Comments of Customers (Read All Comments)

Isuzu
Haktan G. Çok memnun kaldım, herkese tavsiye ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
18.01.2018 ( Read More )
Seat
Erdi K. Remaps bu ısı yapıyor ıkılı musterı ılıskılerı gayet guzel bılgılerı cok ıyı yaptıkları yazılımın arkasında duruyolar herhangı bır sıkıntı yasamadım gayet guzel memnunum remaps tavsıye aracılıgıyla gıttım ıyıkı gıtmısım.her seh ıcın tesekkurler Seat Ibiza 1.4 TSi Cupra (CAVE) - 180Hp @200 Hp
22.01.2018 ( Read More )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
Adem D. Çok teşekkür ediyorum çok memnunum Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
16.04.2019 ( Read More )
Volkswagen
Ferhat G. 2015 polo aracıma yüklenen stage 1 yazılımın performansı çok iyi, aracını seven tüm polo sahiplerine öneriyorum, sürüş keyfiniz ciddi anlamda yükseliyor, Bursa Remaps dan İsmail ustanın işlemi detaylı bir şekilde anlatması ve önem arz eden konuları ayrıca belirtmesi profesyonel bir kullanıcı olarak memnuniyetimi bir kat daha arttırdı, emeği geçen herkese teşekkürlerimle.. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
16.01.2018 ( Read More )
Mercedes
Osman Batur O. Aracımda makul ölçülerde tatmin edici bir şekilde performans artışı oldu.Önemli olan orjinaline uygun olması.Bu yüzden Remaps’ı tercih ettim.Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve sıkıntı yaşamadım.Tüm Remaps ailesine sonsuz teşekkürler. Mercedes C C 180 (1.8T) - 156Hp @190 Hp
12.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Eren B. Arabamın torkunun arttığını hissettim ama dizel bir araba kadar torku artmadı problemsiz kullanıyorum sıkıntı yaşamadım hiç Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
22.11.2023 ( Read More )
BMW
Ümit bey ve ekibi çok profesyonel bir iş yapmaktadır aracım 5.20d ona yazılım yaptırdım ve çok memnunum yaptırmak isteyen herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
13.08.2020 ( Read More )
Renault
Çokk iyi elinize sağlık .yakıt 0.7 lt azaldı.performans iyi... Renault Scenic 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
21.03.2017 ( Read More )
Volkswagen
Tahsin O. Cook memnunum saolun tesekkur ederım Aracımın performansı sımdı arttı cook guzel keyıf alıyorum hersey ıcın tesekkur ederım ılgı alaka super Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
19.02.2018 ( Read More )
Opel
Ethem Ş. 2016 model 3.0 TDI Audi A6 marka aracıma yaptırdığım chip tuning uygulamasından çok memnun kaldım. Ellerinize sağlık Opel Insignia 2.0 CDTI - 130Hp @190 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ellerine sağlık cok guzel oldu aracımı seviyorum performans harıka Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
23.07.2016 ( Read More )
Kia
Yazılım için 2. Kez Remaps tercihim oldu. Bu sektörde lider diyorum. Ekonomi ve performansı GARANTİLİ hizmet olarak almak isteyenlerin tek adresi. 165ps 380 tork tatmin ediyor. Eco sürüş modunda da tasarruf ederek yüzünüzden gülümseme eksik olmuyor. Teşekkürler REMAPS. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
08.05.2019 ( Read More )
BMW
2018 BMW 540ix Aracım yazılım sonrası 100-200 hızlanmada 14,5sn’den 11,5sn’ye kadar gelişme gösterdi. Sarfiyat 14,5lt/100km’den 13lt/100km’ye geriledi. Bu fiyata sağladığı performans artışı gerçekten muazzam. Son sürat ise gps’den okunan değerde 288kph’e kadar çıktı. BMW 5-Serisi 540i - 340Hp @400 Hp
22.04.2021 ( Read More )
Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Read More )
Volkswagen
