Volkswagen Chip Tuning
2.0 TFSi R 400 motorlu araçlar için hazırlanan chiptuning (ecu) yazılımı test aşamasındadır.
Test süreci tamamlandığında sms ile haberdar ol >
Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
400 hp
450 nm
After Chip Tuning
400 hp
+ %0
450 nm
+ %0
Difference
0
0
Fuel Saving
There is fuel saving for this vehicle however,the datas are not added to the system yet.
Detailed Description
Volkswagen Golf benzinli aracınızın 400hp / 450nm 'lik motor segmenti için hazırlamakta olduğumuz (ecu) performans yazılımımız henüz kullanıma hazır değildir.

Performans - ekonomi değerlerini ölçümlemek üzere motor beyini için yazılım okuma-yazma çalışmaları ardından Golf model test araçlarımızdan gelecek bilgileri değerlendirmemiz ve çeşitli ARGE'leri tamamlamamız gerekmektedir.

Hazırlık süreci tamamlandığında otomatik olarak haberdar olmak için sayfa başında bulunan gsm bildirim formunu doldurabilirsiniz.

Remaps Otomotiv Yazılım Mühendislik A.Ş. hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak için, Ana Menüyü kullanarak Referanslar ve Sık Sorulan Sorular v.b. sayfalarımızı ziyaret edebilirsiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Volkswagen brand vehicles All Comments
Volkswagen Chip Tuning
Remaps gerçekten işini kalite yapıp takip ediyor Volkswagen Golf 1.4 TSI (CMBA-CPVA) - 122Hp @150 Hp
11.12.2015
Volkswagen Chip Tuning
Keşke aracı alır almaz ön yargılarımdan arınıp uygulatsaydım..böyle bir keyif ve haz olamaz..uzun yolda 2.0 araçları geride bırakmak çok eğlenceli:) Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
11.12.2015
Volkswagen Chip Tuning
Aracım sorunsuz ve performanslı bir şekilde çalışmaya devam etmekte. Kesinlikle tavsiye ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
11.12.2015

Comments of Customers (Read All Comments)

