Comments of Customers (Read All Comments)

Renault
Profesyonel hizmet, kalite ve güleryüz. Arabamdan aldığım haz da cabası. Teşekkürler Remaps Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
20.06.2015 ( Read More )
BMW
Yazılım hakkındaki olumsuz düşüncelerimin tamamını ortadan kaldıran Ümit beye teşekkür ederim. 2015 den bu güne kadar kullandığım aracımdan artık çok daha fazla keyif alıyorum. Yakıt ekonomisi de fark edilecek seviyede. Teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
28.08.2019 ( Read More )
Opel
Kesinlikle ekonomik kullanımda yakıt tasarrufu sağladığını ve performans kullanımında ise kendi motor havmi ve sekmentideki arabaların önüne geçtiğini rahatlıkla söyleyebilirim yaptıranların pişman olmayacağı bir uygulama tabiki şahsi fikrimdir Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
04.04.2016 ( Read More )
Volkswagen
Nihat B. Teşekkürler araç rampalarda artık zorlanmıyor Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
06.08.2021 ( Read More )
Opel
opel corsa c 1.7 dti aracıma hard yazılım yaptırdım çok memnum kaldım Teşekkürler Remaps Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
08.04.2016 ( Read More )
Subaru
Melih A. Uygulama sonrası performans-tasarruf inanılır gibi değil. Sanki yeni bir araç satın aldım. İlgi alaka misafirperverlik zaten muhteşemdi. Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Hyundai
Araç şahlandı diyebilirim. Yakıt yaklaşık 1 lt kadar düştü. Teşekkürler Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Abdulkerim T. Trabzonda bu işlem yapıldı. Gayet memnun kaldım daha iş yerine girer girmez tatlı kuruyemiş ikramı yapıldı çok basit şeyler ama benim hoşuma gitti. Aracın performansına gelecek olursak 10 numara .... Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
19.06.2017 ( Read More )
Audi
Aracım üzerindeki hantallığı attı ve hiçbir sıkıntı olmadan sürüşümün keyfine bakıyorum Audi A4 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
15.08.2017 ( Read More )
Volkswagen
Tek kelimeyle muazzam. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
11.03.2021 ( Read More )
Volkswagen
Serhat K. Çok memnun kaldım teşekkür ederim. Volkswagen Jetta 1.2 TSi - 105Hp @130 Hp
12.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
3 Bmw , 2 Wolkswagen Beetle , 1 jetta , 1 nissan qashqai Toplamda 7 adet aracımıza değişik zamanlarda uygulattık. Hiç birinde sorun yaşamadık. Mükemmel performans. Bu işin piri Ümit bey . Teşekkürler REMAPS Volkswagen New Beetle 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
22.10.2016 ( Read More )
Mercedes
Özkan G. Süper ötesi bir işlen oldu harika Mercedes Vito 111 CDI (1600cc) - 114Hp @140 Hp
21.08.2019 ( Read More )
Volkswagen
Arabanin olmasi gereken hali Remaps’li haliymis gibi. Motor sesinde, titresiminde, yumusakliginda hicbir sey degismeden daha guclu, surmesi daha keyifli hale geldi. Tadini cikaracak sekilde surmesem kesin eskisinden daha az da yakar:) Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
26.04.2021 ( Read More )
Renault
Abdullah Ş. Çok güzel bi uygulama tavsiye ederim herkese Renault Clio 1.5 DCi - 65Hp @85 Hp
19.10.2018 ( Read More )
Volkswagen
Köksal K. İlk başta tedirgin bir şekilde zorda olsa yazılım yaptırmayı kabul ettim ama sonuçta iyiki yaptırmışım Alper Akkoç a yapmış olduğu işine gösterdiği önem için çok teşekkür ederim bence aracına yazılım yaptırmayan çok geç kalmadan yaptırsın kalite güven remaps Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Read More )
BMW
