Comments of Customers (Read All Comments)

Ford
2011 4x4 Ford Ranger aracima yapilan islemden sonra, aracin cekisi cok rahatladi ve keyifli bir surusu oldu....Ilgilenenlere tavsiye ederim.. Ford Ranger 2.5 TDCi - 143Hp @180 Hp
15.02.2017 ( Read More )
BMW
Kusursuz BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
01.12.2015 ( Read More )
Skoda
Levent P. Arabam durmuyor bilmem anlatabildimmi ? Skoda Superb 2.0 CR TDi - 170Hp @205 Hp
10.05.2018 ( Read More )
BMW
Remaps'e motor yazılımı yaptırdığım 6. Aracım ve hiç bir sorun yaşamadım. Yaşasam da çözüleceğini biliyorum. Bu araç için konuşmam gerekirse aracın özellikle alt devirlerde tüm hantallığı gitti ve iyi şoförler bilir bir arabanın motoru kuvvetli ise araç az tüketir dikkatli kullanımda. Rodajda olan bu araç için şu an Ankara içi ortalamam 9.5 lt. Teşekkürler Ümit Bey. BMW X3 xDrive 20i - 170Hp @280 Hp
25.12.2024 ( Read More )
Renault
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum. Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp
18.09.2020 ( Read More )
Ford
Ben fort fokus binicisiyim bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittim fazla bir şey beklemiyordum yazılım bittikten sonra görevli arkadaşla teste çıktık olmaz böyle bir şey araba resmen aslan gibi kükreyen bi şey oldu şiddetle tavsiye ederim rampada harika oldu Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
30.03.2020 ( Read More )
BMW
Server B. Aldığım hizmetten geçmişte olduğu gibi yine çok memnun kaldım. Karşılama, ilgi ve alaka ve konsept gerçekten çok güzel. Remaps ailesine ve İlker Ateş’e teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.03.2019 ( Read More )
Volkswagen
Tavsiye üzerine gittim. Kısa zamanda işlem yapıldı orjinal yazılıma göre performans çok farklı ben memnun kaldım kendilerine teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
08.12.2022 ( Read More )
Skoda
Fabia Wrs aracıma yapılan yazılım sonucu 180 HP —-220 HP ye ve 250 tork —330 tork a yükseltme işlemi yapıldı… aracım çok daha çabuk hızlanmakta ve aracımın yakıt tüketim %15-%20 oranında düşüş sağlamıştır.Yapılan işlemler ve Güler yüzlü personel e çok tşkler.Bu işin Vakko su Remaps tır. Skoda Fabia 1.4 TSi RS (CTHE) - 180Hp @200 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Mercedes
İlk aracım, CLA 180D’nin bu kadar tepkisiz bir araba olduğunu bilmiyordum. Yazılım sonrası aracın hantallığından eser yok, sürüş keyfi arttı ve şehir içi sakin kullanımda yakıt tasarrufu sağladı. Hiç değilse mercedese binip bir egea tarafından geçilmeyeceksiniz. Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Chevrolet
Bu işi hakkıyla yapan tek firma.. Ümit bey bir cerrahın hastasına gösterdiği hassaslıkta, araclara hassas davranıyor. Toplamda üç aracıma işlem yaptırdım üçündede %100 memnuniyet sağladılar.. bu yorumlarımı abartı bulanlara şunu diyeyim verdiği ücretin karşılığını alamayan varsa karşı karşıya konuşup uğradığı zararı karşılamaya hazırım Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
07.12.2022 ( Read More )
BMW
Performans olarak en az 5.30 oldu diyebilirim. Yakıt konusunda sakin kullanımda bir değişiklik göremedim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
18.11.2020 ( Read More )
Opel
Saf memnuniyet...Allah başarınızı daim etsin. Sevgilerle Opel Insignia 2.0 CDTI - 195Hp @225 Hp
11.12.2015 ( Read More )
BMW
Yapılan işlemden gayet memnun kaldım, aracın üzerindeki hantallık gitti, ara hızlanmalar inanılmaz değişti. Yoğun ilgilerinden dolayı Ümit bey ve ekibine teşekkür ediyorum. BMW Z4 20i - 184Hp @260 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Hyundai
