Skoda Chip Tuning
Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
190 hp
400 nm
After Chip Tuning
190 hp
+ %16
400 nm
+ %13
Difference
0
0
Fuel Saving
Fuel saving values may change due to usage and air conditions..
Detailed Description
Skoda Kodiaq model dizel aracınızın ürettiği 190hp / 400nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 220hp / 450nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 30hp / + 50nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Skoda Kodiaq Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Skoda brand vehicles All Comments
Skoda Chip Tuning
Daha once de 3-4 aracima yazilim yüklenmişti, cok memnun kaldim, oyleki aracimi satin almadan once yazilimin verimine gore karar verir oldum, Umit hocamin ellerine saglik Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
23.05.2016
Skoda Chip Tuning
1.6 tdi aracim 2.0 larla ayni performansa ulaştı yakıt ise eskisinden kesinlikle fazla değil normal kullanımda düşüyor bile. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
08.09.2016
Skoda Chip Tuning
Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim aracım ve benimle bu kadar ilgilendikleri için Aracımın performansını üst seviyeye sorunsuz taşıdıkları için hizmet mükemmel :) teşekkürler Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.10.2016

Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Yazılımdan sonra BMW ye bindiğimi anladım. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle Remaps ı tavsiye ediyorum. Ahmet bey ve Kerem bey Harika inşalar. TEŞEKKÜR EDERİM Remaps Maslak BMW 3-Serisi 318i - 136Hp @165 Hp
22.03.2019 ( Read More )
Citroën
Konusunda turkiyede tek. Kaliteli hizmet Citroën C3 Aircross 1.5 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Mercedes
Beklediğimin üstünde verim aldım bir daha araba alsam onuda yaptırırım emek harcayıp bu yazılımı yaratanlara teşekkürler Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Mercedes
Ankara Ümit bey ve ekibi bu işin piiri Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
09.11.2020 ( Read More )
BMW
Yazilim sonrasi araba canavar oldu gaza basmaya korkar oldum ayrica yemekleri cok guzel BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Read More )
Skoda
Fatih T. Yaptırmış olduğum yazılım aracımda hissedilir bir performans artışına sebep oldu, şu an yakıt azalma değil artış gösterdi, performans iyi olunca hız yapıyorsunuz )))))) doğal olarak , düşünen arkadaşlara tavsiye ederim Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
17.04.2018 ( Read More )
Mercedes
Öncelikle ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ediyorum.. Aracıma vermiş olduğunuz hizmetten çok memnun kaldım. Ankara istanbul arası 6. Vitesden hiç 5 e çekmeden. 130 km ile ve yakıt tüketimimde ise 1.5 lt gibi bir düşüşle yol aldım.. Ben bukadar sağlıklı bir güç verebileceğini düşünmüyordum.. Ankara Remaps Ümit Doğan kardeşimiz ve ekibine çok teşekkür ediyorum.. Yazılım hayatmış Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
23.12.2017 ( Read More )
BMW
Araç gayet hızlı oldu.Ama yakıta bir azalma olmadı.Elinize sağlık. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
22.06.2017 ( Read More )
Ford
Yapılan işlemden sonra aracımda farkedilir bir performans artışı oldu ve gayet memnun kaldım. Teşekkürler. Ford Fiesta 1.5 TDCI - 95Hp @115 Hp
16.03.2019 ( Read More )
Volkswagen
Remzi B. Hic bir sikinti yasamadim aracim düzeldi memnunum tesekkürler Alper bey Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
09.02.2019 ( Read More )
BMW
Aldığım hizmetten memnun kaldım hem performans hem yakıt ekonomisi bakımından oldukça tatmin edici sonuçlar aldım . Teşekkürler Remaps ailesi BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.03.2018 ( Read More )
BMW
Muhammet Y. Beğendim başarılı Ümit kardeşim çok ilgiliydi BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
28.07.2018 ( Read More )
BMW
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. Teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.04.2021 ( Read More )
Peugeot
