Comments of Customers (Read All Comments)

Skoda
Ömer A. Araç şehir içinde yakıt tasarrufu yapmadı aksine yakıt tüketimi az da olsa arttı fakat uzun yolda ise %30 luk bi tasarruf yaptığını söyleyebilirim . Performans açısından bakacak olursak kesinlikle olumlu yönden fark var . Sıfır yüz değeri pek oynamadı ama ortalama hızla giderken ya da yokuş çıkarken gazladığınız da sizi kotuğa yapıştırtırma olayı inanılmaz Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
15.08.2017 ( Read More )
BMW
Aracım 5.20d 177lik şuan stage1 soft yazılımı ile net 210 hp olmuştur hem yakıt hemde güç avantajım olmuştur teşekkür ederim düşünen herkese tavsiye ederim iyi günler BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
23.05.2017 ( Read More )
Audi
Ümit bey ve İbrahim beye teşekkürler kurumsal ve güven verici bir firma memnun kaldım Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
11.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
Herkese iyi günler iyi sürüşler Remaps ümit bey işinin ehli Voswagen Amarok 3,00 204 bg aracımı yazılımla 300 bg e yükseltti muhteşem aynı zamanda yakıt ekonomisi sağladı 9,5 litre uzun yolda 7,5 litre teşekkürler Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 204Hp @270 Hp
24.12.2023 ( Read More )
Volkswagen
Tuncer A. Arabanızı daha çok seveceksiniz Volkswagen Golf 1.9 TDi - 105Hp @140 Hp
08.06.2018 ( Read More )
Mercedes
Araştırarak ve forumlardaki yorumları inceleyerek Remapste karar kıldım. Kurumsal, ilgili ve güvenlik sınırları içinde yazılım uygulayan bir kurum. Aracımın önceki haliyle arasında çok ciddi fark var, kaderi değişti diyebilirim. Ahmet Bey ve Kerem Beye tekrardan çok teşekkür ediyorum.. Mercedes B B180 - 122Hp @175 Hp
22.03.2019 ( Read More )
Ford
Süper bir uygulama bi araç canavarlasirmi 1de zor kalkış yapan araç rampada 2de kalkış yaparmi die sormayin vallahi kalkıyor umit beye teşekkürler iyiki bu konuda profesyonel birisi olup bana yardımcı olmuşsss Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
13.09.2017 ( Read More )
Renault
Herşeyden önce işlem sonrası müşteri memnuniyeti için göstermiş olduğunuz çabadan dolayı çok teşekkür ediyorum. Aracımın sürüşü gerçekten çok keyifli bir hale geldi, keşke daha önce tanışsaymışız. Tekrar elinize sağlık! Renault Laguna 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
20.08.2019 ( Read More )
Volkswagen
Fatih Y. Benim caddy oldu ASLAN ... Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @150 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Volkswagen
Ankara da yazılım yapılacak tek yer. (3. Kez memnun kaldım)Kesinlikle problem yaşamazsınız. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
21.03.2017 ( Read More )
Volkswagen
Ahmet A. 2. Kez remaps kalitesi ve memnuniyetİ yaşıyorum.Daha önce 30.000 km de leon fr aracıma yaptırmıştım 122.000km ye kadar sorunsuz binip araç değişikliği için satmıştım. Şimdi 252000km de 1.6 tdi manuel passat için yazılım yaptırmak km den dolayı ne kadarda düşündürse yaptırdım çok aşırı memnun kaldım yaklaşık 5000km oldu araba tamamen değişti her hangi problem yok teşekkürler Ümit abi Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
30.03.2020 ( Read More )
BMW
Yapılan uygulama beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Henüz yaptıralı 4000 km oldu ancak herhangi bir olumsuzluk yaşamadım. Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. BMW X5 x/sDrive 25d - 218Hp @270 Hp
20.08.2017 ( Read More )
Volkswagen
Selçuk S. 1.2 tsi Dsg polo lounge aracım mükemmel bi değişim yaşadı teşekkürler Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Hyundai
öncelikle aracım markası hyundai i30 normalde performansı iyi bir araç bir gün internette dolaşırken sayfada chip tuning reklamları çıktı biraz araştırdım ustaların yorumlarını dinledim birçoğu iyi olmadığından bahsediyor araç çabuk yıpranıp motor bloğunu çatlatıp piston kırmalardan daha birçok korkulu rüyalara uzanan serüvenler kafam çok karışmıştı ( ta ki remaps si bulana kadar) anlattıklarım hepsi doğrudur bunlar yaşanmış olaylar ama neden oluyor diye soracak olursanız piyasada ki bu işi bilinçsizce yapmış ustaların eseri çünkü yazılımı atarken neyi hangi oranda açacaklarının değerini bilmedikleri için araç ileride zarar görmüş oluyor dolayısıyle bu işi her yer de yapılamayacağını remaps si bulduktan sonra öğrendim her şeyden önce yetkili arkadaşlar makina mühendisleri gerçekten bu işte kendilerini çok iyi yetiştirmiş ustadlar gerek yurtdışı eğitimleri gerek burada almış oldukları eğitimlerini meyvesini aracıma yaptıkları güncellemelerden sonra gördüm sizlere tarif edemeyeceğim bir deneyim yaşadım bir araç bu kadar mı başkalaşım geçirir emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim inanılmaz bir performans eminim ki bu işlemlerden sonra aracınızı daha çok seveceksiniz . iyi ki varsınız REMAPS.... Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
