Renault Chip Tuning
Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
114 hp
290 nm
After Chip Tuning
114 hp
+ %27
290 nm
+ %22
Difference
0
0
Fuel Saving
Fuel saving values may change due to usage and air conditions..
Detailed Description
Renault Master model dizel aracınızın ürettiği 114hp / 290nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 145hp / 355nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 31hp / + 65nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Renault Master Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Renault brand vehicles All Comments
Renault Chip Tuning
Reşat T. Arac sikintisiz Renault Master 2.3 DCi - 125Hp @155 Hp
06.06.2018
Renault Chip Tuning
Hava K. Aracım sorunsuz oldu remaps zonguldak şubesinin ellerine sağlık Renault Master 2.3 DCi - 125Hp @155 Hp
02.11.2018
Renault Chip Tuning
Profesyonel hizmet, kalite ve güleryüz. Arabamdan aldığım haz da cabası. Teşekkürler Remaps Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
20.06.2015

Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Gerçekten mükemmel, elinize sağlık, BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
10.07.2015 ( Read More )
BMW
Satmayı düşündüğüm aracıma yaptırdım. Resmen arabama aşık oldum. Ellerin dert görmesin Ümit Doğan. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
19.10.2019 ( Read More )
Toyota
Tek kelime SÜPER Toyota Hilux 3.0 D4D - 171Hp @210 Hp
17.10.2018 ( Read More )
Volkswagen
Çok iyi oldu teşekkürler Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Read More )
Isuzu
Adil S. Sorun çözmede bir bir numara, teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
24.01.2018 ( Read More )
Peugeot
Veli D. V.D İlk defa yaptırdım çok memnun kaldım tavsiye ederim. Artık sürüş daha zevkli. Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Renault
Aracıma uygulanan yazılım sayesinde ekonomik kullanımdaki hantallık son buldu.Performanslı kullanımdan da oldukça memnunum. Renault Megane 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp
13.09.2017 ( Read More )
Volkswagen
Sorunsuz, sağlıklı ve son derece keyifli sürüş deneyimi için çok teşekkür ederim. 2012 yılından beri bütün arabalarımın yazılım işlerini güvenerek yaptırıyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
15.11.2021 ( Read More )
Peugeot
Hüssam E. Araba gitmiyor denilecek kadar güçsüzdü. Uygulamadan sonra araba kaçmaya başladı, çok tatmin edici bir uygulama. Düşünmeden yaptırmanızı tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
08.03.2022 ( Read More )
Opel
Aracın alt devirleri düzeldi az yakıt ve performansı arttı...teşekkürler remaps... Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
23.12.2015 ( Read More )
SsangYong
Yasin S. İlgi ve alaka güZeldi arac performansı tabi farrk etti ama yakıtta tasarruf olmadı SsangYong New Rodius 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
11.11.2018 ( Read More )
Volkswagen
Aracıma yapılan işlemden çok memnunum. Remaps ı tercih ettigim için çok memnunum. Ben tavsiye ediyorum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.01.2018 ( Read More )
Audi
Ali R. Arkadaşım Eline Saglık Yazılım Harika Oldu İşlerinde Başarılar Dilerim Gürüşmek Üzere Hoşcakal Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
19.02.2017 ( Read More )
Fiat
Memnun kaldım teşekkürler ilginizden dolayı Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
01.02.2018 ( Read More )
Ford
Ümit bey ve ekibine aracıma yaptıkları yazılım uygulaması için çok teşekkür ederim. Araç cok daha seri, kullanılabilir bir hale geldiği gibi yakıt tüketimi de 100 km'de 0.5-1 L kadar azaldı. Ayrıca ikinci defa gidip bir ayarlama yapıldığında da herhangi bir ücret talep edilmedi. Üstelik beklerken seyrettiğim, Ferrari'ler de günün bonusu oldu. Yüklenen yazılımdan kesinlikle çok memnun kaldım ✌️ Ford Fusion 1.4 TDCi - 68Hp @92 Hp