Halim G. Gayet memnunum ve arabamı gidişi çekişi bayagı arttı seri kalkışlar alıyorum kılima yı açınca arabamın devri düşmüyor daha yeni araç alımında da tekrardan sizleri tercih edeceğim alperoto nun ilgisinden ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum Peugeot 207 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ömer Sultan G. Beklediğimden kat kat daha üstün bir performans elde ettim işini hakkıyla yapan en ince detayına kadar koşuşturan kişiliklerin hastasıyım ilginiz alakanız ve yaptığınız işten ötürü teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Suzuki
Gayet başarılı olduğunu düşünüyorum. Alt devirlerde toparlama hızlandı Suzuki SX-4 S-Cross 1.6 VVT - 120Hp @134 Hp
16.10.2018 ( Read More )
BMW
ben çok sık araç değiştiren birisi olarak diğer araçlarda başkaları tarafından yaptırmış olduğum yazılımdan hiç memnun kalmamıştım,Ümit beyide duymuştum işin erbabı olduğunu dolayısı ile iki aşamalı yazılım uygulandı kullanmaktan zevk aldığımdan dolayı satmaktan vazgeçtim bu sayede Ümit bey ve ortağına çok tşk lerimi iletiyorum.(downpipe müthiş oldu,yazılımın üstüne) BMW 5-Serisi 530d - 231Hp @290 Hp
27.04.2016 ( Read More )
Ford
Ramazan H. Yazılım yaptıralı yaklaşık 2,5 ay (3000 km) oldu. Aracımın 2. ve 5. vitesinde hissedilir iyileşme oldu. Araç gerçekten ağır. Uçup kaçıyor diyemem ama hissedilir bi iyileşme oldu performansta. Yakıt da yazılımın öncesi ve sonrası uzun yol ayni kullanımla ayni şartlarda %13 civarında düştü. Şu ana kadar araçta bir sıkıntı olmadı. İnsallah da olmaz. Şimdilik memnunum tavsiye edebilirim. Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.08.2020 ( Read More )
Mitsubishi
Topaloğlu T. Aracım çok güzel oldu Hiç gitmiyordu zonguldak remaps bayisine ve Yüksel ustanın ellerine sağlık. Ayrıca ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim . Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
26.03.2018 ( Read More )
Volkswagen
Aracın performansı hissedilir ölçüde değişti dsg şanzumanda herhangi bir sıkıntı çıkmadı motor tüketiminde herhangi bir değişiklik olmadı yazılım satana değil yazılım üretene remapse işlem yaptırın aracım vw gol 6 1.6tdi dsg 200.000 km Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Harikasınız aracım değişiyti Porsche gibi oldu çok eğlenceli teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Citroën
3.cü yazılım ysptırdığım arabam oldu hepside remapsta bu alanda en iyisi temizi ve dürüstü arabalarımın hepsindede gücü standart kullanımda tasaruffu son hızdada sanki başka bir aracı kullanıyor oldum Vede bütün bu lüksü hiç sorunsuz her an muattap olan igili asla yan çimeyen bir şekilde ne diyeyim HELAL OLSUN Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
09.02.2019 ( Read More )
Renault
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
08.06.2018 ( Read More )
Citroën
İsmail K. aracımın performansı artı ve yakıt hissedilir derecede düştü. özellikle düşük viteslerde aracın gücü harika ...tavsiye ederim. Citroën Nemo 1.3 HDi - 75Hp @95 Hp
05.09.2017 ( Read More )
Kia
Fatıh T. Aracimda guc artisini yuksek viteslerde hissettim. Ayrica verdikleri guven de cok iyiydi herseyi garanti ediyorlar. Tesekkurler. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
29.11.2018 ( Read More )
Renault
160 km hız yapamayan araba şimdi 195 km hız yapıyor calışanlar çok saygılı ve işi bilen kişiler memmun kalırsınıZ Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Mercedes
Tek kelimeyle teşekkür ederim araçım mükemmel oldu ellerinize sağlık. Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
21.11.2018 ( Read More )
Skoda
Aracımın performansı hissedilir derecede arttı performanslı kullanım dışında yakıt tüketiminde büyük oranda düştü.Yaptırmayı düşünen herkese tavsiye ederim Skoda Fabia 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
18.10.2017 ( Read More )
Opel
Oluye can vermek boyle bir sey olsa gerek:)) ELAZİGDAN selamlar eline saglik umit dogan Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.03.2017 ( Read More )
Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Read More )