Bir arabanın hakkını veren ve kendini daha güvende hisseden ve bir arabadan nasıl zevk almanı sağlayan bir yazılım . Hep dediğim gibi bugün bir traktör alıyor olsam dahi remaps tan yazılım yaptırırım.Tekrar dan bizlere böle bir hizmetten faydalanma şansımız olduğu için sizlere teşekkür ederim.Chrysler 300C 3.0 CRD - 218Hp @275 Hp23.05.2016( Read More )
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler.Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp08.06.2018( Read More )
Aracıma yazılım yapıldığı ilk andan itibaren aracımda bir rahatlama olduğunu hissettim performans anlamında ise gerçekten büyüleyici bir değişiklik vardı. Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim. SaygılarımlaVolkswagen Scirocco 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp26.08.2017( Read More )
Ümit Doğan ve ekibi harika bu işin bence tek adresi aracıma olan güvenimi pekiştirdiler herkeze şiddetle tavsiye ederim ben çok memnun kaldım yakıt sarfiyatım düştü herşey mükemmel teşekkürler Remaps ailesi Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp17.08.2020( Read More )
Ali K.Yazılım yapılalı daha 1 hafta oldu.Araç1.2tdi gerçekten inanılmaz bir güç artışı oldu .özellikle düşük devirde şehir içi trafikte sıkıntı yaşatıyordu yazılımdan sonra sorun kalmadı performansında çok yükseldi.yazılım yaptırmayı düşünüp te terettutde kalanlar hic düşünmeden yaptırın. Remaps a teşekkür lerVolkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp21.11.2017( Read More )
Ali U.Gayet başarılı ilgi ve alakası eksik olmayan bir firma. Yazılım mükemmel çok memnunun sanırım geç bile kalmışsız yaptırmakta. Ellerine emeklerine sağlık Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp08.03.2018( Read More )
Performans acisindan beklentimin oldukca ustunde oldu.Yeni arac aldigim da tekrar remaps de uygulama yaptiracagim.cok memnum kaldim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp16.10.2018( Read More )
Yusuf Ibrahim A.2 sene bu işi araştırdım, aracım için tr de bir ilk olacaktı. Birçok firma ile görüşme yaptım. Fakat güvenemedim. Remaps yaptığın işin arkasında oluşu, müşteri ile olan ilişkileri konusunda çok ilerde olmasının yanında; Çok başarılı işlemlere imza atıyor. Yazılım sonrası aracımda ciddi bir fark var. Ve bu beni mutlu ediyor. 508 GTPeugeot 508 2.2 HDi - 204Hp @235 Hp27.08.2018( Read More )
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalarAudi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp17.08.2020( Read More )
5 20 d aracima yaptirdigim islemin performansi bekledigimin ustunde:) dusunenler hic dusunmesin hem yakit dustu hem performans super. Tesekkurler.BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp12.08.2015( Read More )
Yazılım sonrası gaz gecikmesi azaldı. Çekişi arttı. Çok Memnunum. Önceki aracımda da remapsde yazılım yaptırmıştım ve yine çok iyiydiAudi A4 1.4 TFSI - 150Hp @170 Hp05.02.2020( Read More )
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp27.02.2018( Read More )
Öncellikle tüm remaps ailesine teşekkür ediyorum. İstanbul șubesine ayri teşekkür ederim yeni dükkanlarina gecmelerine ragmen o sogukda benimle ilgilendikleri icin Ahmet Beye ve Kerem Beye teşekkür ederim. Yaklaşık1 aydir aracin performansini minimum ve maxlmum olacak sekilde denedim ve guc artisiyla birlikte bana sunulan tork artis avantajinin ciliz bir kediyi nasil aslana dönüştürdüklerini görmek inanilmaz bir olay. Volvo 1.6 d2 motoru olan herkesin kesinlikle yaptirmasini tavsiye ederim. Motorun degisimi sizi eminimki mutlu edecektir. Ümit Bey ve ekibine tekrardan teșekkür ederim.Volvo V40 / V40 CC 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp13.02.2018( Read More )