Comments of Customers (Read All Comments)

Mercedes
Eşref B. İlgi alaka bilgilendirme ve hizmet için çok memnun kaldım teşekkürler remaps erzurum Mercedes ML ML 350 CDI - 258Hp @295 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Opel
Ümit doğan piyasadaki en profesyonel yazılımcı. Aracımın çekişi ve performansı ciddi oranda arttı. Herkese tavsiye ederim Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
26.12.2016 ( Read More )
Citroën
Kerem T. Merhabalar, yakıtta pek bi değişim yok ama performans olarak araçım daha iyi konuma geldi. Emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
30.07.2018 ( Read More )
BMW
İlk başlarda farkına varamamıştım aracım f30 320 ied 225 bg oldu aynı araçtan arkadaşımda vardı onunla kapışınca olayın ciddiyetini anladım aracım süper oldu ve remaps işini bilerek yapıyor aracın motorla alakalı herşeyini konturol ettikten sonra işlemi yapıyor içim çok rahat ümit bey ve ekibine tşk ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
21.10.2018 ( Read More )
Audi
Ümit Bey’e tşk ederim profesyonel mekan profesyonel çalışanlar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
15.10.2018 ( Read More )
Ford
Aracım servis aracıydı aracımın çekişi ve yakıtı çok kötüydü Remaps uygulama yaptıktan sonra aracımın çekişi artı yakıtı düştü teşekkür ederim remaps ailesi Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
09.01.2020 ( Read More )
Mercedes
Almanya da çok iyi bir tuning firmasına G63 ve aston martin db11 arabalarımı onların yaptığı yanlışları düzeltip satmayı düşündüğüm araçları mı tekrardan bana sevdiren Remaps ailesine çok teşekkür ederim araçlarınızı güvenle teslim edebileceğiniz işinin ehli bir işletme çok teşekkür ediyorum Mercedes G G 63 AMG - 544Hp @660 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Skoda
Arac performansi inanilmaz degisti ve yakitla gozle gorulur bi dusus oldu ben cok memnunum tesekurler Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Audi
Çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
18.12.2020 ( Read More )
BMW
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Read More )
BMW
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016 ( Read More )
BMW
Sizden iyisi asla yok :) BMW 3-Serisi 318i - 136Hp @165 Hp
08.05.2019 ( Read More )
Toyota
Ali U. Gayet başarılı ilgi ve alakası eksik olmayan bir firma. Yazılım mükemmel çok memnunun sanırım geç bile kalmışsız yaptırmakta. Ellerine emeklerine sağlık Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
08.03.2018 ( Read More )
BMW
Kesinlikle harika bir isletme,calisanlar,ilgi,alaka ve kalite 10 uzerinden 10, araclarinizi gonul rahatligi ile birakabilirsiniz,2 aracimi yaptirdim 3.sunu en uygun oldugum vakitde getirecegim her sey icin cok tesekkurler. BMW 7-Serisi 730d - 231Hp @272 Hp
11.03.2019 ( Read More )
BMW
Burda eskittiğim ikinci 5.25d olucak deneyin torku hissedin BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
22.07.2019 ( Read More )
Ford
Aracımda inanılmaz bir değişiklik oldu bundan sonra yazılımsız araç kullanmamayı düşünüyorum alt devirler çok iyi canlandı herkese tavsiye ederim. Ford C-Max 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
26.12.2016 ( Read More )
BMW
İlk 200 km’de aracımın kendi aracım olmadığını falan düşündüm sonra alıştım gerçekten G20 serisine fısıldayan firma. Remaps’a teşekkür ediyorum ellerinize sağlık... BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
14.02.2020 ( Read More )
Volkswagen
Aracıma yapılan uygulamadan memnunum. Teşekkürler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
21.12.2018 ( Read More )
Renault
Bedirhan K. Serkan Bey ilgi ve çözüm odaklı bir insan yazılım konusunda tamamen istekler doğrultusunda iyileştirmeler yapıldı çok memnun kaldım herkese gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. Renault Megane 1.5 DCi - 85Hp @105 Hp
08.03.2022 ( Read More )
Opel
Tesekkurler araba efsane oldu sayenizde Opel Insignia 2.8 T - 260Hp @300 Hp
23.08.2019 ( Read More )
Audi
A7 3.0 tdi 245 hp aracıma stage 1 yazılım yaptık. İnanılmaz memnun kaldım. Yakıtı olsun gidiişi vites geçişieri harika oldu. Çok teşekkür ederim herşey için Audi A7 3.0 V6 TDi - 211Hp @320 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
10 numara 5 yıldız Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
20.06.2018 ( Read More )
Renault
Çok iyi oldu çokta güzel oldu gerçekten ümit abiye çok teşekkür ederim 2016 dizel clio ya işlem yaptı 75 ten 130 hpye çıktı mükemmel oldu arabam. En ufak duman atma yada başka bi sıkıntı çıkmadı. Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Volkswagen
Aracımda ciddi bir performans artışı oldu,gerçekten çok memnun kaldım.Amarok sahiplerine tavsiyem hemen yaptırın hem performans hem yakıt farkı göreceksiniz.Ayrıca Remaps bünyesinde bulunan bana tavsiye eden Serkan Kapısıza çok teşekkür ederim. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 122Hp @185 Hp
17.03.2018 ( Read More )
Volkswagen
Herkese iyi günler iyi sürüşler Remaps ümit bey işinin ehli Voswagen Amarok 3,00 204 bg aracımı yazılımla 300 bg e yükseltti muhteşem aynı zamanda yakıt ekonomisi sağladı 9,5 litre uzun yolda 7,5 litre teşekkürler Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 204Hp @270 Hp
24.12.2023 ( Read More )
BMW
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps.. BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.03.2016 ( Read More )
BMW
Yazılım denilince aklına ilk ve tek firma sırf yazılım yaparak para kazanmak değil dertleri. Yazılım yapmadan önce aracın bütün verilerini inceleyip eksikleri giderdikten sonra aracın sağlamlığı ve cebinizin zarar görmemesi içinde uğraşan bir firma. İçtenlik, samimiyet ve güveninizi tavan yapan kadro. Ümit Doğan’a çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
24.11.2023 ( Read More )
Seat
Gitmeden önce tereddütlerim vardı gittiğimde sohbet ettiğimde çok ikna oldum şimdi çok memnunum çok teşekkür ederim Seat Altea 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
27.05.2019 ( Read More )
Peugeot
Şançelik O. Tüm araçlarımızdan çok memnunuz herhangi bir problem ile karşılaşmadık profesyonel bir ekip ve ekipman. Teşekkürler başarılarınızın devamını dileriz. Peugeot 308 1.6 Blue HDi - 120Hp @150 Hp
23.01.2019 ( Read More )
Skoda
Daha once de 3-4 aracima yazilim yüklenmişti, cok memnun kaldim, oyleki aracimi satin almadan once yazilimin verimine gore karar verir oldum, Umit hocamin ellerine saglik Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
23.05.2016 ( Read More )