Comments of Customers (Read All Comments)

Skoda
Aracındaki hantallık ortadan kalktı kullandıkça farkını anlayıp keyfini alıyorsunuz Skoda Superb 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
29.10.2017 ( Read More )
Mercedes
Emin ellerde yapılan sadece yazılım olarak değil, araç hakkında teknik bilgi olarakta ümit DOĞAN'ı tek geçerim. 3 kere kimsenin kesemediği dumanı kesti. Mercedes-Benz s class olsun, jetta olsun Citroën c3 c4 olsun... teşekkürler kardeşim adamsın. Mercedes S S 320 CDI - 211Hp @260 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Opel
Opel astra sedan 2012 model 90 HP 200 tork kuvvetindeki 111. Yıla özel aracıma yaptığınız yazılım işleminden çok memnunum. Yokuş kalkış ve hızlanmalarda performans gaz tepkimesi hissedilir düzeyde artmıştır. Yakıtı Antalya’ya giderken ölçtüm toplam 1430 km yolu yaklaşık 350 tl yakıt ile yaptım. Herşey için teşekkür ederim... Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Landrover
Yillardir hemen hemen her aracima yazilim yaptirdim ancak ilk defa böyle profosyonel bir ekip gördüm.Yazılım zaten başarılı araç çok güzel oldu gaz yemesi rahatladı akıcı bir şekilde gitmeye başladı , başkal firmaların “ Bu araçta partikül fiiltre yok duman atar..” diyerek cesaret edemediği yazılımı siz olurmu öyle şey diyerek problemsiz yaptımız ..müthiş güzel oldu AMAA asıl önemli gördüğüm şey çalışanların müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı ve nezaketi.. maalesef piyasada çakal çok !! Sizler bu işi iyi yapıyorsunuz TEBRİKLER Landrover Range Rover 3.6 TDV8 - 272Hp @310 Hp
16.03.2018 ( Read More )
Opel
Yıllardır her aldığım arabaya sadece Ümit Doğan beyin yazılım yapmasına gönlüm el veriyor. O gerçekten bir profesyonel. Hem insani yönü hemde mesleki açııdan çok memnun kaldım .Astra dizel 136 hp içinde her zamanki gibi beni yanıltmadı ve imzasını attı. Kısacası güven = remaps Ümit doğan Opel Astra 1.6 CDTI (2014 ->...) - 136Hp @165 Hp
26.12.2016 ( Read More )
Volkswagen
Yazılım yaptırmadan önce çok tereddüt ettim Olurrmu dye 102 bgir Vosvogen caddy 185 bgir yaptık süper performans çekiş mükemmel oldu yüz klm 12 tl tasarruf yaptı ümüt dogana teşekkürler. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
29.11.2018 ( Read More )
Volkswagen
6 senede 6 aracıma chip tuning yaptırdım, çok çok memnunum, çok teşekkür ederim her şey için. Volkswagen Crafter 2.0 TDI - 140Hp @175 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Ford
Remaps calisanlarina tesekkurlerimi iletmek istiyorum oncelikle ilgi ve alakalari icin Aracimin sehir ici olsun arazi modu olsun performansi hissedilicek derecede artti gaz pedalinin tepkime suresi minimuma indi YAKİT tasarrufu konusuna hiic dikkat etmedim.Benim aradigim performansi arttirmakti Ellerinize saglik Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Skoda
Fatih T. Yaptırmış olduğum yazılım aracımda hissedilir bir performans artışına sebep oldu, şu an yakıt azalma değil artış gösterdi, performans iyi olunca hız yapıyorsunuz )))))) doğal olarak , düşünen arkadaşlara tavsiye ederim Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
17.04.2018 ( Read More )
Renault
Aracın özellikle alt devirleri hissedilir biçimde güçlendi. Sürüş deneyimi genel olarak iyileşti. İlgi ve hizmetiniz için teşekkür ederim Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
08.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Burda beygir gücünü yükselttiğim 3. Aracım.. emeğinize elinize sağlık c200 aracımıda burda yazılım attırmıştım aracın servis bakımı geldiğinde kolumanda yazılım fabrika ayarlarına geri döndüğünde anladım nekadar güç yüklendiğini.. zaten servisten çıkar çıkmaz soluğu tekrar sizin orda aldım Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
10.01.2018 ( Read More )
BMW
BMW 520i F10 aracıma uygulamada bulunduk. Güç olarak mükkemmel alt devirler bile dolu üst devirleri söylemeye gerek bile yok. Yakıt konusunda da sürekli basmazsanız tasarruf edersiniz. Basmazsanız 11 litre basarsanız 14-15 litre ümit beye çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
06.08.2021 ( Read More )
Jeep
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm... Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