Server B. Aldığım hizmetten geçmişte olduğu gibi yine çok memnun kaldım. Karşılama, ilgi ve alaka ve konsept gerçekten çok güzel. Remaps ailesine ve İlker Ateş’e teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.03.2019 ( Read More )
Mercedes
Muhteşem bir performans artışı gözlemledim. Ayrıca Maslak’taki yetkililer çok kibar ve güleryüzlü. Orada bulunduğum süre boyunca sanayi sitesinde olduğumu hiç hissetmedim Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Merhabalar, 2012 model 102 bg.Carevelle aracım ümit usta tarafından 175 bg'e yükseltildi sürüş keyfim tarif edilemez .Arabamı bunca sene boşuna kullanmışım dedim.Teşekkürler remaps teşekkürler ümit usta ellerine sağlık. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
25.07.2016 ( Read More )
Mitsubishi
Cemil K. 2015 model Temsa prestij otobusum var araç rampa görünce hic gitmiyordu araç format atılınca benim aracim gitti yerine başka bi araç geldi gibi oldu tesekkurler emekleriniz için çok memnunun Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
20.02.2019 ( Read More )
Renault
İşinin ehli ve uygulamanın her adımında bilgi transferi son derece taktire değerdi. Uygulama sonrası beklentimin üzerinde bir performans artışı ile karşılaşmak daha da iyiydi. Emeğinize yüreğinize sağlık. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
10.07.2015 ( Read More )
Chevrolet
Aracımın performansı çok çok iyi oldu, ayrıca sakın kullanımlarda yakıt tukutimide azaldı. Son derece profesyonel bir kuruluş ve bu işi iyi biliyorlar. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
11.02.2019 ( Read More )
Renault
Çok iyi oldu çokta güzel oldu gerçekten ümit abiye çok teşekkür ederim 2016 dizel clio ya işlem yaptı 75 ten 130 hpye çıktı mükemmel oldu arabam. En ufak duman atma yada başka bi sıkıntı çıkmadı. Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
04.11.2021 ( Read More )
BMW
177 bindeki 2012 F10 için işlem yapılmadan önce aracın incelenmesi arızalarının belirlemesi ve mekanik olarak düzeltilerek bilinçli islem yapılması müşterilerine ve işlerine ne kadar önem verdiklerinin zaten göstergesi... her tabelasında chip tuning yazan ve Ezbere her araca aynı işi yapanlardan kacinin. Sonuç ise muazzam 225 bg 448Nm tork bu 1700 kiloluk makina için tatminkâr...(= İstanbul Remaps olarak Ahmet Bey ve Kerem beyin ilgi ve bilgisini tecrübe etmeniz dileğiyle, yolda görüşmek üzere... BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
21.12.2019 ( Read More )
Volkswagen
Çok iyi oldu teşekkürler Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Read More )
Seat
Samet B. Basarili bir uygulama kesinlikle tavsiye ederim.tesekkurler Remaps Seat Leon 1.2 TSi - 105Hp @130 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Read More )
BMW
Aracıma yeniden ısındım. Güç artışı hayli fazla, yakıt tüketimi gözle görülür şekilde azaldı. Herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d (... -> 05/2008) - 163Hp @200 Hp
24.01.2018 ( Read More )
Seat
Ferhat A. KESİNLİKLE ON NUMARA ALPER AKKOÇ ABİMİN ELERİNE SAĞLIK REMAPS. TEŞEKKÜRLER ARTIK YAZILIMSIZ LEON SÜRMEM MUHTEŞEM PERFORMANS MUHTEŞEM YAKIT AZLIĞI Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
03.04.2018 ( Read More )
Toyota
Şimdilik çok memnunum çekiş ve serilik anlamında Yakıt için birşey diyemiyeceğim Uzun soluklu böyle devam ederse herkese salık veririm Tabii zaman bunu gösterecek Uşak ta ikametgah ediyorum Aracıma servis veren mekanikçi ustam da beğendi Bazı diğer firmaların yaptıklarında ses değişimi falan olur bunda böyle birşey yok dedi Toyota Land Cruiser 4.5 V8 D4D - 286Hp @330 Hp
31.08.2021 ( Read More )