Öncelikle Ahmet Bey’e çok teşekkür ederim. Aracımda eskiye göre inanılmaz fark var. Aracımın çekişi arttı, ivmelenmesi iyileşti. Eskiye göre daha rahat gidiyor. Bu sayede daha az yaktığını söyleyebilirim. Düşük beygir araç kullananlara kesinlikle tavsiye ederim.Dacia Logan 1.5 dci - 68Hp @90 Hp21.12.2022( Read More )
Aracım önemli derecede güç ve performans sahibi oldu.Vermiş olduğum para sonuna kadar helal olsun.Herşeyden önce ilgi alaka hürmet çok güzel müşteri memnuniyeti süper. Herşey için çok teşekkür ederim. Başarılarınızın devamını dilerim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp26.09.2019( Read More )
Talip E.Samimi ve bi o kadarda güler yüzlü erzurum remaps ailesine kaliteli yazılım ve uzman hizmetleri için çok teşekkür ederim ellerine emeklerine sağlık.. Bu yazılımı yapmayı düşünen burada bu yazımı okuyan bireylere mutlaka yaptırmalarını tavsiye ederim hem aracınızı hemde cebinizi rahatlatın..Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp20.10.2018( Read More )
Merhabalar Yakıt tasarrufunu henüz anlamadım. Fakat aracın çekişi performansı harika oldu. 136 beygirlik araçla 170 lik passat bmw lerle kapışabiliyorum. Artık benim aracında beygir olarak onlara eşit çok memnunum. Ayrıca ilgi almalarından dolayıda tsk ederim.Hyundai Elantra 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp02.11.2018( Read More )
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı.Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp27.08.2018( Read More )
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık.
Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp22.06.2017( Read More )
Ümit beyin şahsi ilgi ve alakasından cok memnun kaldım. Aracimda yazılım yada araçtan kaynaklı bir sorundan dolayı uygulamayı yapmaktan vazgeçtik. kul yapısı sorun olabilir. Ama ümit bey hakikaten dürüst ve ilgili yeni arac alirsam yine deneyeceğim Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp10.11.2020( Read More )
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim..Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp07.05.2018( Read More )
Surecin basindan sonuna kadar gayet aciklayici, yonlendirici bir gorusme gerceklestirdik. Tuketim degerlerimde ciddi bir dusus yasamadim. Bu beni biraz dusundurdu acikcasi. Ama bunu bir degerlendirme kistasi olarak gormuyorum. Yakin zamanda VW amblemli bujileri takacagim. Yol testi icin beklemedeyim.Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp10.03.2021( Read More )
Öncelikle Ümit DOĞAN bey kardeşimin verdiği güven için Rabbim kendisinden razı olsun. İşinin uzmanı , verdiği sözün ve yapılan işlemin her zaman arkasında olması benim için çok önemliydi Ayrıca İbrahim Bey kardeşimi de unutmamak gerekir O'na da çok teşekkürler Yapılan uygulama sonucunda arabamın içinden bir araba daha çıktı Arabamı tutamaz oldum biraz daha cesaretim olsa çok iyi olacak demem şuki arabam çok süper oldu lakin ben de iş yok Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp02.11.2018( Read More )
Öncelikle ümit beye ve tüm ekibine cok teşekkür ederim hersey den önce göstermiş oldukları ilgi alaka beni çok mutlu etti. Öncelikle chip ile ilgili aklımda soru işaretleri vardı kararsızdim sonra remaps gibi profesyonel ve işin uzmanı bir yerle tanışınca aklımdaki bütün soru işaretleri kalktı aracım bmw 116i şuanda ciddi bir yakıt tasarrufu ve çok ama çok eğlenceli ve güçlü sürüş keyfi yaşıyorum remaps bu işin uzmanı herkese tavsiye ediyorum teşekkürler BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp20.04.2017( Read More )
Mustafa Burak Ç.2012 model VW Tiguan 1.4 TSI 122hp aracima uygulanan yazilim sonrasinda, yasadigim bolge itibariyle yakit tasarrufu ettigimi soyleyemem ama arac cok guzel bir cekise ve atiklige sahip oldu. Umarim uzun vadede motora veya turboya herhangi bir negatif etkisi olmaz. Genel itibariyle memnunum.Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 122Hp @145 Hp27.08.2018( Read More )
Aracı sıfır aldığımda yaptırdığıma pişman olduğum bir uyguluma. Sonradan tanıştım bu sistemle ama çok memnun kaldım tam aracım çok fazla serileşti ve yakıt neredeyse % 20 oranında düştü ama güvenilir garantili bir yerde bu işlemi yaptırmak çok önemli. Teşekkürler remaps .Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp21.06.2017( Read More )
Süper. Sakin kullanımda 1800 devirde 100-110 km hıza yükselirken sadece lastik sesini duyuyorsunuz. Güç mü istiyorsunuz, gaz pedalı emrinizde. İsteyene ekonomi isteyene ilave performans. Elinize sağlık.BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp05.06.2018( Read More )
Sagliksiz hissi vermiyor. Trafikte istediginiz arabayi sollayabiliyorsunuz. Deli gibi basip(ben yaptim siz yapmayin hiz duygusu kalkiyor iyi degil fazla hiz) bir depoyla 800 km gidince mutlu ediyor.Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp16.01.2018( Read More )