24.02.2016 ( Read More )
Nissan
Kaliteli işcilik aklınız takılmadan arabayı emanet edebileceğiniz yer. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
02.12.2016 ( Read More )
Volkswagen
Aracımın performansında bğyük fark oldu. Yakıt tüketimi de azaldı. Çok memnun kaldım. Tavsiye ederim... Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
20.06.2018 ( Read More )
BMW
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps.. BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.03.2016 ( Read More )
BMW
Ibrahim S. 1.5 aydır kullanıyorum, herhangi bir sıkıntı yok. Performans süper oldu, ki önemli olan yakıttı şehiriçi full klimalı 42 krş yakıyor tavsiye ederim herkese BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
24.07.2017 ( Read More )
Skoda
Daha önceki aracım Octavia idi mükemmel performans aldım şuan 2021 model Superb aldım alır almaz uygulama yaptırdım çok memnunum hem yakıt tasarrufu hem güç … teşekkürler REMAPS Skoda Superb 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Read More )
Mercedes
Tek kelimeyle teşekkür ederim araçım mükemmel oldu ellerinize sağlık. Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
21.11.2018 ( Read More )
Renault
Herşeyden önce kibar ve işinin ehli, güven verici. Aracımda düşük devirlerde özellikler yokuşlardaki güç artışını hemen hissettim. Araç çok güzel ve seri devirleniyor, Hantal hali kayboldu. Aracımdan daha fazla keyif alıyorum. Renault Latitude 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
19.04.2017 ( Read More )
BMW
Verilen parayla yeni araç alınmış gibi Profesyonel hizmet, kurumsal bakış Tüm sorulara güleryüzlü cevap Teşekkürler Remaps... BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Renault
Serkan D. mükemmellik böyle birşey heralde 75 hp ve 200 nm olan clio 4 1.5 dci aracımın içinden resmen canavar cıktı dyno test sonucu 105.9 hp ve 267 nm olmuş akçakoca yolunda test ettiğim bir başka veride 5.vites 3000 devir 165 km hız gördüm hantallık bakımından birşey kalmamış yakıt durumumda çeyrek depo 800km deyim daha nekadar gider bilmiyorum depo 50litre alıyor zonguldak ereğli remaps bayiinden yüksel özel arkadaşıma bu sürecte en başından en sonuna kadar sabırla aracım ve benimle ilgilendiği için teşekkür ederim gözünüz arkada kalmasın işinin arkasında duran sağlam bir firmayla çalıştığım için ayrıca mutluyum TÜRKİYE de bu yazılım işinde işinin ehli bir firma varsa buda remapsdır herşey için teşekkürler remaps........... Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
08.09.2017 ( Read More )
BMW
Gerçek kaliteli hizmeti aldığım için memnunum Ümit bey ve ekibi hem yetkin hem deneyimli… 530i xdrive BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
04.11.2021 ( Read More )
BMW
Ne yaptığını bilerek ve çözüm odaklı çalışıyorlar. Müşteri memnuniyetine önem veriyorlar. Aracın performansı beklentimin üzerinde oldu. Teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
01.02.2023 ( Read More )
Hyundai
Araç şahlandı diyebilirim. Yakıt yaklaşık 1 lt kadar düştü. Teşekkürler Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Audi
Çok mükemmel menmunum yakıtta düştü çekiş süper tavsıye ederım pıyasada sıradan bu işlerı yapanlar var dıkkat edın aracınıza zarar vermeyın iyi günler Audi A6 3.0 V6 TDi - 225Hp @275 Hp
15.11.2019 ( Read More )
BMW
Aracımda oluşan hissedilebilir mükemmel fark ve performans için çok teşekkür ederim. Remaps personeline teşekkürler. Aldığı parayı hakediyorlar hemde fazlasıyla BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @220 Hp
29.04.2016 ( Read More )
BMW
Uğurcan P. Kalkıştaki hantallık yok oldu araç sürekli ivmelenme sağlıyor kısaca gücü hissediyorsunuz teşekkürler başarılarınızın devamını dilerim BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Read More )
BMW
Ankarada değil türkiyede yazılım üzerine remapsın üzerine yazılımda başka tanımam bütün araćlarıma yazılı remaps ta yaptırıyorum on numara beşyıldız elinize sağlık BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
05.02.2020 ( Read More )
Kia
İki aracıma da chiptunning yaptırdım. Çok memnun kaldım araçlarımın çekiş gücü çok farketti. Ümit beye çok teşekkür ederim. Kia Sportage 2.0 CRDi - 112Hp @140 Hp
12.08.2016 ( Read More )