Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Kesinlikle harika bir isletme,calisanlar,ilgi,alaka ve kalite 10 uzerinden 10, araclarinizi gonul rahatligi ile birakabilirsiniz,2 aracimi yaptirdim 3.sunu en uygun oldugum vakitde getirecegim her sey icin cok tesekkurler. BMW 7-Serisi 730d - 231Hp @272 Hp
11.03.2019 ( Read More )
Peugeot
Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle 3.4.5 viteslerde ki ivmelenmesi beni şaşırttı diyebilirim sanki başka bir araç kıllanıyorum zannediyorum. Bu tür uygulamalar beklentiye göre farklılık gösterebilir ama ben beklediğimi buldum tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
17.06.2017 ( Read More )
Ford
Yapılan işlemden sonra aracımda farkedilir bir performans artışı oldu ve gayet memnun kaldım. Teşekkürler. Ford Fiesta 1.5 TDCI - 95Hp @115 Hp
16.03.2019 ( Read More )
Opel
Mahmut Ö. arabamin daha guclu olacagina ilk basta inanmamistim ama yazilimdan sonra arabam adeta deyisti eski hantalligindan eser kalmadi herkese tavsiye ederim Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
27.10.2017 ( Read More )
Volkswagen
ben yaZılımdan sonra bu kardar hisli bu kadar hevesli olacğını bilmiyordum gerçekten arabam özellikle 3.vites baya baya iyi tabikide remaps farkı TEŞEKKÜRLER Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Seat
Çok memnun olarak kullanıyorum, ilgilenen arkadaşlara öneririm Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Nazmi A. Çok memnunum ellerinize sağlık. İlgi alaka ve sunduğunuz hizmet için teşekkürler:) Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
03.05.2023 ( Read More )
BMW
Aracımın performansından çok memnunum yakıtıda sakin kullanımda fark ediyor teşekkür ederim Remaps. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ege K. Başarılı Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Audi
Aracı 1000 kilometredir kullanıyorum herhangi bir sorunla rastlanmadı ve aracın performansı ve yakıtı güzel Audi A6 3.0 V6 TDi - 245Hp @295 Hp
09.02.2019 ( Read More )
BMW
Rasim S. Yaptıralı 1.5 ay kullanalı 15 hün oldu Performans olarak harika ama yakıt olarak daha birsey anlamadım tavsiye ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
22.03.2017 ( Read More )
Volkswagen
Ercan A. Yazılım yaptırdığım 12 nci araç...performans ve işçilik kalitesi tartışılmaz..Bursa Şubesi ismail beyin ilgisinden ve guleryuzunden dolayıda ayrıca teşekkürler. Volkswagen Passat CC / CC 2.0 TSi - 210Hp @260 Hp
21.11.2017 ( Read More )
Opel
Oldukça hızlı şekilde uygulandı.Düşük devirlerde bariz şekilde canlanma gördüm.Başta Ümit Bey olmak üzere ilgi ve alaka için tüm ekibe teşekkür ederim. Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
02.01.2019 ( Read More )
Porsche
Ersin A. Yazılım çok güzel 10 numara fakat aracım durmuyor Porsche Cayenne 3.0 TDI - 240Hp @315 Hp
17.06.2017 ( Read More )
Renault
Saffet A. Araçım uygulama yapmadan önce gitmiyodu yakıt tüketimi fazla yakıyodu şimdi araçım beklentimden daha iyi gidiyor yakit eskiye göre gayet başarılı Bir uygulama oldu Remaps iyi bi tercih oldu benim için teşekkürler diliyorum Renault Kangoo 1.5 DCi - 65Hp @85 Hp
21.02.2018 ( Read More )
Opel
Yaklaşık 1.5 yıl önce yaptırdım ve inanılmaz bir performans farkı var. Teşekkürler Remaps Opel Corsa GSI 1.6T - 150Hp @205 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Isuzu
Ömer D. Yapılan işlem gerçekten hissedilir derecede aracım çok farketti performansı ileri derecede ve yüksel arkadaşıma teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
24.02.2018 ( Read More )
Volkswagen
Performans ve yakit tasarrufu icin birebir. Ilgi ve alaka icin tesekkurler Remaps Volkswagen Golf 1.4 TSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
23.07.2016 ( Read More )
Mercedes
Herşey çok güzeldi arkadaşların ellerine sağlık Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
20.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Merhaba, fazlasıyla memnunum herhangi bir sorun da yaşamadım. 150 bin de yaptrdim yazılım uygulamasını şuan 320 bin .TeşekkürleR Saygılar, Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Read More )
BMW
Ömer D. Normalde kalkışta ve ara hızlanmalarda çok hantal kalan aracım mermi gibi oldu. Çok fazla gaz verip arabayı hızlandırmaya çalışırken harcadığınız yakıtı gerçekten ivmelenerek harcıyorsunuz. Uzun yol seyrinde ise tüketim azalıyor. Teşekkürler Remaps Bursa BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
30.11.2018 ( Read More )
Ford
Sahibi çok mütevazi bir insan sağolsun bizimle çok güzel ilgilendi baya memnun kaldık. Güzel bir ortamdı samimiydi Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Nissan
Öncelikle güleryüz ve her sorunun anında yanıtlanması güven vericiydi.Aracın performansına inanamadım ne söylendiyse öyle oldu,teşekkler remaps Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
04.05.2019 ( Read More )
BMW
Remaps ailesine teşekkür ederim. Çok başarılı. Aracı sevdirdiler. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.06.2016 ( Read More )
Volkswagen
2015 passat 2.0 TDI Aracım için Servise girip çıkana kadar tüm işlem kaliteli ve güzeldi herşey için teşekkür ederim remaps ailesine Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Renault
Atilla Ş. Yaptırmayan bilemez. Tereddüt ile gittim ama iyi ki gitmişim. Alper Bey'in özverili çalışması da takdire şayan. Renault Laguna 2.0 T - 205Hp @235 Hp
23.10.2017 ( Read More )
BMW
İlker K. Çok memnunun herkese tavsiye ediyorum BMW 4-Serisi 430i - 252Hp @315 Hp
21.08.2020 ( Read More )
BMW
Sinan G. Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Citroën
Aracımın lastiklerini değiştirdim çok memnun kaldım teşekkür ederim Citroën C3 / C3 Picasso 1.6 BlueHDI - 75Hp @95 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Fiat
Gerek kendi çevremdeki arkadaşlarım gerekse kendi araçlarıma yapmış olduğumuz uygulamalarda hiç bir memnuniyetsizlik söz konusu olmadığı gibi performansın yükselmesinin yanı sıra yakıt tüketiminin büyük ölçüde düşüşü yüzümüzü güldüren en büyük etkenlerden birisi olmuştur şunuda unutmadan eklemek isterim aracımızla aynı marka ve model olan remaps sız araçların yanından geçerken size yetişememeleri ve hayretle bu nası gidiyo böyle ya diye konuştuklarını bilmek ise ayrı bir keyif sonuna kadar tavsiye ederim başta Ümit Doğan olmak üzere tüm ekibe teşekkür eder başarılar dilerim Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
23.07.2016 ( Read More )