Fatih T.Yaptırmış olduğum yazılım aracımda hissedilir bir performans artışına sebep oldu, şu an yakıt azalma değil artış gösterdi, performans iyi olunca hız yapıyorsunuz )))))) doğal olarak , düşünen arkadaşlara tavsiye ederimSkoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp17.04.2018( Read More )
Aracımın ayarlarını bilimsel kriterlere göre saatlerce hesaplamalar yaparak ve test ederek yapan işinin uzmanı Ümit Doğan beye çok teşekkür ederim.Fiat Doblo 2.0 Mjet - 135Hp @190 Hp11.02.2016( Read More )
Hem yakıt düştü hem aracımin performansı arttı özellikle yokuş larda çok sıkıntı yaşıyordum şimdi ise o sorun ortadan kalktı uzun yolda araç yüklü olmasına rağmen yakıt değerleri pozitif yönde değişti emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp21.06.2017( Read More )
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp09.11.2020( Read More )
Süper bir uygulama bi araç canavarlasirmi 1de zor kalkış yapan araç rampada 2de kalkış yaparmi die sormayin vallahi kalkıyor umit beye teşekkürler iyiki bu konuda profesyonel birisi olup bana yardımcı olmuşsssFord Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp13.09.2017( Read More )
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim...BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp21.06.2017( Read More )
Ümit Doğan bu konuda KESİNLİKLE BÜYÜK ÜSTAD. Araçtan aldığım güce inanamıyorum. Hem çok güçlü hemde hiç sorun yaşamadım. Mühteşem sonuç. Büyük motor araca gerek Yok. Bmw için kesinlikle tavsiye ederimBMW Z4 20i - 184Hp @280 Hp21.03.2017( Read More )
Arabam 2014 C180 w205 kasa gerçekten arabaya inanamadım özellikle düşük devirlerdeki tork muhteşem arabanın süratlenmeside Harika olmuş kullanmaya doyamıyorum emeği geçen herkese çok tşkler kılıçMercedes C C 180 - 156Hp @175 Hp20.08.2019( Read More )
Arabama uyguladığımız özel modifiye mekanik işlemlerden sonra Remaps'de uygulanan custom yazılımdan son derece memnunum, işini gayet iyi bilerek başarılı uygulamaları için, kendilerine çok teşekkür ederim.Fiat Grande Punto 1.4 T-jet Abarth - 155Hp @195 Hp25.06.2015( Read More )
Araca yazılım atmakta kararsızdım zararı olur diye endişelerim vardı remaps beni bu konuda bilgilendirirdi ve şuan aracım hem yakıt tasarrufu sağlıyor hemde çekişi çok iyi teşekkür ediyorum BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp17.02.2022( Read More )
Fatih C.130 hp olan yeni Peugeot 508 aracım yapılan yazılımdan sonra 160 hp ye yükseldi performansına doyum olmuyor açıkçası böyle bir değişim beklemiyordum. Spor moda almıyorum bile aracımı .Yanıtta artış beklerken yüksek devirlerde aksine inanılmaz tasarruf sağlıyor .Her kesin de dediği gibi işi uzmanına bırakın .Teşekkürler RemapsPeugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp09.11.2020( Read More )
Öncelikle arkadaşlara cok tesekkur ediyorum Ford transit aracım bartakül filtresi dolayı arac cekişten düştü cok sanayiye gittim üc ay sonra aynı arıza devam ediyordu arkadaşlar bi yazılım attılar araba canavar oldu cok tesekkur ediyorum
Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp18.10.2017( Read More )