Araba 4. Vitesde patiye düşermi ? Yazılımdan sonra düşüyo ama biraz dikkatli kullanmak lazım araç efsane uzuyo , son hız 266 yı gördüm , BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp10.11.2017( Read More )
Aracıma yapılan, performans iyileştirme yazılımından çok memnunum, aracım ani performans isteklerime çok hızlı ve tatmin edici derecede cevap veriyor. Sakin kullanimda yakıt tuketimi gozle gorulur derecede düşüyor. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp03.08.2017( Read More )
Uygulamadan sonra sanki farklı bir araç kullanıyormuş gibi hissetmeye başladım. Performans artışı çok başarılı. Ümit bey ve ekibi çok bilgili ve ilgili insanlar. Bundan sonraki araçlarım için de Remaps’e kesinlikle uğrarım.BMW 1-Serisi 118i - 170Hp @220 Hp16.10.2018( Read More )
8-10 aracımı Remaps'ladık. O kadar memnunum. Çok cüzzi bi maliyete yepyeni bi araç sahibi oluyosun. Ne kadar israr etsende aracı kıracak yükleme yapilmıyor. Optimum Remaps senelerce yetiyor. TeşekkürlerIsuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp22.10.2016( Read More )
Aracımın performansına gerçekten inanamıyorum. Büyük motor hastalığı vardı bende . Sayenizde 2.0 dizel motor ile 3.0 gücü hissediyorum. Yakıt olarak henüz yazmak yanlış olur çünkü 10 gün oldu uygulama yapılalı ve aracı sakin kullanamıyorum habire son gaz kullanıyorum:) çok teşekkürler başta Ibrahim Bey olmak uzere bütün Remaps ailesine ...BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp09.01.2020( Read More )
Güçlü ve hızlı olan aracım bir üst seviyeye yükseldi. Güvenilir ve tam bir profesyonel uygulama TERTEMİZ.. Şehirlerarası tüketimde belirgin bir düşüş var. Sorunsuz, zahmetsiz ve garantili olarak aracınızı güvenli profesyonelliğe teslim edebilirsiniz.Volvo S60 2.0 T - 203Hp @270 Hp23.10.2017( Read More )
Ercan D.ben böyle bişey görmedim süper oldu daha öncede arabalarıma yazılım yapmıştım ama böyle olmamıştı elinize sağlık yakıtta düştü gidişi çok iyi daha ne olsun alper beyde çok ilgilendi bizle sağolsun ben çok memnunum herkezede tavsiye ederim teşekkürler Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp10.03.2021( Read More )
Öncelikle Ümit DOĞAN bey kardeşimin verdiği güven için Rabbim kendisinden razı olsun. İşinin uzmanı , verdiği sözün ve yapılan işlemin her zaman arkasında olması benim için çok önemliydi Ayrıca İbrahim Bey kardeşimi de unutmamak gerekir O'na da çok teşekkürler Yapılan uygulama sonucunda arabamın içinden bir araba daha çıktı Arabamı tutamaz oldum biraz daha cesaretim olsa çok iyi olacak demem şuki arabam çok süper oldu lakin ben de iş yok Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp02.11.2018( Read More )
Maslak remaps ahmet bey ve kerem bey e ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ediyorum ekonomi ve performans olarak bmw 320 ied aracımı bambaşka bir hale getirdiler kesinlikle tavsiye ediyorum deneyin pişman olmazsınızBMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp18.08.2018( Read More )
Firmaya iletişime gectigim andan itibaren aracımla ilgili sorunu tespıt ve uygulama ve Musteri ile ilgilenmeleri açısından son derece memnun kaldım ve aracının fima tarafın dan kayıt edildiğini ve her zaman kendileri ile iletişime geçebileceğini tarafıma bildirdiler çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp17.02.2022( Read More )
Ali Bilgehan K.Kayseri remaps e çok ama çok tşk ederim. 500 km yol giidip geldim ama değdi. Aracın düşük devirlerdeki vites kararsızlığı minimal e indi. Sürüş keyfi fazlasıyla arttı. Düşük devirdeki aracın bayılmaları neredeyse kalmadı. Duman atma kesinlikle söz konusu değil. Emeği geçen herkese tşk ederim Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp04.11.2021( Read More )
Remaps yazilim konusunda ulkedeki en iyi firma. Umit Dogan ise gercekten nazik ve guzel bir insan. Her zaman gittim, her zaman gidecegim. Gonul rahatligiyla guvenebilirsiniz.BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp29.05.2019( Read More )