Çok profesyonelce işini yapan insanlar.Bikere herşeyden önce güven veren bir firma.Araç deneyimine gelince şimdiye kadar tabiri caizse kağnıya biniyormuşum.Şimdi aracımın gerçek gücü ortaya çıktı.Herşey için teşekkür ederim.Yazılımda tek ve doğru adres...BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp29.05.2019( Read More )
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık.
Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp22.06.2017( Read More )
Arabam yeniden doğmuş gibi yalnız içerisinde değişik bir heyecan var, kıpır kıpır uçmak istiyor, Ümit Doğan ne yaptıysa ellerine sağlık, Kahramanmaraş'tan sevgi ve selamlarlaMercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp21.06.2017( Read More )
Aracınızın kaderini değiştirmek için en ideali sorunsuz ve tasarruflu performans olarak zaten rakipsiz; yazılım yapılan 3. Aracım çok memnunum herkese tavsiye ederimFiat Fiorino 1.3 JTD - 75Hp @95 Hp01.10.2016( Read More )
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim..Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp07.05.2018( Read More )
Ben fort fokus binicisiyim bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittim fazla bir şey beklemiyordum yazılım bittikten sonra görevli arkadaşla teste çıktık olmaz böyle bir şey araba resmen aslan gibi kükreyen bi şey oldu şiddetle tavsiye ederim rampada harika oldu Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp30.03.2020( Read More )
Gösterilen ilgi,verilen bilgi ve yapılan hizmetten çok memnun kaldım.Ümit Doğan kardeşimin ellerine sağlık aracım kendine geldi diyebilirim.
Herkese tavsiye ediyorum.BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp29.06.2015( Read More )
Almanya da çok iyi bir tuning firmasına G63 ve aston martin db11 arabalarımı onların yaptığı yanlışları düzeltip satmayı düşündüğüm araçları mı tekrardan bana sevdiren Remaps ailesine çok teşekkür ederim araçlarınızı güvenle teslim edebileceğiniz işinin ehli bir işletme çok teşekkür ediyorum Mercedes G G 63 AMG - 544Hp @660 Hp29.10.2024( Read More )
merhaba 2017 520i BMW orjinal haliyle hakkaten gitmiyordu neredeyse binmemeye çalışıyordum.Ancak yazılım sonrası arabaya sanki sihirli bir çubuk değmiş gibi mükemmel bir performans ortaya çıktı.Tek sorun arabanın götü yolda durmuyor arka lastikte hediye etseniz süper olurdu :))).Özetle hiçbir parça değişmeden sadece yazılımla bu kadar değişim harika. Elinize sağlık...BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp31.03.2020( Read More )
Yapılan işlemden gayet memnun kaldım, aracın üzerindeki hantallık gitti, ara hızlanmalar inanılmaz değişti. Yoğun ilgilerinden dolayı Ümit bey ve ekibine teşekkür ediyorum.BMW Z4 20i - 184Hp @260 Hp19.04.2017( Read More )