Peugeot 3008 model dizel aracınızın ürettiği 163hp / 340nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning(ecu)yazılım uygulaması sonrasında, 190hp / 400nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 27hp / + 60nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.
Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.
Peugeot 3008 Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Peugeot brand vehicles
All Comments
aracim artık daha gvüenli ve daha güclü hala geldi bunun yanısıra standart günlük kullanımda baya bi cimrileşti yaklaşik 0.4 litre fark ettiPeugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp11.08.2015
Peugeot 3008 aracıma yazılım işlemi uygulandı çok memnunum bütün araçlarımı ÜMİT DOĞAN beye gönül rahatlığıyla teslim ediyorum işinde çok başarılı insanlar bütün ekip arkadaşlarına teşekkür ederim
Aracımda partikül filtresi arızası vardı. O kadar ki 200 metre gitmeden ikaz lambasını yakıyor ve aracım 80 km.den daha fazla hıza çıkmıyordu. Ankara'da birkaç ustaya götürdüm. Eksozu boşaltmak dahil herşeyi yaptılar. Fakat çare olmadı. Yazılımsal olarakta goturmedigimnusta kalmadı. Çoğu usta! Yapamadığı halde benden işçilik aldi. Remaps yarım saatte çözüm oldu. Uzun zamandır da en ufak bir problem yaşamadım. Gerçek ustalara teşekkür ederim...
2 sene bu işi araştırdım, aracım için tr de bir ilk olacaktı. Birçok firma ile görüşme yaptım. Fakat güvenemedim. Remaps yaptığın işin arkasında oluşu, müşteri ile olan ilişkileri konusunda çok ilerde olmasının yanında; Çok başarılı işlemlere imza atıyor. Yazılım sonrası aracımda ciddi bir fark var. Ve bu beni mutlu ediyor. 508 GTPeugeot 508 2.2 HDi - 204Hp @235 Hp27.08.2018( Read More )
Bu konuda tam profösyönel arkadaşlar onlara teşekkür ediyorum bana arabadan zevk alma hissini tattırdılar gönül rahatlıgıyla herkese tavsiye ederimAudi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp12.02.2016( Read More )
Porsche Panamera 3.0 dizel aracıma Ümit Doğan sihirli değneğiyle yine dokundu. Ve araç 250 hp den 300hp lik bir canavara dönüştü yakıtta da diğer araçlarımda olduğu gibi düşüş oldu. Profesyonel hizmetinden doöayı yüzümü her aracımda güldüren Remapsa teşekkür ederim. Porsche Panamera 3.0 TDi - 240Hp @300 Hp11.03.2019( Read More )
Çok memnun kaldım aracım daha az yakıt harcıyor ve düşük devirlerde daha çabuk toparlıyor. Benimle ilgilenen Yusuf kardeşimede teşekkür ederim gayet ilgili davrandığı için.Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp09.01.2024( Read More )
G20 320i aracımın alt devirlerdeki hızlanmasından memnun değildim. Motor bloğunun ve Turbonun neredeyse 2 lt. Motorla birebir aynı olduğunu öğrendim ve aracıma kaliteli bir markada yazılım yaptırmaya karar verdim. Araştırmalarım sonucu bana en mantıklı gelen marka Remaps oldu. Şimdiye kadar çok memnunum. Alt devirlerde tatmin etmeye başladı ama üst hızlar ve üst devirler daha da bir canlandı. Teşekkürler Remaps Antalya.BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp31.08.2021( Read More )
Bursa Remaps’te Salih Bilal kardeşim yardımcı oldu, aracım 10 yaşını aştığından değerleri okuyup sakınca olmadığına kanaat getirince benim de talebimle yazılımı 2.7 Crd Grand Cherokee’me gerçekleştirdi. Aracım bir tık daha seri oldu.Jeep Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp23.01.2019( Read More )
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum.BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp26.05.2016( Read More )
Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler....Volvo S60 1.6 T4 - 180Hp @190 Hp20.06.2017( Read More )
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit DoğanVolkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp08.09.2016( Read More )
İkinci kez aracıma yaptirdim. Genelde memnunum. Araçlarimi zorlamadigim için bir sıkıntı yaşamadım. İnşallah bundan sonrada yaşamam. Orjinal halinden bayağı fark ediyor. Özellikle rampa ve yüklü halde iken farkı daha iyi hissediyorsunuz. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp18.08.2020( Read More )
Arkadaşlar 1.3 95 olan fiorino aracıma 2 gün önce yaptırdım. Bendeki ilk izlenim arabanın kalkistaki hantallık bitti aracımin farkedilir derecede çekiş yükseldi. 4 ila çıktığım yokuşu 5. Vitesle rahatlıkla çıkıyorum artık. Ve en önemlisi yakıt tüketimi %10 oranında düştü. Bundan sonraki alacağım arabalara kesinlikle yaptırmayı düşünüyorum. Ümit bey ve ekibine teşekkürler. Bence yazılım düşünenler için tek adres REMAPS Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp30.11.2018( Read More )
Ben bütün araçlsrımda (rover,passat,subaru,ford,opel vs) remaps ile calistim. Ümit Doğan ve ekibi son derece bilgili ve tecrübeli. Tüm araçlarimda beklentilerimin üzrrinde sonuç aldım. Yazılım/chip uygulaması yaptıracak araç sahiplerine tavsiyem şu ki; araçlarınız da olnası gereken performans artışı ve yakıt tasarrufu oranlar8nını profosyonel remaps ekibine bırakıp güvenle uzun yıllar binin,derim..Sözünün ve yaptığı işin arkasında duran Ümit Doğan ve tüm remaps ekibine yürekten teşekkür ederim...iyi ki varsınız....Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp21.06.2017( Read More )