18.02.2022 ( Read More )
Renault
Yazılım yapılalı 8.000 km oldu, sorunsuz birşekilde kullanıyorum aracımı. Şehiriçi yakıt aynı kaldı, uzun yolda ortalama olarak 0.5lt kadar düştü. Artan performansa rağmen yakıtın bu şekilde oluşu çok güzel. Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
30.05.2020 ( Read More )
Audi
Ben cok ama cok memnun kaldim! Bir daha Araba alsam, remapsda bir daha yaptiririm. Audi A6 2.7 V6 TDi - 180Hp @220 Hp
10.08.2018 ( Read More )
Audi
Güzel yüzlülüğün samimiyetin mutevaziliğin adres bulmuş hali her konuda bilgili yetkili alınan hizmet ve kalite ön planda TEŞEKKÜRLER REMAPS Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Renault
Remaps ailesi olarak emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum.Bariz farkı hissediyorsunuz.Araca farklı bir kimlik katan Ümit Doğan ellerine sağlık Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
22.04.2021 ( Read More )
BMW
Ne yaptığını bilerek ve çözüm odaklı çalışıyorlar. Müşteri memnuniyetine önem veriyorlar. Aracın performansı beklentimin üzerinde oldu. Teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
01.02.2023 ( Read More )
Audi
A7 3.0 tdi 245 hp aracıma stage 1 yazılım yaptık. İnanılmaz memnun kaldım. Yakıtı olsun gidiişi vites geçişieri harika oldu. Çok teşekkür ederim herşey için Audi A7 3.0 V6 TDi - 211Hp @320 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Ford
2017 Euro 6 motor Ford Transit aracımın arabamın çekişi dahada kuvvetlendi yakıtda da baya tasarruf sağlıyorum. Remaps çalışanlarına ve Ümit DOĞAN'a teşekkür ederim. Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
23.12.2017 ( Read More )
Seat
Çağrı E. Ümit Doğan bu işin zirvesidir. Önceki aracımı da kendisine emanet etmiştim. Yazılımdan sonrasında da abim gibi bir çok konuda kendisini rahatsız ettim. Bir kez bile geri çevirdiği olmadı. Ayrıca Bursa bayisi Salihe de ilgisi için teşekkür ederim. Şu anki aracımı stg2 ile 215 beygir 430 tork değerine getirdik. Dumansız ve stabil olarak kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Seat Leon 2.0 TDi (CR) - 170Hp @215 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Aracım sorunsuz ve performanslı bir şekilde çalışmaya devam etmekte. Kesinlikle tavsiye ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Volkswagen
Kayhan K. S.alüyküm trabzonda yaşiyorsaniz danişmadan araciniza yazılim uygulamayin 3 5 ucuz olacak diye milyarlik milyonluk araçlariniz çöp etmeyin remans a yorum olarakta 2 yilda bir araç değiştiriyorim her aracima yaptirdim sprinter 315 caravella hepsine yaptirdim kesinlikle atilan bg tork %80 90 doğru Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
22.11.2023 ( Read More )
BMW
Farklı bir yazılım firmasında daha önce yazılım yaptırdım belli bir süre sonra sorunlar çıkmaya başladı daha sonra ümit bey ile temasa geçtim saolsun aracıma uygun yazılımı yaparak sorunsuz binmeye başladım çok teşekkür ederim . BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Read More )
BMW
Çok ilgililer çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
05.02.2020 ( Read More )
Volkswagen
Cihat Ü. Tork ve beyirindeki artışı hissedebiliyorum daha atak bir araç haline geldi yakıt konusunda yarım litre gibi azalma oldu, ilk çalışırken rolantide 1200 devir gibi calisoyor . Tesekkurler Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
07.05.2018 ( Read More )
Ford
Aracım ford mondeo 2.0 koruma aracı olarak kullanılıyorum. Harika performans. Ford Mondeo 2.0TDCi - 115Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Read More )