Ford
Faruk K. Çekişte çok fark var teşekkürler Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
04.05.2019 ( Read More )
BMW
Ankarada değil türkiyede yazılım üzerine remapsın üzerine yazılımda başka tanımam bütün araćlarıma yazılı remaps ta yaptırıyorum on numara beşyıldız elinize sağlık BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
05.02.2020 ( Read More )
BMW
Alper A. Kalitenin adresi ümit doğan.. BMW X5 3.0d - 218Hp @260 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Ford
Herşeyden önce müşteri memnuniyeti ve ilgisi cok iyi birçok aracımıza yaptırdıgımız yazılımda bir sıkıntı çıkmadı çıksa bile sorunu çözme odaklılar başlarından savurmuyolar bu yüzden remaps :) Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Volkswagen
Erdoğan Ö. Remaps ve Alper Akkoç verdikleri en kaliteli hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Volkswagen Eos 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
11.03.2021 ( Read More )
Seat
Özcan K. Aracım 1.6 dizel dsg 90 bg seat toledo gerek yakıt tüketimindeki tasarruf gerekse performans olarak müthiş tatmin edici. (İyiki varsın remaps) Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
09.05.2018 ( Read More )
Subaru
Tavsiye ederim. Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
15.10.2018 ( Read More )
Volkswagen
Çok memnunum yakıt iki puan düştü aracımı sürerken zevk alıyorum teşekkürler Ümit’im Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Toyota
Habbaş F. Belirgin şekilde hissedilen güç artışı, çekiş artışı, daha düşük devirlerde gelen yüksek tork, sakin kullanımda %15'ten fazla yakıt tasarrufu, bütün bunlarin yanında daha rahat ve daha fazla vites yükseltme isteyen bir motor, daha lezzetli bir sürüş keyfi. Tek dezavantaj biraz artan motor sesi. Elinize sağlık remaps ekibi. Toyota Avensis 1.6 D-4D - 112Hp @150 Hp
06.05.2019 ( Read More )
Jaguar
Elinize sağlık,şimdiye kadar sıkıntısız günler geçirdim, hem performans hemde yakıt anlamında bir öncekinden bir adım öndeyim,teşekkürler Jaguar XF 3.0d - 240Hp @290 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Emre S. Trabzon şubesinde uygulandı. Alper bey çok yakın ve ilgiliydi. Aracımda yakıt tasarrufu çok olmasada güç olarak şahlandı. Gittikçe gidiyor tutamıyorum arabayı. Volkswagen Golf 1.2 TSI - 110Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Opel
Mustafa B. 2012 model 1.3 dizel Opel corsa aracım kendine geldi şu ana kadar bir problem yaşamadım teşekkür ederim Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
09.11.2020 ( Read More )
BMW
Aracın benım aracım olduğuna inanamadım katır olarak verdim arap atı olarak aldım yakıtta 1 litre net düşüş oldu ellerinize emeğinize sağlık.teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Seat
Aracımın performansını katlayarak arttıran Ümit Doğan abimin ellerne sağlık. Peşinden gidemediğim arabaları boyboy ayırmamı sağladığı için teşekkür ediyorum. Güvenli garantili tek chip tunning. Seat Leon 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Mercedes
Her aldığım aracıma güvenle yüklenen remamps yazılımla hiç bir sorun yaşamadım ilgilerinden dolayı ahmet ve kerem beye cok reşekür ederim Mercedes E / E Coupé E 250 CDI - 204Hp @240 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Opel
Astra j 1.3 kullanıcısı olarak şiddetle tavsiye ediyorum remaps ailesine teşekkürler Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
29.11.2018 ( Read More )
Peugeot
peugeot 407 ruhu sayfasi kurucusu olarak sayfamizda bulunan uye arkadaslarima tavsiye ettim bu benim sizden 2. peugeot 407 model aracima yazilim attirmam ve gayet memnunum hatta memnuyetimi dile getirmemden sonra size bir kac arac yolladim arkadaslarda memnu kaldilar ilgi alakaniza tesekkur eder basarilarinizin devamini dilerim her ne kadar tanisamamis olsakda umit beye selamlar Peugeot 407 1.6 HDi - 110Hp @136 Hp
08.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
Burhan S. Merhaba benim. SiZden 2. Kez yaZılım yaptırmamdır ilki golf arabmaydı şimdi passat aldım ve hemen yaptırsım çünkü inanın çok farkındalık yaratıyor hem perforöans hemse yakıtta ben trabzonda yaşıyorum herkese tavsiye ederim Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.08.2019 ( Read More )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Read More )
BMW
Aracı aldığım gün arkadaşımın tavsiyesi ile yazılım yapıldı. X1 2014 aracım 143 HP den 245 HP ye yükseldi. Gaz tepkimesi , max hız ve çekiş muazzam derecede yükseldi. Tüm Remaps ailesine teşekkür ederim. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
06.01.2020 ( Read More )
Audi
İnsan arabası olmaktan çıktı, tşk ederim Audi S3 8V MK2 - S3 2.0 TFSI - 310Hp @350 Hp
09.02.2019 ( Read More )
BMW
merhaba 2017 520i BMW orjinal haliyle hakkaten gitmiyordu neredeyse binmemeye çalışıyordum.Ancak yazılım sonrası arabaya sanki sihirli bir çubuk değmiş gibi mükemmel bir performans ortaya çıktı.Tek sorun arabanın götü yolda durmuyor arka lastikte hediye etseniz süper olurdu :))).Özetle hiçbir parça değişmeden sadece yazılımla bu kadar değişim harika. Elinize sağlık... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
31.03.2020 ( Read More )
Peugeot
Cem A. 208 1.4 Hdi 68 bg Herkese tavsiye ederim yakıt basarsan daha fazla basmazsan daha az yakıyor top speed deneme fırsatım olmadı ama ara hızlanmalar müthiş 60 /140 hızlanmayı anladık kardeşim 140 /180 km de atak varım diyor 170 km yi geçemiyordum Zülüm etmeyin kendinize şu üç günlük dünyada yazık böyle bişey yok Araba C segmenti oldu sanki 1000 devirden itibaren canlı atak Remaps Bursaya Şükranlarımı sunuyorum Salih beye ayrıca yakın ilgisiinden dolayı teşekkür ederim... Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
25.01.2019 ( Read More )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Read More )
Fiat
Arkadaşlar 1.3 95 olan fiorino aracıma 2 gün önce yaptırdım. Bendeki ilk izlenim arabanın kalkistaki hantallık bitti aracımin farkedilir derecede çekiş yükseldi. 4 ila çıktığım yokuşu 5. Vitesle rahatlıkla çıkıyorum artık. Ve en önemlisi yakıt tüketimi %10 oranında düştü. Bundan sonraki alacağım arabalara kesinlikle yaptırmayı düşünüyorum. Ümit bey ve ekibine teşekkürler. Bence yazılım düşünenler için tek adres REMAPS Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp
30.11.2018 ( Read More )
Volkswagen
Aracım cok daha hızlı ve ekonomık oldu herkese tavsıye ederim tesekkurler Volkswagen Golf 1.4 TSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Read More )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Read More )
BMW
Remaps çalışanlarına ve özellikle Ümit beye sonsuz teşekkür ederim. BMW 520İ arabamda yapılan yazılım mükemmel oldu. Aracım 530i oldu. Mutlu oldum. Ümit beyi tebrik ederim. Başarıların devamını diliyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
06.12.2022 ( Read More )
BMW
Kaliteli hizmet guleryuzlu personeller. Hizmettende gayet memnun kaldim.. BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp
18.08.2017 ( Read More )
BMW
Yazılım işlerine pek sıcak bakmıyordum ve kafama takılan şeyleri danışmak için içeri girdim, yazılımı yaptırıp çıktım :) sonuçtan oldukça memnunum. Çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
18.05.2019 ( Read More )