Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Merhabalar, 2012 model 102 bg.Carevelle aracım ümit usta tarafından 175 bg'e yükseltildi sürüş keyfim tarif edilemez .Arabamı bunca sene boşuna kullanmışım dedim.Teşekkürler remaps teşekkürler ümit usta ellerine sağlık. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
25.07.2016 ( Read More )
BMW
Çok memnun kaldım teşekkürler yazılımın tek adresi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
28.09.2020 ( Read More )
Toyota
Aracımın özellikle yokuşlardaki çekişi ve ani ivmelerinde gözle görülür bir artış gösterdi. Teşekkürler Remaps... Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
08.05.2019 ( Read More )
Ford
Gülkar G. Gayet Memnunuz Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
09.02.2019 ( Read More )
Audi
Remaps sayesinde top speed olarak en hızlı 45tfsi sahibi olduk kesintisiz destek sonsuz hizmet için çok teşekkür ediyorum remaps ailesine Audi Q7 3.0 TFSI - 333Hp @400 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Volkswagen
Aracımda ciddi bir performans artışı oldu,gerçekten çok memnun kaldım.Amarok sahiplerine tavsiyem hemen yaptırın hem performans hem yakıt farkı göreceksiniz.Ayrıca Remaps bünyesinde bulunan bana tavsiye eden Serkan Kapısıza çok teşekkür ederim. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 122Hp @185 Hp
17.03.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ismail K. Aracıma yapılan işlemden çok memnunum Ayrıca işlemi yapan Özdemir beye ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Audi
300 hp 3.0 dizel tadi gercekten cok baska tesekkurler remaps ailesi. Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp
23.07.2016 ( Read More )
BMW
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. Teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.04.2021 ( Read More )
Volkswagen
Yazılım yaptırtıkdan sonra aracımın performansından çok memnunnum herhangi bir sıkıntı yaşamadım.tavsiyede ederim herkeze ümit beye teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
08.01.2016 ( Read More )
Honda
Serkan T. Honda HR-V aracima yaptirdim dusundugumden daha oyi performans gordum. Sirket kurumsalligi olarak antalya calisani bilgilendirmeleri icin koray bey e cok tesekkur ederim Honda HR-V 1.6 i-DTEC - 120Hp @165 Hp
22.04.2021 ( Read More )
BMW
İlgi ve alaka dan çok memmun kaldım. Aracın perfonmansı hissedilir düzeyde değişti. Ümit beye ve ekibine çok teşekkürler. Yeni araç ta alsak ilk adres REMAPS... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Smart
Hemen her cesit araca uygulama yaptiklarini gordum hic tereddut etmeden aracimi teslim ettim, gercekten bu isin dogru adresi... Smart ForTwo 1.0i - 61Hp @67 Hp
27.06.2015 ( Read More )
Volkswagen
vw passat aracıma yazılım attırdım verim çok iyi oldu yakıttada düşme oldu memnun kaldım zaten bu işi sadece remaps ümit doğan teşekkürler hayırlı işler dilerim Volkswagen Passat 1.9 TDi - 130Hp @165 Hp
22.03.2016 ( Read More )
Toyota
Aziz K. Aracım 2011 Toyota Corolla 1.4 Diesel. Orijinal haliyle 185'i geçmiyordu. Şu an hiç zorlanmadan 200 yapıyorum. Tırmanışı, toparlayıp değişti. Bayırda ilk kalkışta bazen boğulur gibi oluyor ama motorun küçüklüğü ve aldigimdan beri olan bir konu. Toyota dizelin sıkıntısı. Ben memnun kaldım. Tavsiye ederim. 2000 ve üstü motorlarda müthiş bir performans aldık. Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
20.02.2019 ( Read More )
Citroën
İlk defa aracıma yazılım yaptırdım. Yakıt tasarrufu amacıyla yaptırmıştım ancak performansının bu kadar değişeceğini tahmin etmemiştim. şehirdışı uzun yolda cruz ile 90km hızla 3.8lt/100km yakan aracım (3 yetişkin+klima), yazılımdan sonra 3.6lt/100km yaktı (5 yetişkin+1 çocuk+klima) yaktı. şehiriçinde de %7-8 fark olacağını düşünüyorum. henüz pedala alışamadım :) Teşekkürler Ümit Bey. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
