Comments of Customers (Read All Comments)

Seat
Ümit abimin ellerine saglik aracim acayip oldu 520 320 leri geride birakiyorum eline emegine saglik. Seat Leon 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Ferrari
Tüm araçlarımda olduğu gibi sonuç mükemmel. Ferrari F430 4.3 V8 - 490Hp @517 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Skoda
Aracımın performansı hissedilir derecede arttı performanslı kullanım dışında yakıt tüketiminde büyük oranda düştü.Yaptırmayı düşünen herkese tavsiye ederim Skoda Fabia 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
18.10.2017 ( Read More )
Hyundai
Aracım 128 hp 4 ileri otomatik şanzuman dizel hyundai accent blue ümit abinin yazılımı sonrası dynıda aldığımız güç 155 hp ve gayet tatmin edici bir güç elde ettik emeğine sağlık abim Hyundai Accent 1.6 CRDI - 110Hp @160 Hp
20.06.2017 ( Read More )
BMW
Busra Baydemir K. Bmw 3.18d aracımda belirgin performans artışı oldu. Remaps ailesine teşekkür ederim BMW 3-Serisi 318d - 143Hp @190 Hp
02.11.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ragıp B. Daha önceden yaptırdığım bir uygulamaydı çok memnunum teşekkürler REMAPS ailesi Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
24.07.2019 ( Read More )
Ford
Daha keyifli bir sürüş deneyimim oldu yakıt sarfiyatım nispeten düştü. Bundan sonra yazlımsız araca binmem teşekkürler REMAPS Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
09.03.2021 ( Read More )
Audi
mükemmel herkeze kesinlikle tavsiye ederim Audi A6 3.0 V6 TDi - 245Hp @295 Hp
30.11.2018 ( Read More )
Volkswagen
Tek kelimeyle mükemmel memnun olduğum içinde 2012 den beri bindiğim tüm arabalarıma alır almaz sizde yazılım yaptırıyorum müptelası oldum diyebilirim.very very good Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
29.12.2017 ( Read More )
Volkswagen
Aşkın Y. mükemmel bir uygulama Teşekkürler Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp
22.11.2017 ( Read More )
Renault
İlk kez böyle bir uygulama yaptırdım. Burada ümit beyin göstermiş olduğu ilgi ve alaka ile vermiis olduğu bilgi etkili olduğu. İyi ki de yaptirmisim. Arbamin gücü hissedilen derecede arttı. Memnun kaldim. Tavsiye ederim. Kesinlikle doğru adres. Teşekkürler ümit bey ve remaps Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
21.05.2017 ( Read More )
BMW
5.20i aracıma yapılan yazılım sorunsuz . Çok memnunum.Ümit beye ve ekibine teşekkür ederim . BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Volkswagen
kurumsal firma. Aklınızda ki soruları tereddutsuz yanıtlıyorlar. işlemleriniz özenle yapılıyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
12.12.2015 ( Read More )
Fiat
Şuana kadar yaptırdım hiçbir araçta sıkıntı yaşamadım herkese tavsiye ederim Fiat Egea 1.3 MJT - 95Hp @120 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Peugeot
Aracım Peugeot 508 e yapılan işlemden sonra aracım adeta başka bir arac oldu rampalarda bayılmıyor artık klima açık olduğu halde yakıtta düşme var verilen granti ve Guler yüz bana güven verdi özellikle genç mühendis İbrahim beyin ilgi ve güvenine tesekkur ediyorum Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
03.08.2018 ( Read More )
BMW
Ümit bey e ozellikle tesekkur ederim guzel olan aracim ümit bey sayesinde mükemmel oldu her sey icin cok tesekkur ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Read More )
Toyota
