Aracımda ciddi bir performans artışı oldu,gerçekten çok memnun kaldım.Amarok sahiplerine tavsiyem hemen yaptırın hem performans hem yakıt farkı göreceksiniz.Ayrıca Remaps bünyesinde bulunan bana tavsiye eden Serkan Kapısıza çok teşekkür ederim.Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 122Hp @185 Hp17.03.2018( Read More )
Aydın K.Öncelikle teşekkür ederim.bu işler tecrübe ve ekip çalışmasıyla olan işler, yapılan işlerden ve ustalarınızdan memnun kaldık. Arabamıza gelince performansı yükseldi şu an çok memnunum.Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp31.03.2019( Read More )
Emine Y.102 beygirlik sıfır olarak almış olduğum Vw cady marka aracıma remaps tarafından yazılım attırdım ekspere götürüp ölçtürdüğümde 183 beygir olarak ölçüldü yani aracım iki kat daha dinaöik oldu inanılmaz bir fark yarattı teşekkürler remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp28.07.2018( Read More )
Aracım da çok fark edilecek derecede değişim oldu . Ümit bey ve ekibine vermiş oldukları hizmetten dolayı ve yaptıkların işin arkasında durdukları için çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Saygılar Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) - 136Hp @200 Hp15.08.2017( Read More )
Metin G.Bursa remaps yetkilileri Salih ve İlker bey e yakın ilgileri için çok tesekkur ederım. İlk önce atılan yazılım sonrası arabanın içinden canavar cıktı. Fakat yakıt bıraz arttı gıbı geldı. Daha sonra iletişime gecip soyledım bu kez yakıt tasarrufu icin yenıden yazılım yaptılar araba cok rahat topluyor. Yakıt kendi yazılımına gore daha iyi denemeden yazmak istemedim. Elinize saglık kullanıcı için gözünüz arkada kalmadan işlem yaptırabılırsınız. Opel Grandland X 1.6 BlueHDI - 120Hp @145 Hp11.06.2019( Read More )
Sıfır aracımı gözüm kapalı teslim edebildiğim, hızlı, güvenilir ve kaliteli hizmet veren bana göre yazılım konusunda türkiyenin en iyi firması. Yazılımdan sonra performansta ve vites geçişlerinde büyük artışın yanı sıra yakıtta da %10 düşüşü yakaladık. Teşekkürler Ümit DOĞAN.Audi A6 2.0 TFSI - 252Hp @300 Hp28.08.2018( Read More )
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalarAudi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp17.08.2020( Read More )
İlk başka çekinerek gittim arkadaşlar gerçekten işinin ehli ilgili çok memnunum başka bir aracın daha var en kısa zamanda onu da götüreceğim teşekkür ederim emeği geçen herkeseRenault Talisman 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp23.03.2018( Read More )