10.05.2016 ( Read More )
Audi
Ümit beyin şahsi ilgi ve alakasından cok memnun kaldım. Aracimda yazılım yada araçtan kaynaklı bir sorundan dolayı uygulamayı yapmaktan vazgeçtik. kul yapısı sorun olabilir. Ama ümit bey hakikaten dürüst ve ilgili yeni arac alirsam yine deneyeceğim Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
10.11.2020 ( Read More )
Mercedes
Elinize sağlık. Sizinle 2. Deneyimim.Aracım daha da keyifli oldu. Mercedes C C 250 - 211Hp @250 Hp
18.12.2020 ( Read More )
Audi
Remaps ailesine teşekkür ederim. Hem ilgili hem de bilgililer. Uygulamadan son derece memnunuz. Audi S3 8P - S3 2.0 TFSi - 265Hp @300 Hp
23.12.2019 ( Read More )
Opel
Opel insignia sport 1.6 dizel otomatik aracıma yaptırdım. Gayet memnun kaldım. Tavsiye ederim Opel Insignia 1.6 CDTI - 120Hp @165 Hp
16.03.2019 ( Read More )
BMW
Arkadaşlar çok super oldu araba. Remaps ailesine teşekurler BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
29.03.2018 ( Read More )
Volkswagen
Gönül rahatlığıyla yapılabilecek bir uygulama, herkese tavsiye ediyorum Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
23.12.2019 ( Read More )
BMW
Araba gayet güzel oldu. Şu an ied leri vs geride bırakıyor. Gerçekten bambaşka bir araba oldu. Normal kullanımımda yakıtım düştü. Ümit abinin ve diğer arkadaşların ilgisi ve güler yüzü herşeye değer. Arabamın ilk yol testinde ben tamam oldu diye düşünürken arkadaşlar olmadığını söylediler. İileri olmamasına rağmen basınç kaçağının neden olduğunu tespit ettiler. Yırtık olan turbo hortumunu temin etmemde yardımcı oldular ve basınç testiyle başka kaçak olmadığından emin olduktan sonra tekrar teste çıkıp kendileri tamam demeden teslim etmediler aracı. Bazı firmalar gibi yaptık oldu diye göndermemeleri, fatura kesmeleri ve işlemler sonrasında muhattap bulabileceğimi hissettirmeleri herşeye değer. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
30.07.2018 ( Read More )
Subaru
Subaru Outback (2017) aracıma yaptırdığım yazılım sonrası 30hp - 50nm artış elde edildi. Ancak önemli olan bu sayılar değil, araçta hissedilen belirgin performans artışı. İşlem sırasında her şeyi sorunsuz halleden İstanbul ekibine teşekkür ederim. Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
01.04.2020 ( Read More )
BMW
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016 ( Read More )
Renault
Serkan Ö. Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Read More )
Peugeot
Aracımın performansı arttı ve yakıtı düştü Çok memnun kaldım teşekkürler Peugeot 301 1.6 HDI - 92Hp @122 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Ford
2014 ford transit costum 2.2 125 hp olan aracım şimdilerde 180 hp ilk zamanlar gitmek istemedim ama ön yargilarimi kirdim ve gittim zaten mevcut yazilimi kopyaladiklari için herhangibi olumsuzlukta eski yazilimini yukluyorlar inanin keyfini sürüyorum düz dik aşagı dik yukari hic fark etmiyor herkeze tavsiye ederim Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
06.01.2020 ( Read More )
Seat
Samet B. Arabaya can geldi diyebilirim teşekkürler remaps zonguldak ereğli Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Mustafa Burak Ç. 2012 model VW Tiguan 1.4 TSI 122hp aracima uygulanan yazilim sonrasinda, yasadigim bolge itibariyle yakit tasarrufu ettigimi soyleyemem ama arac cok guzel bir cekise ve atiklige sahip oldu. Umarim uzun vadede motora veya turboya herhangi bir negatif etkisi olmaz. Genel itibariyle memnunum. Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 122Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Read More )