Comments of Customers (Read All Comments)

Renault
Yurdanur Ç. Süper herkese tavsiye ederim hem performans hemde yakıt tüketimi olarak çok güzel aracımız tanıyamıyorum :) Renault Kadjar 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Peugeot
Aracımın performansı arttı ve yakıtı düştü Çok memnun kaldım teşekkürler Peugeot 301 1.6 HDI - 92Hp @122 Hp
28.07.2018 ( Read More )
BMW
Verilen parayla yeni araç alınmış gibi Profesyonel hizmet, kurumsal bakış Tüm sorulara güleryüzlü cevap Teşekkürler Remaps... BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Read More )
BMW
Aracın performansı başarılı bir şekilde artırıldı ümit beye teşekkürler BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Volkswagen
Öncelikle müşteriye olan ilgi ve alakadan dolayi teşekkurlerimi sunarim.Araca gelince bekledigimden daha iyi bir güç ve tork artisi oldu ve bu islemden gayet memnunum. Teşekkürler. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
02.11.2018 ( Read More )
BMW
İlgi ve alaka gayet iyi. Araçtaki gücü fazlasıyla hissedebiliyorum. Özellikle düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Araç şuan çok daha atak bir durumda. İnanılması çok güçtü ilk başta 170hp nin 280hp olması ama yapmışlar kendilerini burdan tebrik ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
10.08.2018 ( Read More )
BMW
Araba uçuyor inanın 2.0passatla rahat kapışıyorum işinin ehli insanlar sizde arabanızı onlara emanet edin teşekkür ederim remaps BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
27.08.2018 ( Read More )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Read More )
BMW
Mükemmeliyeti arıyorsanız,doğru adrestesiniz. 3ü geçiyorum 5ler gelsin BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
15.01.2018 ( Read More )
Citroën
Aracımın lastiklerini değiştirdim çok memnun kaldım teşekkür ederim Citroën C3 / C3 Picasso 1.6 BlueHDI - 75Hp @95 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Nissan
performans mükemmel , henüz yakıt tasarrufunu ölçemedim çünkü gaz pedalına basmaktan kendimi alamıyorum.Tesekkurler Remaps ailesi. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
02.12.2016 ( Read More )
Ford
Mukemmel bi cekis gucune sahibim ve yakit cok daha iyi oldu. Ama biraz daha hizlandirmamiz lazim die dusunuyorum :) Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
22.06.2015 ( Read More )
BMW
Harikasınız aracım değişiyti Porsche gibi oldu çok eğlenceli teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Volkswagen
M.akif T. Kısa ve öz 150 ps lik leon kadar kaçıyo nokta Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
18.07.2018 ( Read More )
Kia
Araç kaynaklı onca sorun ve beklenmedik duruma rağmen ilgi alaka ve emek üst düzey, işinde bu kadar uzman ekip bulunmaz. Kia Cee'd GT 1.6 T-GDI - 204Hp @230 Hp
15.08.2017 ( Read More )
Ford
Herşey çok mükemmeldi arkadaşlar çok yardımcı oldular herkese tavsiye ederim Ford Transit/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
22.06.2019 ( Read More )
Renault
Aracıma yapılan işlemden çok memnun kaldım. Emeği geçen herkesten Allah razı olsun. Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
11.12.2020 ( Read More )
BMW
Bilgi ozen tecrube kalite hersey icin tesekkurler guzel uygulama yakit performans ve tasarruf geliyor beraberinde cok basarili her aracimi getiririm mutlaka memnun kaldim BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
02.12.2016 ( Read More )
Volkswagen
Ender S. Merhaba. Aracimi 5 senedir kullaniyorum. Bilindigi uzere 3 silindir ve 1.2 motor alt devirde cansiz. Yazilim sonrasi alt devordeki cansizlik duzeldi ve yuksek devirdeki performani yasamaniz lazim. Artik aracimin hicbir eksigi kalmadi binmeye devam. Sadece yaptir ve keyfini sur Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.06.2017 ( Read More )
Mercedes
Emin ellerde yapılan sadece yazılım olarak değil, araç hakkında teknik bilgi olarakta ümit DOĞAN'ı tek geçerim. 3 kere kimsenin kesemediği dumanı kesti. Mercedes-Benz s class olsun, jetta olsun Citroën c3 c4 olsun... teşekkürler kardeşim adamsın. Mercedes S S 320 CDI - 211Hp @260 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Ümit Dogan (remaps) varsa hiç düşünmeden aracımı onlara teslim ederim. Bmw 530d aracimdan aldigim güce inanamazsiniz hiç çekinmeden kafanizda sorun yaşamayacagiz yer REMAPS... TESEKKÜR EDERIM ÜMİT DOGAN BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
23.07.2016 ( Read More )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Read More )
Volkswagen
Erdoğan Ö. Remaps ve Alper Akkoç verdikleri en kaliteli hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Volkswagen Eos 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
11.03.2021 ( Read More )
BMW
Ümit doğan abim ve çalışanlarına çok teşekkür ediyorum başarılarını bizlerle paylaştıkları için kendilerine çok teşekkür ediyorum. Güç Remaps ta saklı araçta değil :) BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Volkswagen
Olgun B. Süper Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Peugeot
Hüssam E. Araba gitmiyor denilecek kadar güçsüzdü. Uygulamadan sonra araba kaçmaya başladı, çok tatmin edici bir uygulama. Düşünmeden yaptırmanızı tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
08.03.2022 ( Read More )
Mercedes
Araba hakettiği beygir ve tork’a ulaştı resmen Remaps İstanbul Bayisi Ahmet bey’e teşekkürler Mercedes GL GL350 CDI Bluetec - 258Hp @300 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Audi
Yazılımı yükledikten sonra sanki bambaşka bir araç oldu. Ayağımın altında 40 beygirlik bir artış. Yakıt artar zannettim fakat tam aksine düştü. Servisteki arkadaşların ilgi ve alakası servis sonrası da aynı şekilde devam etmesi anladım ki bu insanların paradan önce işlerine gönül vermesiydi. Bence bu iş için istanbulda arabanızı huzurla teslim edeceğiniz tek yer. Ustalarıma tesekkur ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
29.07.2018 ( Read More )
Volkswagen
Kayhan K. S.alüyküm trabzonda yaşiyorsaniz danişmadan araciniza yazılim uygulamayin 3 5 ucuz olacak diye milyarlik milyonluk araçlariniz çöp etmeyin remans a yorum olarakta 2 yilda bir araç değiştiriyorim her aracima yaptirdim sprinter 315 caravella hepsine yaptirdim kesinlikle atilan bg tork %80 90 doğru Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Volkswagen
2016 Passat 4 motion aracımın 240 beygirlik gücünü 300 beygire çıkartarak milleti yollarda üzmeme sebep olmaya ne hakkın var ümit abi hiç kusura bakmayın bu konuda mütevazi olunmaz ümit abi bu işin en iyisi işinin hakkını vermek buna denir. Remaps=kalite Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
19.10.2017 ( Read More )