese tavsiye ederim çok güzel bir firma kaliteli işçilik ben çok memnunum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim. Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
09.03.2021 ( Read More )
Chrysler
Bir arabanın hakkını veren ve kendini daha güvende hisseden ve bir arabadan nasıl zevk almanı sağlayan bir yazılım . Hep dediğim gibi bugün bir traktör alıyor olsam dahi remaps tan yazılım yaptırırım.Tekrar dan bizlere böle bir hizmetten faydalanma şansımız olduğu için sizlere teşekkür ederim. Chrysler 300C 3.0 CRD - 218Hp @275 Hp
23.05.2016 ( Read More )
BMW
Aracım 520i, 2022 model. 1 aydır kullanıyorum ve inanılmaz keyifli. Kurumsal bir yer olduğu için de tavsiye derim. 170 bg den 280 bg çıkmış oldu… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
07.12.2022 ( Read More )
Mercedes
Halit B. Remaps tan çok memnun kaldım. İşlerini profosyonel yapıyorlar . Arabaya resmen can geldi. Remaps Zonguldak ereğli ye ve yüksel ustanın ilgilisine teşekür ediyorum. Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
17.02.2018 ( Read More )
Seat
3.Yaptırdığım Araç ÜMİT DOĞAN FARKI❤️ Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
18.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Kafamda sorular vardı. İşlem öncesi arayıp bilgi almıştım. Sorularıma gayet tatmin edici cevaplar verildi. İşlem kısa sürdü. İşlem sonrası aracım tam istediğim gibi oldu. Tüm rampaları 6. Viteste istediğim hızda 5. Vitese atmadan hiç yavaşlamadan çıkıyorum. Çalışanlara teşekkür ederim. Aracım 2016 wolkswagen Tiguan 1.4TSI manuel Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Opel
Oldukça hızlı şekilde uygulandı.Düşük devirlerde bariz şekilde canlanma gördüm.Başta Ümit Bey olmak üzere ilgi ve alaka için tüm ekibe teşekkür ederim. Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
02.01.2019 ( Read More )
Volkswagen
Ahmet A. 2. Kez remaps kalitesi ve memnuniyetİ yaşıyorum.Daha önce 30.000 km de leon fr aracıma yaptırmıştım 122.000km ye kadar sorunsuz binip araç değişikliği için satmıştım. Şimdi 252000km de 1.6 tdi manuel passat için yazılım yaptırmak km den dolayı ne kadarda düşündürse yaptırdım çok aşırı memnun kaldım yaklaşık 5000km oldu araba tamamen değişti her hangi problem yok teşekkürler Ümit abi Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
30.03.2020 ( Read More )
Fiat
İbrahim Ö. Bence mükemmel arabamın yakıtı düştü ve çekiş konusunda fark edilebilir bir artış oldu herkeze tavsiye ederim yeni bir araç aldım ona bile düşünüyorum Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.05.2018 ( Read More )
BMW
İlgi ve alaka dan çok memmun kaldım. Aracın perfonmansı hissedilir düzeyde değişti. Ümit beye ve ekibine çok teşekkürler. Yeni araç ta alsak ilk adres REMAPS... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Read More )
BMW
2 hafta kadar önce remaps maslakta 2016 bmw 1.16d 115hp 270nm torka sahip aracıma yazılım yaptırdım. Yaptırmadan önce kafamda çok soru işareti vardı fakat yazılım sonrası araç resmen canlandı. Çevremdeki herkese de tavsiye ediyorum. Hem yakıt ekonomisi hem performans daha ne olsun. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
26.01.2017 ( Read More )
Seat
Oğuzhan T. Yapılan işlemden,ve müşteri ile olan diyalogdan memnunum. Teşekkürler Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
Aracımın performansında bğyük fark oldu. Yakıt tüketimi de azaldı. Çok memnun kaldım. Tavsiye ederim... Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
20.06.2018 ( Read More )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Audi
Ismail B. Aracıma zarar gelmesin fakat performansı artsın diyenler için tek doğru adres ben a180 yazdırdım a6 yazdırdım 301 yazdırdım focus yazdırdım passat yazdırdım en ufak sıkıntı yaşamadım diyeceğim sadece aklınızda tereddüt olmadan gidebilirsiniz Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
23.11.2023 ( Read More )
Fiat
Hakan A. Arabam çok harika oldu büyük motor hacmi olan araçlar gibi oldu memnunum Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
18.12.2020 ( Read More )
Volkswagen
Ali Arif B. Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
09.03.2022 ( Read More )
BMW
Yaklaşık 3 ay oldu ve hiçbir sorun yaşamadım çok memnunum,teşekkürler. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
10.11.2021 ( Read More )
Volkswagen
Tek kelimeyle muazzam. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
11.03.2021 ( Read More )
Fiat
Aracın çekişi ve yakıt tüketimi çok daha iyi oldu. Ümit usta bu işin profesörü. Çok teşekkür ediyorum. Daha iyi performans daha düşük yakıt tüketimi isteyen herkese tavsiye ederim. Fiat Doblo 1.3 JTD - 69Hp @85 Hp
02.12.2016 ( Read More )