Yıllardır her aldığım arabaya sadece Ümit Doğan beyin yazılım yapmasına gönlüm el veriyor. O gerçekten bir profesyonel. Hem insani yönü hemde mesleki açııdan çok memnun kaldım .Astra dizel 136 hp içinde her zamanki gibi beni yanıltmadı ve imzasını attı. Kısacası güven = remaps Ümit doğanOpel Astra 1.6 CDTI (2014 ->...) - 136Hp @165 Hp26.12.2016( Read More )
3.0 grand cherokee var bende ve inanın bir 4 çekerin bu denli süratli olmasının tadını hiç bir arabada yaşamadım .Bundan sonra alacağım her araçta kesinlikle önce size uğrayacağım :))Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp11.12.2015( Read More )
Ümit abimm sağolsun öyle düzgün öyle kaliteli iş yapıyorki ellerin dert görmesin abimm bu işin uzmanı Ümit Doğan iki arabamada yazılım yaptırdım çok memnunum teşekkürler abimmSeat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp27.07.2016( Read More )
Merhabalar öncelikle
Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps...Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp14.03.2018( Read More )
Daha once de 3-4 aracima yazilim yüklenmişti, cok memnun kaldim, oyleki aracimi satin almadan once yazilimin verimine gore karar verir oldum, Umit hocamin ellerine saglikSkoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp23.05.2016( Read More )
Emrah K.2010 Seat Leon 1.4 TSI 122 lik aracıma yaptırmış olduğum yazılım gayet iyi oldu, daha sonrasında tekrar açtırmak istedim, hiç sorgu sualsiz yaptılar ve daha da iyi oldu ve yakıt konusunda baya gözle görülür fark var. Ümit Doğan ve Samsun Remaps'e teşekkürü borç bilirim.Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp11.01.2017( Read More )
Serkan T.Honda HR-V aracima yaptirdim dusundugumden daha oyi performans gordum. Sirket kurumsalligi olarak antalya calisani bilgilendirmeleri icin koray bey e cok tesekkur ederimHonda HR-V 1.6 i-DTEC - 120Hp @165 Hp22.04.2021( Read More )
Yazılım denilince aklına ilk ve tek firma sırf yazılım yaparak para kazanmak değil dertleri. Yazılım yapmadan önce aracın bütün verilerini inceleyip eksikleri giderdikten sonra aracın sağlamlığı ve cebinizin zarar görmemesi içinde uğraşan bir firma. İçtenlik, samimiyet ve güveninizi tavan yapan kadro. Ümit Doğan’a çok teşekkür ederim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp24.11.2023( Read More )
Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler....Volvo S60 1.6 T4 - 180Hp @190 Hp20.06.2017( Read More )
Önce biraz tedirgindim ama ekip gerçekten profesyonel ve çok ilgililer. Yapılan işlemde gayet başarılıydı. Aklıma sonradan takılan merak ettiğim konularda da gayet ilgililerdi. Teşekkğr ederimAudi A5 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp07.12.2022( Read More )
Daha önce diğer araçlarımada yazılım yaptırmış birisi olarak en memnun kaldığım yazılım firması.Remapsa çok teşekkür ederim çok memnunum aracımdan tavsiye ederimBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp09.11.2020( Read More )