Aziz K. Aracım 2011 Toyota Corolla 1.4 Diesel. Orijinal haliyle 185'i geçmiyordu. Şu an hiç zorlanmadan 200 yapıyorum. Tırmanışı, toparlayıp değişti. Bayırda ilk kalkışta bazen boğulur gibi oluyor ama motorun küçüklüğü ve aldigimdan beri olan bir konu. Toyota dizelin sıkıntısı. Ben memnun kaldım. Tavsiye ederim. 2000 ve üstü motorlarda müthiş bir performans aldık. Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
20.02.2019 ( Read More )
Volkswagen
Eren B. Arabamın torkunun arttığını hissettim ama dizel bir araba kadar torku artmadı problemsiz kullanıyorum sıkıntı yaşamadım hiç Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Peugeot
Ali Kemal Y. Eyvallah şu ana kadar sıkıntı olmadi. Teşekkürler. Peugeot Partner 1.6 HDi - 115Hp @140 Hp
06.01.2020 ( Read More )
Volkswagen
Remzi B. Hic bir sikinti yasamadim aracim düzeldi memnunum tesekkürler Alper bey Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
09.02.2019 ( Read More )
BMW
Daha önce alamadığım keyfi şu anda doyasıya alıyorum. Aracın hızlanması bir yana yakıtta da azalma oldu. Spor mode fena oldu ve kalkışlarda aşırı derece de keyif alıyorum. Şiddetle tavsiye ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Read More )
Audi
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Aracı aldığım gün arkadaşımın tavsiyesi ile yazılım yapıldı. X1 2014 aracım 143 HP den 245 HP ye yükseldi. Gaz tepkimesi , max hız ve çekiş muazzam derecede yükseldi. Tüm Remaps ailesine teşekkür ederim. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
06.01.2020 ( Read More )
Volkswagen
Golf R arabamı getirdim stage 1 yaptırmaya, araba tamamen değişti, bütün remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Golf 2.0 TSI - R - 280Hp @350 Hp
12.02.2017 ( Read More )
Nissan
Yunus Ş. Araçta gözle görülür şekilde hantallık gitti sanki yer uçağı oldu özellikle torkun artması rampada çok rahatlattı yakıt olarak şuan gazdan ayağımı çekemediğim için birşey diyemiyorum Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
17.02.2022 ( Read More )
BMW
ben çok sık araç değiştiren birisi olarak diğer araçlarda başkaları tarafından yaptırmış olduğum yazılımdan hiç memnun kalmamıştım,Ümit beyide duymuştum işin erbabı olduğunu dolayısı ile iki aşamalı yazılım uygulandı kullanmaktan zevk aldığımdan dolayı satmaktan vazgeçtim bu sayede Ümit bey ve ortağına çok tşk lerimi iletiyorum.(downpipe müthiş oldu,yazılımın üstüne) BMW 5-Serisi 530d - 231Hp @290 Hp
27.04.2016 ( Read More )
Audi
Aracimdaki performans artisi yani sira yakitimdaki dusmeden dolayi tesekkurler REMAPS bundan sonra ne arac alirsam alayim ilk isim remaps'a ugramak Audi A6 2.0 TDi - 140Hp @185 Hp
22.10.2016 ( Read More )
Renault
Mehmet K. Aracım 1 vites arttı diyebilirim. 3.vites ile zorlanarak çıktığım rampayı 4.vites ile rahatlıkla çıkabiliyorum. Sollamalarda güveni geliyor insanın kendisine.Durumu olan herkes yaptırmalı bence. Ayrıca gösterdikleri ilgi alaka ve temiz işlerinden dolayı Trabzon daki Alper Bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Selamlar Saygılar Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
23.10.2017 ( Read More )
Volkswagen
Özgür K. Aracımın cekiş gücü cok daha iyi oldu, özellikle rampalarda mükemmel, vites geçişlerinde devir sıkıntısı yok harika oldu. Teşekkürler TRABZON REMAPS Teşekkürler ALPER AKKOÇ⭐⭐⭐ Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
09.03.2021 ( Read More )
BMW
Aracımdan çok memnunum. Daha önce neden yaptırmadım diye düşünmüo deilim. Başarılarınızın devamını dilerim.. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Read More )