Ramazan H.Yazılım yaptıralı yaklaşık 2,5 ay (3000 km) oldu. Aracımın 2. ve 5. vitesinde hissedilir iyileşme oldu. Araç gerçekten ağır. Uçup kaçıyor diyemem ama hissedilir bi iyileşme oldu performansta. Yakıt da yazılımın öncesi ve sonrası uzun yol ayni kullanımla ayni şartlarda %13 civarında düştü. Şu ana kadar araçta bir sıkıntı olmadı. İnsallah da olmaz. Şimdilik memnunum tavsiye edebilirim. Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp18.08.2020( Read More )
Ahmet Burak A.Öncelikle çalışanlar çok ilgili girerken kafamda soru işaretleri vardı fakat çıkarken hepsi silindi kafam rahat bir şekilde yazılım attırdım. Araçta gözle görülür performans artışı var motor sesi değişti rahatladı motor seri ve rahat gidiyor kendini zorlamıyor sıkışmıyor yazılımı çok beğendim.Ford Tourneo 1.8 TDCi - 110Hp @140 Hp03.03.2018( Read More )
Ugur A.Aracım i30 yazılım sonrası çok memnunum yakıt tasarrufu da var 2 bin motor araçlardan daha iyi performansı var. Motora zararı olduğunu zannetmiyorum teşekkürler Ümit Doğan yaptığı isin arkasında duran bir kuruluş sevgiler.Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp10.03.2018( Read More )
Aracıma güvenipte yazılım yaptıracağım tek yer şuana kadar dört aracıma yazılım uygulandı ve çok memnunum. Ümit bey e çok tşk ilgi ve alakaları için. Yapılan işin arkasında olması çok iyiOpel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp10.08.2016( Read More )
Metin G.Bursa remaps yetkilileri Salih ve İlker bey e yakın ilgileri için çok tesekkur ederım. İlk önce atılan yazılım sonrası arabanın içinden canavar cıktı. Fakat yakıt bıraz arttı gıbı geldı. Daha sonra iletişime gecip soyledım bu kez yakıt tasarrufu icin yenıden yazılım yaptılar araba cok rahat topluyor. Yakıt kendi yazılımına gore daha iyi denemeden yazmak istemedim. Elinize saglık kullanıcı için gözünüz arkada kalmadan işlem yaptırabılırsınız. Opel Grandland X 1.6 BlueHDI - 120Hp @145 Hp11.06.2019( Read More )
Emin ellerde yapılan sadece yazılım olarak değil, araç hakkında teknik bilgi olarakta ümit DOĞAN'ı tek geçerim. 3 kere kimsenin kesemediği dumanı kesti. Mercedes-Benz s class olsun, jetta olsun Citroën c3 c4 olsun... teşekkürler kardeşim adamsın.Mercedes S S 320 CDI - 211Hp @260 Hp17.08.2020( Read More )
Yapilan islem ve verilen hizmetten son derece memnun kaldim. Remaps ailesine ve Umit beye cok tskler. Ayrica gücü aracinizda hissedin..Audi Q7 3.0 TDI CR - 218Hp @320 Hp28.07.2018( Read More )
2016 model Astra K aracima Remaps tarafindan uygulanan yazilim sonrasi hem aracin performansi inanilmaz artti hem de yakit tuketici dustu. Sehir ici full depo 900 km yol yapabilir hale geldi. 1.6lt 165 beygirlik bir canavar icin bu tuketim mukemmel. Performans ise kusursuz! TESEKKURLER TESEKKURLER REMAPS!!!Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp22.06.2017( Read More )
Öncelikle bu yazılımı yapan ümit bey gerçek çok beyfendi bir insan İşçilik dersen on numara iki ayrı araca yaptırdım ikisinde de acayip memnunum. Herkesin emeğine sağlık. Teşekkürler ümit kardeşBMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp20.04.2016( Read More )
Aracimi remaps oncesi satmak istiyordum cunku cok fazla yigilma yapiyordu kalkislarda. Remaps sonrasi aracimdan keyif alarak surmeye basladim. Umarim orta ve uzun vadede herhangi bir sorun cikmaz. Audi A5 2.0 CR TDi - 143Hp @185 Hp26.08.2020( Read More )
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. TeşekkürlerBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp22.04.2021( Read More )
Aracım kesinlikle beklediğimden daha güzel performans sergiledi ve süreç akabinde hiçbir sorun yaşamadım. Ek olarak Ümit beyin ve çalışma arkadaşlarının ilgisi oldukça güzel hissettirdi. Elinize sağlık REMAPS ekibi.BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp29.10.2024( Read More )