Aracımın ivmelemesi istediğim gibi oldu, Tork ve güç artışı aracın gidisini rahatlattı .Tesekkurler Remaps. Hyundai ix 20 1.4 CRDI - 90Hp @125 Hp
16.04.2018 ( Read More )
Mitsubishi
Tuncay T. Çok memnun kaldım aracım cok güzel oldu zonguldak remaps bayisine ve yüksel beye tesekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
01.06.2018 ( Read More )
BMW
Bmw 3.16i aracima yapilan yazilimla arac resmen kendine geldi inanilmaz bir degisimle cok keyifli bir surus tecrubesi yasatiyor ayricada yetkili servislerin dahi cozemedigi sorunlar cozuldu. Umit bey ve profesyonel ekibine cok tesekkur ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
07.04.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ege K. Başarılı Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Umit Dogan. Bu iste gercek uzman olan yegane insanlardan. Sindiye kadar 6 aracina da yazilim yapildi ve performans konusubsa cok memnunum. Firmalarin sadece bir yazilim farki ile uzerine koyduklari Binlerce Dolar, Eur fiyat farklarina aldanmayin. Remaps leyin cok guclu olsun, REMAPS leyin az yaksin. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
15.10.2018 ( Read More )
Seat
Gitmeden önce tereddütlerim vardı gittiğimde sohbet ettiğimde çok ikna oldum şimdi çok memnunum çok teşekkür ederim Seat Altea 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
27.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Hülya S. Yapılan işlemden çok memnum kaldım Trabzon Remaps bayisi Alper Akkoç ve ekibine çok teşekkür ederim. İyi ki Remaps’ı tercih etmişim Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
02.04.2018 ( Read More )
Iveco
Çok memnun kaldık iyiki size gelmişiz Iveco ECODaily 2.3D - 146Hp @180 Hp
29.12.2018 ( Read More )
Toyota
Safa T. Özdemir beyin ilgisi çok güzeldi aracımın çekişi çok tatmin edici bir şekle büründü tavsiye ederim Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
22.11.2023 ( Read More )
BMW
Gerçekten mükemmel, elinize sağlık, BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
10.07.2015 ( Read More )
Mercedes
Cavit C. Süper bikmistim aracimdan gitmiyo diye süper Teşekkürler Mercedes Vito 109 CDI - 88Hp @145 Hp
23.10.2017 ( Read More )
Citroën
Sanki yeni araba aldım. Eskisi ile hiç alakası yok. Elinize sağlık süper oldu Citroën DS4 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
06.01.2020 ( Read More )
Mercedes
Aracımın çekişi ve performansı harika oldu. Ayrıca yakıtta 1 litre kadar düşüş oldu. Kaliteli hizmet ve güler yüz için teşekkürler Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
16.04.2019 ( Read More )
Renault
İlk başka çekinerek gittim arkadaşlar gerçekten işinin ehli ilgili çok memnunum başka bir aracın daha var en kısa zamanda onu da götüreceğim teşekkür ederim emeği geçen herkese Renault Talisman 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp
23.03.2018 ( Read More )
Seat
Çağrı E. Ümit Doğan bu işin zirvesidir. Önceki aracımı da kendisine emanet etmiştim. Yazılımdan sonrasında da abim gibi bir çok konuda kendisini rahatsız ettim. Bir kez bile geri çevirdiği olmadı. Ayrıca Bursa bayisi Salihe de ilgisi için teşekkür ederim. Şu anki aracımı stg2 ile 215 beygir 430 tork değerine getirdik. Dumansız ve stabil olarak kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Seat Leon 2.0 TDi (CR) - 170Hp @215 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Isuzu
Ömer D. Yapılan işlem gerçekten hissedilir derecede aracım çok farketti performansı ileri derecede ve yüksel arkadaşıma teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
24.02.2018 ( Read More )