Comments of Customers (Read All Comments)

Renault
Tüm araçlarıma Remaps güvencesiyle yazılım yapılmıştır Ümit bey ve ekibine sonsuz teşekkürler. Türkiyedeki en doğru ve en dürüst yer… Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Opel
Tavsiye ederim.Arabanın sürerken verdiği zevki x2 x3 katına çıkarıyor. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
16.03.2019 ( Read More )
BMW
Araca yazılım atmakta kararsızdım zararı olur diye endişelerim vardı remaps beni bu konuda bilgilendirirdi ve şuan aracım hem yakıt tasarrufu sağlıyor hemde çekişi çok iyi teşekkür ediyorum BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Volkswagen
Ertan S. Araca yapılan yazılım işlemden sonra bariz bir farklılık var. Volkswagen Caddy 1.9 TDi - 105Hp @140 Hp
12.01.2017 ( Read More )
Isuzu
Gökceler B. Aracımızdaz cok memnun kaldık muhteşem bir performans ortaya çıktı. Remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı cok tesekkur ederim. Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
23.01.2018 ( Read More )
Volkswagen
Aracımın içindeki uyuyan atlar uyandı, herkese tavsiye ederim, hiç düşünmeden yazılım yaptırsınlar farkı görecekler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
26.01.2017 ( Read More )
Audi
Mehmet Ali Ö. Audi a3'e yaptırdım 1.4 tsi Gerçekten mükemmel oldu ellerine sağlık Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
21.12.2022 ( Read More )
BMW
İlgi ve alaka dan çok memmun kaldım. Aracın perfonmansı hissedilir düzeyde değişti. Ümit beye ve ekibine çok teşekkürler. Yeni araç ta alsak ilk adres REMAPS... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
Her şey için teşekkürler işlem harika çok memnun kaldık Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
03.09.2019 ( Read More )
BMW
Daha önce alamadığım keyfi şu anda doyasıya alıyorum. Aracın hızlanması bir yana yakıtta da azalma oldu. Spor mode fena oldu ve kalkışlarda aşırı derece de keyif alıyorum. Şiddetle tavsiye ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Read More )
Mercedes
Üstün hizmet güleryüz bilgili hepsi bir arada daha ne olsun Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
11.03.2019 ( Read More )
Peugeot
Vites geçişlerinde düzelme sevindirici.aracın hızlanmasındaki artış çok başarılı tavsiye ederim aracınıza tekrardan ısınıyorsunuz. Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
22.06.2015 ( Read More )
Peugeot
Murat O. Bu kadar iyi performans alacağımı hiç tahmin etmemiştim. Alper abimden Allah razı olsun emeklerinden dolayı ve gösterdiği ilgi alakadan ötürü sonsuz teşekkürler. Peugeot 206 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
31.08.2021 ( Read More )
Fiat
120 hp lik aracıma remaps tan yazilim yaptirdim 155 hp oldu cok memnunum sakin kullanımda gerçekten çok az yakıyor tork ve performans hissiyat inanılmaz derecede çok yüksek remaps ailesine teşekkürler elinize emeğinize sağlık. Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
09.01.2024 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Fiat
Aracınızın kaderini değiştirmek için en ideali sorunsuz ve tasarruflu performans olarak zaten rakipsiz; yazılım yapılan 3. Aracım çok memnunum herkese tavsiye ederim Fiat Fiorino 1.3 JTD - 75Hp @95 Hp
01.10.2016 ( Read More )
Renault
Halim Ü. Ben çok memnunum harika performans sağladı ben teşekkür ediyorum Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Salih K. İlgili ve alakalı işini bilen bir yerdi Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Citroën
Sanki yeni araba aldım. Eskisi ile hiç alakası yok. Elinize sağlık süper oldu Citroën DS4 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
06.01.2020 ( Read More )
Seat
gerçekden gidilebilecek bu konuda en iyi yer Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Ford
Erdal A. Özdemir Tokgöz öncelikle ilgili ve alaka için teşekkür ederim yapılan işlemden son derece memnunum Herkese tavsiye ederim Tek kelime Remaps Ailesi tşkler.. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
07.11.2021 ( Read More )
Volkswagen
Karamanlar L. Tşk ederiz ilgi iyiydi araç süper oldu lastik ölçülerini değiştirdik inşaAllah ilerleyen zamanda sıkıntı yaşamayız Hoşçakalın Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
18.04.2019 ( Read More )
BMW
Atalarımız her işi ehline yaptıracaksın demiş. Güleryüz, ikramlar, karşılama herşey 10 numara 5 yıldız. Yazılım bir efsane. Keyifli bir arabam vardı, şimdi herşey daha bir güzelleşti. İlgi alaka için tekrar teşekkür ediyorum Remaps Ailesine. Daha uyguna bulunabilir ama önemli olan kalite ise REMAPS BMW 3-Serisi 320d - 150Hp @190 Hp
20.08.2019 ( Read More )
Opel
Tavsiyem Ne olduğunu bilmediğiniz yerlere bu tür işlemler yaptırmayın. Ümit abim tecrübelerini konuşturdu. Yakıt normal kullanımda düştü. Araç çok zevkli bi hal aldı. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
12.09.2017 ( Read More )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Volkswagen
Çok memnunum yakıt iki puan düştü aracımı sürerken zevk alıyorum teşekkürler Ümit’im Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Citroën
Aracım 2014 model citröen picasso. Yaklaşık bir ay önce yakın bir arkadaşımın tavsiyesi ile remaps ta yazılım yüklettim. 110 dan 145 e yükseldi. Uzun yolda, ve yüksek vitesler arasında çekiiş gücü performansı çok yükseldi. Bu aracın tek handikapıda böylece aşılmış oldu. Şehir içi yakıt tüketimi ortalaması 6.7 lt den 6.4 lt ye düştü. Remapsa ve tavsiye eden kardeşim Atilla ya teşekkürler. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Read More )
Skoda
Fatih B. Kısa ve öz yorum yapacağım arkadaşlar.. Aracımı durduramıyorum keşke daha önce yaptırsaydım.. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
18.10.2017 ( Read More )
BMW
Çok memnunum aracım çok değişti yakıt tüketimi düştü diyemem ama düşük devirde sakin kullanımda 6 litre ortalamayı yakalıyorum BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
08.01.2021 ( Read More )
Volkswagen
Erman E. Aracın ara hızlanmaları hissedilir derecede artarken, yakıt tüketimi konusunda ekonomi sağlamadı. Yag sıcaklığı ideal derecelerde seyir ediyor. Tavsiye ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.02.2022 ( Read More )