Jaguar Chip Tuning
Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
200 hp
320 nm
After Chip Tuning
200 hp
+ %15
320 nm
+ %19
Difference
0
0
Fuel Saving
Fuel saving values may change due to usage and air conditions..
Detailed Description
Jaguar XE model benzinli aracınızın ürettiği 200hp / 320nm motor gücünü, Türkiye normlarında hazırladığımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 230hp / 380nm ’lik performansa ulaşmasını sağlamaktayız. Kazanılan +30hp / + 60nm güç artışı sonrasında aracınızın egzoz emisyon değerleri kesinlikle değişmemekte ve duman atmamaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı açısından motor mekaniğine extra yük bindirmeden ve yakıt verimliliğini göz önünde bulundurarak yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimizle ön plana çıkıyoruz.

Jaguar XE Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Jaguar brand vehicles All Comments
Jaguar Chip Tuning
Elinize sağlık,şimdiye kadar sıkıntısız günler geçirdim, hem performans hemde yakıt anlamında bir öncekinden bir adım öndeyim,teşekkürler Jaguar XF 3.0d - 240Hp @290 Hp
20.06.2017
Our Quality Policy
  • Special sofware for every vehicleSpecial sofware for every vehicle
  • Detailed Log After Chip TuningDetailed Log After Chip Tuning
  • 3 Years / 100.000 Km Guarantee3 Years / 100.000 Km Guarantee
  • 15 Days Refund Guarantee15 Days Refund Guarantee
  • Personalized ApplicationsPersonalized Applications
  • 19 Years of Experience 19 Years of Experience
REMAPS Dealers Choose City
Branch Map
VIDEOS All Videos

Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Öncelikle ümit abiye burdan çok teşekkürlerimi iletmek istiyorum Adam işinin sonuna kadar arkasında ne zaman arasam hiçbir şekilde geri çevirmeden bizleri kabul ediyor Yazılım konusunda çok memnunum ellerine emeğine sağlık bütün ekibin Her şey çok başarılı ve sistemli ilerliyor Kalitenin tek adresi BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Iveco
Aracımın yakıtı düştü performansı arttı Remaps ailesine teşekkürlerimi sunarım Iveco ECODaily 3.0 CR VGT - 170Hp @200 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Peugeot
Remaps chiptuning den yaptırdığım uygulamar profesyonel olarak 10 numara yapılmaktadır Peugeot 407 1.6 HDi - 110Hp @136 Hp
13.12.2017 ( Read More )
BMW
Ümit beye ve çalışma ekibine çok teşekkür ederim, BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
06.01.2020 ( Read More )
Audi
Teknolojiyi bilinçle kullanma ve tecrübe aktarımı mükemmel, ilgili ve samimi yaklaşımı ise takdire değer. Yazılım sonrası beklenen hedefleri tutuyor. Üst devirlerde ise koruma devam ediyor. Çok ama çok önemli bir başka şeyde Türkiye'de çoğu otomobil fabrikalarında bile zor bulunan Maha dinamometre de Ankara'da aracınızın ölçülebilmesi. Gerçek yük altındaki değerleri online görebiliyorsunuz. Teşekkürler Remaps, teşekkürler Ümit Doğan. Audi A6 3.0 TDi - 211Hp @295 Hp
05.07.2017 ( Read More )
Mercedes
Arabanın bütün hantallığı gitti ilk defa yazılım yaptırdım cok memnun kaldım. Mercedes CLA CLA45 AMG - 360Hp @400 Hp
02.04.2020 ( Read More )
Hyundai
Ümit bey ve ekinine teşekkürler ilgi ve alakalarından dolayı bu üçüncü aracımı remapsla tanıştırmam oldu 3 aracımın üçüde birbirinden güzel oldu özellikle hyundai i30 anlatılmaz yaşanır Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volvo
3 farklı aracımında yazılım için remapsı tercih ettim. Çok memnunum. Teşekkürler remaps. Volvo S40 / V50 1.6D - 110Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Mercedes
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp
04.11.2021 ( Read More )
BMW
Hamdullah Ö. Şimdilik hiçbir problem yok aracım gayet seri ve güzel oldu.Teşekkürler REMAPS BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.01.2019 ( Read More )
Peugeot
