Yazılım hakkındaki olumsuz düşüncelerimin tamamını ortadan kaldıran Ümit beye teşekkür ederim. 2015 den bu güne kadar kullandığım aracımdan artık çok daha fazla keyif alıyorum. Yakıt ekonomisi de fark edilecek seviyede. Teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp28.08.2019( Read More )
Kesinlikle ekonomik kullanımda yakıt tasarrufu sağladığını ve performans kullanımında ise kendi motor havmi ve sekmentideki arabaların önüne geçtiğini rahatlıkla söyleyebilirim yaptıranların pişman olmayacağı bir uygulama tabiki şahsi fikrimdirOpel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp04.04.2016( Read More )
Abdulkerim T.Trabzonda bu işlem yapıldı. Gayet memnun kaldım daha iş yerine girer girmez tatlı kuruyemiş ikramı yapıldı çok basit şeyler ama benim hoşuma gitti. Aracın performansına gelecek olursak 10 numara ....Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp19.06.2017( Read More )
3 Bmw , 2 Wolkswagen Beetle , 1 jetta , 1 nissan qashqai Toplamda 7 adet aracımıza değişik zamanlarda uygulattık. Hiç birinde sorun yaşamadık. Mükemmel performans. Bu işin piri Ümit bey . Teşekkürler REMAPSVolkswagen New Beetle 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp22.10.2016( Read More )
Arabanin olmasi gereken hali Remaps’li haliymis gibi. Motor sesinde, titresiminde, yumusakliginda hicbir sey degismeden daha guclu, surmesi daha keyifli hale geldi. Tadini cikaracak sekilde surmesem kesin eskisinden daha az da yakar:)Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp26.04.2021( Read More )
Köksal K.İlk başta tedirgin bir şekilde zorda olsa yazılım yaptırmayı kabul ettim ama sonuçta iyiki yaptırmışım Alper Akkoç a yapmış olduğu işine gösterdiği önem için çok teşekkür ederim bence aracına yazılım yaptırmayan çok geç kalmadan yaptırsın kalite güven remapsVolkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp16.10.2018( Read More )
Server B.Aldığım hizmetten geçmişte olduğu gibi yine çok memnun kaldım. Karşılama, ilgi ve alaka ve konsept gerçekten çok güzel. Remaps ailesine ve İlker Ateş’e teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp16.03.2019( Read More )
Merhabalar, 2012 model 102 bg.Carevelle aracım ümit usta tarafından 175 bg'e yükseltildi sürüş keyfim tarif edilemez .Arabamı bunca sene boşuna kullanmışım dedim.Teşekkürler remaps teşekkürler ümit usta ellerine sağlık.Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp25.07.2016( Read More )
Cemil K.2015 model Temsa prestij otobusum var araç rampa görünce hic gitmiyordu araç format atılınca benim aracim gitti yerine başka bi araç geldi gibi oldu tesekkurler emekleriniz için çok memnununMitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp20.02.2019( Read More )
İşinin ehli ve uygulamanın her adımında bilgi transferi son derece taktire değerdi. Uygulama sonrası beklentimin üzerinde bir performans artışı ile karşılaşmak daha da iyiydi. Emeğinize yüreğinize sağlık.Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp10.07.2015( Read More )
Çok iyi oldu çokta güzel oldu gerçekten ümit abiye çok teşekkür ederim 2016 dizel clio ya işlem yaptı 75 ten 130 hpye çıktı mükemmel oldu arabam. En ufak duman atma yada başka bi sıkıntı çıkmadı.Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp04.11.2021( Read More )
177 bindeki 2012 F10 için işlem yapılmadan önce aracın incelenmesi arızalarının belirlemesi ve mekanik olarak düzeltilerek bilinçli islem yapılması müşterilerine ve işlerine ne kadar önem verdiklerinin zaten göstergesi... her tabelasında chip tuning yazan ve Ezbere her araca aynı işi yapanlardan kacinin. Sonuç ise muazzam 225 bg 448Nm tork bu 1700 kiloluk makina için tatminkâr...(= İstanbul Remaps olarak Ahmet Bey ve Kerem beyin ilgi ve bilgisini tecrübe etmeniz dileğiyle, yolda görüşmek üzere... BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp21.12.2019( Read More )
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp28.07.2018( Read More )
Şimdilik çok memnunum çekiş ve serilik anlamında Yakıt için birşey diyemiyeceğim Uzun soluklu böyle devam ederse herkese salık veririm Tabii zaman bunu gösterecek
Uşak ta ikametgah ediyorum Aracıma servis veren mekanikçi ustam da beğendi Bazı diğer firmaların yaptıklarında ses değişimi falan olur bunda böyle birşey yok dediToyota Land Cruiser 4.5 V8 D4D - 286Hp @330 Hp31.08.2021( Read More )