Çok iyi oldu çokta güzel oldu gerçekten ümit abiye çok teşekkür ederim 2016 dizel clio ya işlem yaptı 75 ten 130 hpye çıktı mükemmel oldu arabam. En ufak duman atma yada başka bi sıkıntı çıkmadı.Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp04.11.2021( Read More )
Remaps bu işin tek markası firma yaptığı işin sonuna kadar arkasında ilgi hizmet gerçekten muazzam firma yetkilisi gerçekten emekçi samimi Allah kazançlarını bol etsin her zaman bütün araçlarımda tercihim REMAPSFiat Egea 1.3 MJT - 95Hp @120 Hp07.12.2022( Read More )
Arabanin olmasi gereken hali Remaps’li haliymis gibi. Motor sesinde, titresiminde, yumusakliginda hicbir sey degismeden daha guclu, surmesi daha keyifli hale geldi. Tadini cikaracak sekilde surmesem kesin eskisinden daha az da yakar:)Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp26.04.2021( Read More )
Cemil K.2015 model Temsa prestij otobusum var araç rampa görünce hic gitmiyordu araç format atılınca benim aracim gitti yerine başka bi araç geldi gibi oldu tesekkurler emekleriniz için çok memnununMitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp20.02.2019( Read More )
Şimdilik çok memnunum çekiş ve serilik anlamında Yakıt için birşey diyemiyeceğim Uzun soluklu böyle devam ederse herkese salık veririm Tabii zaman bunu gösterecek
Uşak ta ikametgah ediyorum Aracıma servis veren mekanikçi ustam da beğendi Bazı diğer firmaların yaptıklarında ses değişimi falan olur bunda böyle birşey yok dediToyota Land Cruiser 4.5 V8 D4D - 286Hp @330 Hp31.08.2021( Read More )
Aydın K.Öncelikle teşekkür ederim.bu işler tecrübe ve ekip çalışmasıyla olan işler, yapılan işlerden ve ustalarınızdan memnun kaldık. Arabamıza gelince performansı yükseldi şu an çok memnunum.Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp31.03.2019( Read More )
Doğukan İ.Öncelikle bana her konuda desteğini esirgemeyen Bursa remaps Salih Bilal Çobana ve tüm arabalarımda ki performans yazılımları için Ümit Doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @235 Hp30.03.2020( Read More )
Öncelikle yapılcak olan yazılım hakkında pekte bir bilgim yoktu hatta ön yargılarım vardı arabaya zarar verirmi vs fakat yaptırdım ve şuan çok memnunum hem yakıt hemde performansta inanılmaz bir değişim oldu herkes gönlü rahat bir şekilde remapsı seçebilir . BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp21.06.2017( Read More )
2018 VW Caddy 102hp aracıma yaptırdım. Amacım düşük devirlerde, herhangi bir sıkışma anında aracın ani hızlanmasını sağlamak ve yığılmasını önlemekti. Şu ana kadar çok memnunum. Yakıt tasarrufu konusunda ise olumlu bir katkıyı henüz ölçemedim ama performans gayet iyi. Ellerinize sağlık!Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp18.08.2020( Read More )
AUDI A4 1.8 t aracıma yazılım yaptırdım çok memnun kaldım türkiyenin en iyi işi yapan firma ekip olarak çok iyiler hem aracımdan hemde müsteri ilişkilerinden çok fazla memnun kaldım işlerinin herzaman arkasında duran bir firma tavsiye edilmeyecek bir firma değil herkesin denemesini tavsiye ederim ilgi için teşekkür ederimAudi A4 Cabrio 1.8 T - 163Hp @195 Hp02.11.2018( Read More )
Emrah K.2010 Seat Leon 1.4 TSI 122 lik aracıma yaptırmış olduğum yazılım gayet iyi oldu, daha sonrasında tekrar açtırmak istedim, hiç sorgu sualsiz yaptılar ve daha da iyi oldu ve yakıt konusunda baya gözle görülür fark var. Ümit Doğan ve Samsun Remaps'e teşekkürü borç bilirim.Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp11.01.2017( Read More )
Emin ellerde yapılan sadece yazılım olarak değil, araç hakkında teknik bilgi olarakta ümit DOĞAN'ı tek geçerim. 3 kere kimsenin kesemediği dumanı kesti. Mercedes-Benz s class olsun, jetta olsun Citroën c3 c4 olsun... teşekkürler kardeşim adamsın.Mercedes S S 320 CDI - 211Hp @260 Hp17.08.2020( Read More )