Comments of Customers (Read All Comments)

Jeep
Hayatı Ç. Hizmeti sunan servisiniz ve uygulamadan memnunum. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
15.08.2017 ( Read More )
Volkswagen
Farkı hissetmenin tek adresi demekten başka bir yorum yapılamaz.Kesinlikle tavsiye ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Mercedes
Herzamanki gibi bu araçta çok başarılı oldu teşekkür ederim. Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
26.01.2017 ( Read More )
Volkswagen
Ali Arif B. Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
09.03.2022 ( Read More )
BMW
Çok başarılı Teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
14.12.2015 ( Read More )
BMW
Yaptırdıgım yazılım işlemi sonucunda bekledıgım degısıklıkden daha fazlasını ve daha performanslı oldugunu fark ettim yakıtım yarı yarıya düştü cok memnunum BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
22.03.2016 ( Read More )
BMW
Aracımın performansından çok memnunum yakıtıda sakin kullanımda fark ediyor teşekkür ederim Remaps. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Peugeot
Aracımın performansı arttı ve yakıtı düştü Çok memnun kaldım teşekkürler Peugeot 301 1.6 HDI - 92Hp @122 Hp
28.07.2018 ( Read More )
BMW
G20 Aracıma yazılım yaptırdım 280 Hp güç aldım 20.000 km’dir kullanıyorum oldukça memnunum.Hiçbir sorun yaşamadım.Ümit abi harika bir insan her zaman her koşulda yardımcı oluyor BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
09.12.2023 ( Read More )
Volkswagen
Burada yapılan 3. Aracım. Her birinden ayrı ayrı memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Chiptuning te tartışmasız tek adres. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
11.12.2015 ( Read More )
BMW
Merhaba iyi akşamlar her şey için teşekkür ederim aracım performans süper oldu emeği geçen herkese teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
29.11.2017 ( Read More )
BMW
Hamdullah Ö. Şimdilik hiçbir problem yok aracım gayet seri ve güzel oldu.Teşekkürler REMAPS BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.01.2019 ( Read More )
Mercedes
Hamidiye G. Arabam çok güzel oldu aracın eski baygınlığindan eser kalmadı. zonguldak remaps ve yüksel usta nın ilgisine teşekür ediyorum. Gözünüz arkada kalmasın Remaps işinin ehli. Mercedes Sprinter 219/319/419/519 CDI - 190Hp @265 Hp
24.02.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
29.05.2019 ( Read More )
Landrover
Güvenilir başarılı gözümüzün arkada kalmadığı bir müessese teşekkürler Remaps Landrover Discovery TD5 AUT - 139Hp @159 Hp
18.08.2020 ( Read More )
Audi
Aracın performansında hatrı sayılır bir değişim oldu ... Audi A4 2.0 TDI - 143Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ömer Sultan G. Beklediğimden kat kat daha üstün bir performans elde ettim işini hakkıyla yapan en ince detayına kadar koşuşturan kişiliklerin hastasıyım ilginiz alakanız ve yaptığınız işten ötürü teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.12.2022 ( Read More )
BMW
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
27.02.2018 ( Read More )
Volkswagen
Erkan A. Motor gücü artdı yakıtım yaklaşık 1litre düşdü ve aracımda duman eski hali nasılsa aynı Volkswagen Caddy 1.9 TDi - 105Hp @140 Hp
08.05.2018 ( Read More )
BMW
Yaptırmadıysanız geç kalmışsınız demektir :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Read More )
BMW
Arkadaşlar çok super oldu araba. Remaps ailesine teşekurler BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
29.03.2018 ( Read More )
BMW
2. F30'a yaptırdım. Söze gerek yok sonuç çok iyi. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
23.07.2016 ( Read More )
Volkswagen
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Read More )
Volkswagen
Çok başarılı oldu işlemden önce yüzüm gülmüyodu şimdi yüzümden tebessüm eksik olmuyor teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
08.04.2016 ( Read More )
Ford
Ben bütün araçlsrımda (rover,passat,subaru,ford,opel vs) remaps ile calistim. Ümit Doğan ve ekibi son derece bilgili ve tecrübeli. Tüm araçlarimda beklentilerimin üzrrinde sonuç aldım. Yazılım/chip uygulaması yaptıracak araç sahiplerine tavsiyem şu ki; araçlarınız da olnası gereken performans artışı ve yakıt tasarrufu oranlar8nını profosyonel remaps ekibine bırakıp güvenle uzun yıllar binin,derim..Sözünün ve yaptığı işin arkasında duran Ümit Doğan ve tüm remaps ekibine yürekten teşekkür ederim...iyi ki varsınız.... Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Opel
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp
11.02.2016 ( Read More )
Audi
300 hp 3.0 dizel tadi gercekten cok baska tesekkurler remaps ailesi. Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp
23.07.2016 ( Read More )
BMW
2012 e90 bmw 320D aracımı çok daha hızlı vede keyifli olmasında emeği geçen ümit doğan ve saygıdeğer remaps çalışanlarına şükranlarımı borç bilirim performans uç noktalara hissedilir bir şekilde ulaşt BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Read More )