Comments of Customers (Read All Comments)

Opel
Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum. Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
17.08.2017 ( Read More )
Volkswagen
3 Bmw , 2 Wolkswagen Beetle , 1 jetta , 1 nissan qashqai Toplamda 7 adet aracımıza değişik zamanlarda uygulattık. Hiç birinde sorun yaşamadık. Mükemmel performans. Bu işin piri Ümit bey . Teşekkürler REMAPS Volkswagen New Beetle 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
22.10.2016 ( Read More )
Ford
Ford connect 90 lık gayet memnunum teşekkürler. Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 90Hp @115 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Audi
Aracın performansı hissedilir derecede arttı. Ayrıca çalışanlar çok profesyönel. Verilen her kuruşu sonuna kadar hakediyorlar. Teşekkürler, ellerinize sağlık. Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
03.02.2018 ( Read More )
Volkswagen
Mustafa Ç. Arabamın çekişi çok iyi oldu alt devirleride güzel ama yakıtı hala ölçemedeim elinize sağlık Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Citroën
aracim performans bakimindan bi nebze pasif kaliyordu ve buda benim kafami kurcaliyordu fakat sonra remapsi kesfettim aracima yazilimi attik aracin direk olarak surus karakteri degisti artik daha eglenceli ve daha guclu bi aracim oldu firma olarak ta saolsunlar cok ilgili bir firma Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
26.07.2017 ( Read More )
Opel
Yüksel Ö. Mükemmel bir performans Remaps bu işin Profesyoneli Opel Astra 1.4T - 120Hp @170 Hp
02.11.2018 ( Read More )
Subaru
Tavsiye ederim. Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
15.10.2018 ( Read More )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Read More )
Ford
Muhammed Ş. Aracımdan haz almaya başladım 140 km geçmeyen araç 180 yapıyor çok memnunum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
17.11.2019 ( Read More )
Skoda
Aracım Skoda rapid 1.6 tdi 90hp dsg rampada kalkış olsun sollamalarda dip gaz yapmaya ihtiyaç duyup öncesinde aracı hazırlamam gerekiyordu bu durum beni iyice rahatsız etmeye başladı sonra Ümit Doğanla tanıştık ve öncesi gerekli testleri ve kontrolleri yaptıktan sonra aracımı 145hp ye çıkardık ve şimdi inanılmaz keyif almaya başladım kanı olan arabama, araba diye binmeye başladım aklıma takılan nezaman bir şey olsa ararım yada yanına gitsem her zaman cevap vermiştir. Ümit doğan gerçekten Ankara’yı bırakın Türkiye’de 1 numara herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim ediyorumda çevreme gönül rahatlığıyla güvenin arkadaşlar. Skoda Rapid 1.6 TDI - 90Hp @140 Hp
28.11.2023 ( Read More )
BMW
Tek kelimeyle özetlemem gerekirse HARİKA. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Read More )
Ford
Tanyıldız G. Aracımız sorunsuz şekilde oldu. Zonguldak ereğli remaps firmasına teşekür ederiz. Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
05.03.2019 ( Read More )
Mercedes
Almanya da çok iyi bir tuning firmasına G63 ve aston martin db11 arabalarımı onların yaptığı yanlışları düzeltip satmayı düşündüğüm araçları mı tekrardan bana sevdiren Remaps ailesine çok teşekkür ederim araçlarınızı güvenle teslim edebileceğiniz işinin ehli bir işletme çok teşekkür ediyorum Mercedes G G 63 AMG - 544Hp @660 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Volkswagen
Aracım sizin sayenizde performansı oldukça arttı çok teşekkür ediyorum ve herkesede tavsiye ediyorum. Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp
31.03.2020 ( Read More )
Seat
Sürüş zevkim 2 katına çıktı desem abartmış olmam. Alt devirler , hızlanma ve son hızda inanılmaz değişimler oldu. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
18.11.2017 ( Read More )
Volkswagen
6 senede 6 aracıma chip tuning yaptırdım, çok çok memnunum, çok teşekkür ederim her şey için. Volkswagen Crafter 2.0 TDI - 140Hp @175 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Mercedes
Tek kelimeyle teşekkür ederim araçım mükemmel oldu ellerinize sağlık. Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
21.11.2018 ( Read More )
Mercedes
Olabilecek olanin max u Mercedes E / E Coupé 200 - 184Hp @250 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Mini
Aracım çok değişti çok memnun kaldım Mini Cooper 1.5 D - 116Hp @150 Hp
16.04.2019 ( Read More )
BMW
Araba gayet güzel oldu. Şu an ied leri vs geride bırakıyor. Gerçekten bambaşka bir araba oldu. Normal kullanımımda yakıtım düştü. Ümit abinin ve diğer arkadaşların ilgisi ve güler yüzü herşeye değer. Arabamın ilk yol testinde ben tamam oldu diye düşünürken arkadaşlar olmadığını söylediler. İileri olmamasına rağmen basınç kaçağının neden olduğunu tespit ettiler. Yırtık olan turbo hortumunu temin etmemde yardımcı oldular ve basınç testiyle başka kaçak olmadığından emin olduktan sonra tekrar teste çıkıp kendileri tamam demeden teslim etmediler aracı. Bazı firmalar gibi yaptık oldu diye göndermemeleri, fatura kesmeleri ve işlemler sonrasında muhattap bulabileceğimi hissettirmeleri herşeye değer. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
30.07.2018 ( Read More )
Volkswagen
Olgun B. Süper Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Seat
Mustafa A. Makina ateş ediyor artık Seat Leon 1.2 TSI - 110Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Audi
Mehmet Ali Ö. Audi a3'e yaptırdım 1.4 tsi Gerçekten mükemmel oldu ellerine sağlık Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
21.12.2022 ( Read More )
Ford
Aracım servis aracıydı aracımın çekişi ve yakıtı çok kötüydü Remaps uygulama yaptıktan sonra aracımın çekişi artı yakıtı düştü teşekkür ederim remaps ailesi Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
09.01.2020 ( Read More )
Volkswagen
Aracımın içinde bi canavar varmış ümitbeyin sayesin de öğrenmiş olduk kaliteli düzgün ve nazik hizmetlerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Farkı keslinlikle hissedeceksiniz Ümit Doğan farkı BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
21.06.2017 ( Read More )
BMW
Farklı bir yazılım firmasında daha önce yazılım yaptırdım belli bir süre sonra sorunlar çıkmaya başladı daha sonra ümit bey ile temasa geçtim saolsun aracıma uygun yazılımı yaparak sorunsuz binmeye başladım çok teşekkür ederim . BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Mitsubishi
Zeki K. Zonguldak ereğli remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Bu işte remaps 1 numara çok memnun kaldım. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
19.12.2017 ( Read More )