Faruk M. aracımda inanılmaz bir performans artışı oldu tavsiye ederim Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
15.03.2018 ( Read More )
Opel
Yaklaşık iki haftalık bir kullanımdan sonra şunu söyleyebilirim. Hız isteyene hız, güç isteyene güç. Hantal 1.3 TDCI yok artık. Memnun muyum ? Hayır daha ötesi.. Mutluyum.. Ümit Hoca bilgili ve ilgili, Halil İbrahim hoşsohbet ve bilgili. Daha ne olsun ! Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
01.05.2018 ( Read More )
Mercedes
cok memnun kaldım.. aracın ivmelenmesi mükemmel ötesi top speed limitor kaldırıldı mükemmel iş cıkardın remaps başka araç alırsam yine geliceğim tek yer remaps Mercedes A A180 - 122Hp @175 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Peugeot
Profesyonel ekibi ile çok iyi iş cikardilar arabamın hem yakıtı düştü hem performansı artdi. Aracımi sürmek keyf haline geldi. Aracım pejo partner.. Teşekkürler remaps Peugeot Partner 1.6 Blue HDI - 100Hp @130 Hp
27.09.2019 ( Read More )
BMW
Hiç bi sikinti yok çok memnunum BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
09.06.2016 ( Read More )
Ford
Ben ticari araç sahibiyim bilenler iyi bilir yeni kasa ford transit ler problemli 2 aracımın 2 side Remaps yazılım ümit doğan ve ekibi tarafından yapıldı, araçlarıma yapılan uygulamadan verilen hizmetten kaliteden çok memnunum Remaps ailesine teşekkür ederim... Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Read More )
BMW
Aracımı Başka Firmadan Yazılımlı Olarak Remaps'a Getirdim. Şuan aracımda Vites geçilerinden Turbo sesine kadar düzeldi ve topladı. Emeği Geçen Arkadaşlara Teşekkür Ederim.. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Aracım 2012 Polo gti 1.4 tsi motor var yazılımdan sonra arabanı içindeki canavar çıktı sanki Volkswagen Polo GTi 1.4 TSI (CAVE) - 180Hp @200 Hp
27.08.2018 ( Read More )
BMW
Aldığım hizmetten memnun kaldım hem performans hem yakıt ekonomisi bakımından oldukça tatmin edici sonuçlar aldım . Teşekkürler Remaps ailesi BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.03.2018 ( Read More )
BMW
Remaps ekibine çok teşekkür ederim, günlük kullanımda hiçbir problem yaşamıyorum ve hem tork hem de motor gücü artışı fazlasıyla etkili oldu, hızlanması 1 saniyeye yakın düştü diyebilirim. Ellerinize sağlık ! BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @260 Hp
20.02.2021 ( Read More )
Seat
Seat Ateca 1.6 TDİ aracımı 0 km iken yazılımı yaptırdım. Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip, kendilerine çok teşekkür ediyorum, bu işi en iyi yapan firma Remaps, başka bir yere asla gitmeyin. Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
31.03.2020 ( Read More )
Fiat
Aracımın özellikle yokuş yukarı çekişinde ciddi artış oldu, tork (nm) ve güç (hp) artışı hissediliyor. Ayrıca yakıt tasarrufu da ş.içi - ş.dışı karışık 100 km de yaklaşık 1 lt azaldı. İstanbul Remaps a teşekkür ediyorum. Yazılım işleminden çok memnunum. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
10.01.2019 ( Read More )
BMW
Aracım F10 520 dizel Aracımda oluşan basınç kaçağını ve buna bağlı kara duman sorununu nokta atış ile çözüme kavuştu bir dünya para harcayarak çözemediğim sorunu çözdüler sağolasunlar BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Volkswagen
Çok güvenli bir şirket ve servis on numara ! Arabamdan aldım performansından cok memnun kaldim ve haftaya amarok da yapdiracağım emeklerine Salik olsun Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
13.08.2020 ( Read More )