Ümit Beye ve değerli arkadaşlara teşekkür ederim. Emeğe saygı Peugeot 2008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Ford
Ben ticari araç sahibiyim bilenler iyi bilir yeni kasa ford transit ler problemli 2 aracımın 2 side Remaps yazılım ümit doğan ve ekibi tarafından yapıldı, araçlarıma yapılan uygulamadan verilen hizmetten kaliteden çok memnunum Remaps ailesine teşekkür ederim... Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Nissan
Muhteşem oldu Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
15.11.2019 ( Read More )
Peugeot
peugeot 407 ruhu sayfasi kurucusu olarak sayfamizda bulunan uye arkadaslarima tavsiye ettim bu benim sizden 2. peugeot 407 model aracima yazilim attirmam ve gayet memnunum hatta memnuyetimi dile getirmemden sonra size bir kac arac yolladim arkadaslarda memnu kaldilar ilgi alakaniza tesekkur eder basarilarinizin devamini dilerim her ne kadar tanisamamis olsakda umit beye selamlar Peugeot 407 1.6 HDi - 110Hp @136 Hp
08.08.2018 ( Read More )
BMW
Remaps gercekten işinde uzman BMW X6 X Drive 35d - 286Hp @340 Hp
25.06.2015 ( Read More )
Skoda
1.6 tdi aracim 2.0 larla ayni performansa ulaştı yakıt ise eskisinden kesinlikle fazla değil normal kullanımda düşüyor bile. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
08.09.2016 ( Read More )
BMW
Gücü hissetmek çok güzel, elleriniz dert görmesin. Teşekkürler Remaps. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
10.01.2018 ( Read More )
Volkswagen
Bu yapılan 3. aracım ellerinize sağlık.. Allah başarınızı daim eylesin... Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
27.04.2016 ( Read More )
Chevrolet
Egsozcu C. Anlatılmaz yaşanır :) teşekkürler remaps Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 127Hp @185 Hp
11.12.2017 ( Read More )
Fiat
Memnun kaldım teşekkürler ilginizden dolayı Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
01.02.2018 ( Read More )
Toyota
Tek kelime SÜPER Toyota Hilux 3.0 D4D - 171Hp @210 Hp
17.10.2018 ( Read More )
BMW
Daha önce alamadığım keyfi şu anda doyasıya alıyorum. Aracın hızlanması bir yana yakıtta da azalma oldu. Spor mode fena oldu ve kalkışlarda aşırı derece de keyif alıyorum. Şiddetle tavsiye ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Read More )
BMW
İlk günden itibaren büyük zevkle kullanıyorum. Elinize emeğinize sağlık BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
19.08.2020 ( Read More )
Skoda
Halil İbrahim S. Aracimin performansı oldukca arttı. Hicbir problem yaşamış degilim. Dilediğiniz takdirde eski yazılımınızı geri yükleyebilirsiniz. Skoda Superb 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
21.12.2019 ( Read More )
BMW
Aracım 5.20d 177lik şuan stage1 soft yazılımı ile net 210 hp olmuştur hem yakıt hemde güç avantajım olmuştur teşekkür ederim düşünen herkese tavsiye ederim iyi günler BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
23.05.2017 ( Read More )
Volkswagen
Sercan D. Arkadaşlar çok profesyonel çalışıyorlar çok menun kaldım herkese tafsiye ediyorum Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Read More )
BMW
Ümit abi gördüğüm en efendi ve dürüst esnaf. Birşey olmayacaksa olur deyip milleti asla kandırmıyor. Arabanın kapasitesi ne ise ona göre işini en iyi şekilde yapıyor. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
08.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Aracım 1.4 Tsi CTH Koldu 160hp lik bir Scirocco diğer roccolardan farkı remaps yazlımlı olması Kesinlikle çok memnun kaldım yolda yapılan test verilerine göre yazmaları falan harika bi sistem var. Çok hızlılar işim tam 30 dakika kadar sürdü. Ve insan alışınca stage2 de istemiyor değil yani. Ümit abiye ayrıca güler yüzü ve müşteri memnuniyetine önem verdiği için... Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
09.03.2021 ( Read More )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Read More )