09.03.2021 ( Read More )
Skoda
Aracımın performansı hissedilir derecede arttı performanslı kullanım dışında yakıt tüketiminde büyük oranda düştü.Yaptırmayı düşünen herkese tavsiye ederim Skoda Fabia 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
18.10.2017 ( Read More )
BMW
Aynı araç olduğuna inanamadım. 0-100km 10 saniye olan araç su an arkadaşlarımın panamera dizellerini geçiyor. Kusursuz hizmet için teşekkür ederim. G30 170-280 BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Read More )
Citroën
Haluk B. Gayet memnunum teşekkürler Remaps Bursa Salih bey Citroën C4 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
04.05.2019 ( Read More )
BMW
Yazılım sonrası aracın, 'eco pro' modundaki ölü tavrı gitti. 'sport+' modunda ise tepkileri safkan bir spor otomobile dönüştü.Teşekkürler Ümit Doğan... BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
29.01.2017 ( Read More )
Audi
Ümit bey bu işi gerçekten hakkıyla yapıyor. İnce işçilik Audi RS6 RS6 4.0 TFSi - 560Hp @680 Hp
22.11.2023 ( Read More )
BMW
istanbuldan kalktık gittik ustalarımız on numara yaptılar 2010 520d mizi şanssızlık şaşmaz sanayide kaza yaptik, çok kuvetli olmuş :) BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.09.2016 ( Read More )
Citroën
Arızasız problemsiz düşük yakıt Mükemmel bir performans Remaps bu işi en iyi yapan Türkiye’deki tek yer ilgi ve alakasın dan dolayı Ümit bey’e teşekkür ederim Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
Eyüp K. Çok düzgün güleryüzlü samimi işini yapan insanlar stage 2 yazilim yaptirmistim benim aracim basınç tutamadı parça tedarigi maliyetli olduğu için karsilayamadim ve yazılımı iade ettim parami kurusu kurşuna teslim ettiler yaptıklarının arkasindalar maddi durumu toparlayip parçayı aldıktan sonra ugrayacagim tek yer diyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi - 122Hp @160 Hp
09.01.2020 ( Read More )
Volkswagen
Talip E. Samimi ve bi o kadarda güler yüzlü erzurum remaps ailesine kaliteli yazılım ve uzman hizmetleri için çok teşekkür ederim ellerine emeklerine sağlık.. Bu yazılımı yapmayı düşünen burada bu yazımı okuyan bireylere mutlaka yaptırmalarını tavsiye ederim hem aracınızı hemde cebinizi rahatlatın.. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
20.10.2018 ( Read More )
BMW
Yazılım işlerine pek sıcak bakmıyordum ve kafama takılan şeyleri danışmak için içeri girdim, yazılımı yaptırıp çıktım :) sonuçtan oldukça memnunum. Çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
18.05.2019 ( Read More )
Opel
Aklıma her geleni sormak için her aradığımda karşımda bıkmadan cevap veren bir Ümit bey var. Uygulama sonrası 5000 Km oldu henüz, işlerinden de, kendilerinden de çok memnunum. Yazılımda doğru adres Opel Insignia 2.0 CDTI - 163Hp @205 Hp
18.08.2020 ( Read More )
BMW
Öncelikle yapılcak olan yazılım hakkında pekte bir bilgim yoktu hatta ön yargılarım vardı arabaya zarar verirmi vs fakat yaptırdım ve şuan çok memnunum hem yakıt hemde performansta inanılmaz bir değişim oldu herkes gönlü rahat bir şekilde remapsı seçebilir . BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Mercedes
Yapılan işlemden sonra arabamın performansı çok iyi oldu arabam hantallıktan kurtuldu sürüş keyfi arttı REMAPS ekibine teşekkür ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
08.05.2018 ( Read More )
Renault
Mehmet K. Aracım 1 vites arttı diyebilirim. 3.vites ile zorlanarak çıktığım rampayı 4.vites ile rahatlıkla çıkabiliyorum. Sollamalarda güveni geliyor insanın kendisine.Durumu olan herkes yaptırmalı bence. Ayrıca gösterdikleri ilgi alaka ve temiz işlerinden dolayı Trabzon daki Alper Bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Selamlar Saygılar Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
23.10.2017 ( Read More )
Hyundai
Yaklaşık 40 bin km oldu uygulamayı yapalı ve aracımdan çok memnunum. Ümit beyin yaptığı uygulama sonrasında aracımın performansı maksimum hale geldi, emsallerinden çok farklı bir araç şuanda 2 bin motor araçlar dahi gaza dokunduğumda yetişemez oldu ve bunca yol yapmama karşı hiç bir sorunla karşılaşmadım. İşinin ehli olan Ümit beye teşekkür ederim. Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Citroën
Citroen C5 Aircross 1.5 hdi aracıma uygulama yapıldı. Yılda yaklaşık 30.000 km yol yapıyorum. Arabanın özellikle uzun yoldaki yokuşlarda yavaşlama ve geç hızlanma problemleri tamamen gitti. Şimdi gaza bastığımda yeterince tepki vereceğini biliyorum. Yakıt konusunda ise yazılım var deyip eskiden yapmadığınız hareketleri yapmazsanız yakıtta gerçekten düşüş oluyor :) Uygulama esnasında ilgi,bilgi ve alakalarından dolayı Ümit bey ve ekibine teşekkür ediyorum. Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
10.01.2024 ( Read More )