Bmw 3.16i aracima yapilan yazilimla arac resmen kendine geldi inanilmaz bir degisimle cok keyifli bir surus tecrubesi yasatiyor ayricada yetkili servislerin dahi cozemedigi sorunlar cozuldu. Umit bey ve profesyonel ekibine cok tesekkur ederim.BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp07.04.2018( Read More )
Süper bir uygulama bi araç canavarlasirmi 1de zor kalkış yapan araç rampada 2de kalkış yaparmi die sormayin vallahi kalkıyor umit beye teşekkürler iyiki bu konuda profesyonel birisi olup bana yardımcı olmuşsssFord Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp13.09.2017( Read More )
Aracımda partikül filtresi arızası vardı. O kadar ki 200 metre gitmeden ikaz lambasını yakıyor ve aracım 80 km.den daha fazla hıza çıkmıyordu. Ankara'da birkaç ustaya götürdüm. Eksozu boşaltmak dahil herşeyi yaptılar. Fakat çare olmadı. Yazılımsal olarakta goturmedigimnusta kalmadı. Çoğu usta! Yapamadığı halde benden işçilik aldi. Remaps yarım saatte çözüm oldu. Uzun zamandır da en ufak bir problem yaşamadım. Gerçek ustalara teşekkür ederim...Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp05.12.2022( Read More )
İlk başlarda farkına varamamıştım aracım f30 320 ied 225 bg oldu aynı araçtan arkadaşımda vardı onunla kapışınca olayın ciddiyetini anladım aracım süper oldu ve remaps işini bilerek yapıyor aracın motorla alakalı herşeyini konturol ettikten sonra işlemi yapıyor içim çok rahat ümit bey ve ekibine tşk ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp21.10.2018( Read More )
Halim G.Gayet memnunum ve arabamı gidişi çekişi bayagı arttı seri kalkışlar alıyorum kılima yı açınca arabamın devri düşmüyor daha yeni araç alımında da tekrardan sizleri tercih edeceğim alperoto nun ilgisinden ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum Peugeot 207 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp28.07.2018( Read More )
Aracıma yapılan Yazılımdan sonra performansı arttı, çok memnunum yapılan hizmetten çok memnun kaldım. Remaps personeline çok teşekkür ederim.Peugeot 206 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp13.06.2018( Read More )
Aracımın yokuşta çekişi ve hızlanması gayet iyi duruma geldi. Düşük vites de gaza bastığımda araç gayet güzel toparlıyor kendini. İvmelenme gayet iyi. Taahhüt edilen her şey gerçekleşti diyebilirim. İşlem sırasında ilgilenen personel gayet misafirperverdiler. Remaps Ailesi ve Ümit Bey’e teşekkür ediyorum. Landrover Freelander 2.0 TD4 - 112Hp @140 Hp04.05.2019( Read More )
2015 mercedes cls ye yazılım yapıldı. Bambaşka süper bir araç oldu. Daha önce 520i ,z4 , 320i,418i ye yaptırdım hepsinde sonuç muhteşem. Şyiki remaps var. İyiki ümit var. Elinize sağlıkMercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp09.11.2020( Read More )
yıllardır bütün yazılım işlerimizi ümit doğan bey ve ekibine yaptırıyorz.hem ticari araçlarda hem kendi kullandığımız araçlarda yapılan işlemler işlerimizi kolaylaştırdığı gibi aynı zamanda da mükemmel derecede tasarruf sağladı .ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkürler ümit beyAudi A6 2.0 TDi - 140Hp @180 Hp29.11.2018( Read More )
Şehiriçinde ve uzun yılda da performans belirgin arttı. Maksimum hızım ve maksimum hıza ulaşma sürem azaldı. Yokuşlarda gaza basınca artık motor gaz yiyor ve hızlanabiliyor. Henüz bir olumsuzluk ile karşılaşmadım. 1 ay kadar oldu yaptıralı,Performansı artınca biraz daha hızlı kullandığım için muhtemelen yakıt tüketimi henüz azalmadı ama şehiriçi sıkışık dur kalk trafikte azalacağını öngörüyorum (düşük devirde torku arttığı için gaza az basmak yeterli oluyor). Kesinlikle tavsiye ederim, hiç çekinmeyin.Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp17.08.2020( Read More )
2016 BMW5.20i arabama yazılım yaptıralı 20 gün oldu. Sonucundan çooookkk memnun kaldım. Sanki yeni bir arabam oldu. Artık araba kullanmak daha keyifli, Ümit Doğan ve ekibindeki diğer arkadaşlara teşekkürler ediyorum.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp09.01.2024( Read More )
Yazılım hakkındaki olumsuz düşüncelerimin tamamını ortadan kaldıran Ümit beye teşekkür ederim. 2015 den bu güne kadar kullandığım aracımdan artık çok daha fazla keyif alıyorum. Yakıt ekonomisi de fark edilecek seviyede. Teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp28.08.2019( Read More )
Şehiriçinde çok daha rahat ve vites geçişlerinde çok daha akıcı oldu. Şehirdışındaysa o gücü hissetmek çok güzel üstelik yakıt tasarrufu da cabası.Fiat 500X 1.6 MultiJet - 120Hp @155 Hp17.08.2020( Read More )
Aracım 5.20d 177lik şuan stage1 soft yazılımı ile net 210 hp olmuştur hem yakıt hemde güç avantajım olmuştur teşekkür ederim düşünen herkese tavsiye ederim iyi günlerBMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp23.05.2017( Read More )
2015 model 63.000 km 3.2 Ford Ranger aracıma yaptırdım ve şu an çok farklı bir makine kullanıyorum. Daha önce yaptırmadığıma gerçekten pişmanım. Teşekkürler Ümit Doğan Ford Ranger 3.2 TDCi - 200Hp @230 Hp22.07.2019( Read More )