Sakin kullanımda civarında yakıt tasarrufu sağladı. Yazılım sonrası performans ise oldukça iyi, oldukça memnunum. Zaten Remaps isim yapmasının sebebi kalite ve dürüstlük. Ümit beyin samimiyetle de müşteri sayısı artmaya devam edecektir. Teşekkürler vede hayırlı işler dilerim.BMW 3-Serisi 320d - 136Hp @165 Hp06.04.2016( Read More )
8-10 aracımı Remaps'ladık. O kadar memnunum. Çok cüzzi bi maliyete yepyeni bi araç sahibi oluyosun. Ne kadar israr etsende aracı kıracak yükleme yapilmıyor. Optimum Remaps senelerce yetiyor. TeşekkürlerIsuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp22.10.2016( Read More )
Merhaba arkadaşlar ümit doğan beye iki aracımada Yazılım yaptırdım 1.subaru forester 1.subaru outback gerçekten performans olarak çok faklı ve sürüş keyfi alıyorum .Israrla tavsiye ediyorum mükemmel Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp09.02.2018( Read More )
ben yaZılımdan sonra bu kardar hisli bu kadar hevesli olacğını bilmiyordum gerçekten arabam özellikle 3.vites baya baya iyi tabikide remaps farkı TEŞEKKÜRLER Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp21.06.2017( Read More )
Müşteri odaklı, tam istediğim şekilde yapılan yazılımından inanılmaz memnunum yeni bir araç almış kadar fark var. Tekrar teşekkür ederimSeat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp08.06.2016( Read More )
Hüseyin Y.Ümit bey'e teşekkürlerimi iletiyorum.ilgi,alaka ve tecrübesinden faydalanmak guzeldi.araçla ilgilenen yüksel usta seninde eline koluna sağlık muhabbet guzeldi.tekrar görüşmek üzere diyor.yazilım düşünenlere firmayı tavsiye ediyorum..Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp20.03.2018( Read More )
Remaps a bir arkadasımın tavsiyesi üzerine gittim ve cok memnun kaldım 3 aracıma yazılım uygulaması yapıldı ve sıkıntısız kullandım ılk etapda kafamda cok soru ısaretı vardı fkt sahıbı arkadas gereklı sekılde benı aydınlattı ve benımde arastırmalarım sonucu anlattıklarını teyıt ettım cok bılgılı ve profosyonel sekılde ısını yaptıgından suphenız olmasın yaptıgı ısın arkasında duran tum personelıne tesekkurederım saygılar..Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp11.12.2015( Read More )
Araç performansını çok degiştirdi 150 ile gidecegim gazla 180 hızı görüyorum önceden bir ve ikinci viteste pati çekiyordu şimdi 3 e kadar çekiyorrr ;)BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp17.08.2020( Read More )
Güzel yüzlülüğün samimiyetin mutevaziliğin adres bulmuş hali her konuda bilgili yetkili alınan hizmet ve kalite ön planda TEŞEKKÜRLER REMAPS Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp22.11.2023( Read More )
hizmet ve müşteri memnuniyeti adına gayet memnun kaldım,çalışanların ve ümit doğanın yaklaşımı Gayet düZgün ve ilgiliydi.işlem sonun da araç tan almış olduğum performans ve keyif cabası herşey için teşekkürler Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp18.10.2017( Read More )