8-10 aracımı Remaps'ladık. O kadar memnunum. Çok cüzzi bi maliyete yepyeni bi araç sahibi oluyosun. Ne kadar israr etsende aracı kıracak yükleme yapilmıyor. Optimum Remaps senelerce yetiyor. TeşekkürlerIsuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp22.10.2016( Read More )
Ömer A.Araç şehir içinde yakıt tasarrufu yapmadı aksine yakıt tüketimi az da olsa arttı fakat uzun yolda ise %30 luk bi tasarruf yaptığını söyleyebilirim . Performans açısından bakacak olursak kesinlikle olumlu yönden fark var . Sıfır yüz değeri pek oynamadı ama ortalama hızla giderken ya da yokuş çıkarken gazladığınız da sizi kotuğa yapıştırtırma olayı inanılmazSkoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp15.08.2017( Read More )
Her aracıma yaptırdığım gibi bu aracımıda alır almaz Remaps’a getirdim. Profesyonel yazılım desteğimi aldım. Her aracımda olduğu gibi yakıtta azalma ve performansta artış gerçekleşti. Buda bana sürüş zevki ve bütçe tasarrrufu sağlıyor. Her kuruşu hakeden ve kendini 4-5 depoda amorti eden bir iş bu. Yani verdiğiniz para size kısa sürede sürüş zevki ve para olarak geri dönüyor. Teşekkürler Remaps ve Ümit DoğanMercedes Viano 22 CDI - 150Hp @180 Hp23.02.2018( Read More )
Ismail B.Aracıma zarar gelmesin fakat performansı artsın diyenler için tek doğru adres ben a180 yazdırdım a6 yazdırdım 301 yazdırdım focus yazdırdım passat yazdırdım en ufak sıkıntı yaşamadım diyeceğim sadece aklınızda tereddüt olmadan gidebilirsiniz Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp23.11.2023( Read More )
Rexton W 2013 model aracıma Maslak sanayi sitesi Remaps da uygulama yapıldı. 155 HP 360nm tork olan aracım şu anda 200HP 420nm torka ulaştı. Gaz tepkimesi, hızlanma mükemmel oldu. Araç motorun gerçek gücüne ulaştı. Yakıtta aman aman bir düşüş yok. Ama aynı yakıta bu performans değer. Şehirler arası düşüş olacağını tahmin ediyorum ama. Aynı motor korando modelinde 175HP. O yüzden araca herhangibi bir zararı olacağını kesinlikle düşünmüyorum. Ahmet bey gayet ilgili bir işyeri sahibi. Remaps ı kesinlikle merdivenaltı chip tunung yapan yerler ile karsilastirmayin. Profesyonel ekip, profesyonel uygulama. Teşekkür ederim ilgi ve alaka için. SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp20.12.2020( Read More )
Uygulamadan sonra sanki farklı bir araç kullanıyormuş gibi hissetmeye başladım. Performans artışı çok başarılı. Ümit bey ve ekibi çok bilgili ve ilgili insanlar. Bundan sonraki araçlarım için de Remaps’e kesinlikle uğrarım.BMW 1-Serisi 118i - 170Hp @220 Hp16.10.2018( Read More )
Aracıma kesinlikle kullanım zevki,yakıt olarak düşme sağladı Remapse çok teşekkür ederim.Herkese tavsiye ederim işinde çok başarılıBMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp05.12.2022( Read More )
Güç artışı bariz şekilde hissediliyor, yakıt kısmıyla zaten ilgilenmiyordum. Ara hızlanmalar mükemmel. Aracım farklı bir kimliğe büründü diyebilirim. Ümit beyle şahsen tanışma fırsatım olmadı ama ekibi harika. Buradan ibrahim kardeşimede selamlarımı sunarım, 10 numara işçilik çıkarttı.BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp24.01.2018( Read More )
2 hafta kadar önce remaps maslakta 2016 bmw 1.16d 115hp 270nm torka sahip aracıma yazılım yaptırdım. Yaptırmadan önce kafamda çok soru işareti vardı fakat yazılım sonrası araç resmen canlandı. Çevremdeki herkese de tavsiye ediyorum. Hem yakıt ekonomisi hem performans daha ne olsun.BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp26.01.2017( Read More )