Daha Once 2013 BMW 1,6lt 520i (170->250), 2010 2,0lt Dizel Audi A6 (170->210), 2012 BMW 2,0lt 320i (184->290) araclarimi yaptirmistim. Herbirinden de ayri ayri surus lezzetleri ve yuksek beygir avantaji aldim. Firmalarin sirf yazilim farki ile sanki baska aracmis gibi tuketiciye 0-40 yuksek satmasinin onune Remaps Arac Code lama sayesinde gecmis olmak cok keyif verici oluyor. Son derece profesyonel ve garantili olarak verdikleri hizmet icin tesekkur ediyorum. Herkese ozellikle turbolu arac sahiplerine siddetle tavsiye ederim Zira Araclar icin Getirinin maliyete oraninin bu kadar yuksek oldugu birbaska durum yokturAudi A6 2.0 TDi - 170Hp @215 Hp11.12.2015( Read More )
Aziz K.Aracım 2011 Toyota Corolla 1.4 Diesel. Orijinal haliyle 185'i geçmiyordu. Şu an hiç zorlanmadan 200 yapıyorum. Tırmanışı, toparlayıp değişti. Bayırda ilk kalkışta bazen boğulur gibi oluyor ama motorun küçüklüğü ve aldigimdan beri olan bir konu. Toyota dizelin sıkıntısı. Ben memnun kaldım. Tavsiye ederim. 2000 ve üstü motorlarda müthiş bir performans aldık.Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp20.02.2019( Read More )
Ben 2015 Renault Kadjar 110 bg aracıma yazılım attırarak 135 bg çıkartıldı uzman ekip ile remaps bu sektörde bir numara bariz bir şekilde çekiş gücü oldu ikinci viteste bile araç birinci vites gibi hissettiriyor çevikliği ile ayrıca bana ilgileri den dolayı Ümit beye sonsuz teşekkürler ederim.Renault Kadjar 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp27.08.2018( Read More )
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :)BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp13.12.2015( Read More )
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğimVolkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp29.05.2019( Read More )
Tek kelime ile Harika, bu isin krali sizsiniz baska kimseye gitmeye gerek yok,arabayi 3 kurus icin risk etmeyin remapse getirin.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp22.03.2019( Read More )
Ugur A.Aracım i30 yazılım sonrası çok memnunum yakıt tasarrufu da var 2 bin motor araçlardan daha iyi performansı var. Motora zararı olduğunu zannetmiyorum teşekkürler Ümit Doğan yaptığı isin arkasında duran bir kuruluş sevgiler.Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp10.03.2018( Read More )
Oğuzhan Ş.Yüksek performansın daha ekonomik yakıt tüketimi ile elde edildiğine bizzat kendim şahit oldum, Ayrıca aracımın düşük devirlerde vites geçişleri de hissedilir şekilde rahatladı.Tek şikayetim daha önce yaptırmamak. :) Teşekkürler Trabzon Remaps, Teşekkürler Alper AKKOÇ.Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp07.01.2021( Read More )
2015 model ticari fiat ducato aracıma partikül iptali ve motor güçlendirici yazılım yaptırdım. gerçekten eskisine göre mükemmel bir güç artışı oldu ve yakıt tüketimi 100 km de 13.8 lt den 12.4 lt ye düştü. ilgi ve alakan için teşekkür ederim ümit bey.Fiat Ducato 130 Multijet - 130Hp @180 Hp15.01.2018( Read More )
Nihat O.öncelikle aracın bu kadar performansının yükseleceğini beklemiyordum.. hele ki 2000 devirden sonra , 2. vites , 3. vitrs farketmez pati çekiyor.. 180 i zorla yapıyorken , yazılımdan sonra 30 saniyede 180.. 40. saniyede mi ibrede 210 u okudum yol bitti.. trabzon remaps' ın sahibi Alper Akkoç kardeşim , güler yüzü ve misafirperliği için teşekkür ederim...Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp07.05.2018( Read More )
Server B.Aldığım hizmetten geçmişte olduğu gibi yine çok memnun kaldım. Karşılama, ilgi ve alaka ve konsept gerçekten çok güzel. Remaps ailesine ve İlker Ateş’e teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp16.03.2019( Read More )
Ahmet Burak A.Öncelikle çalışanlar çok ilgili girerken kafamda soru işaretleri vardı fakat çıkarken hepsi silindi kafam rahat bir şekilde yazılım attırdım. Araçta gözle görülür performans artışı var motor sesi değişti rahatladı motor seri ve rahat gidiyor kendini zorlamıyor sıkışmıyor yazılımı çok beğendim.Ford Tourneo 1.8 TDCi - 110Hp @140 Hp03.03.2018( Read More )
İlk başka çekinerek gittim arkadaşlar gerçekten işinin ehli ilgili çok memnunum başka bir aracın daha var en kısa zamanda onu da götüreceğim teşekkür ederim emeği geçen herkeseRenault Talisman 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp23.03.2018( Read More )
On numara işçilik çok
Herkese tavsiye ederim çok güzel bir firma kaliteli işçilik ben çok memnunum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp09.03.2021( Read More )