Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Sizden iyisi asla yok :) BMW 3-Serisi 318i - 136Hp @165 Hp
08.05.2019 ( Read More )
Seat
Aracıma yaptırmış olduğum yazılımdan çok memnunum çok dengeli sorunsuz bir işlem ilginiz alakanızdan ötürüde ayrıca teşekkürler Seat Leon 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
16.04.2019 ( Read More )
Opel
Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum. Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
17.08.2017 ( Read More )
Mitsubishi
Mert K. Arabama Yapılan Yazılımdan Oldukça Memnunum Şuana Kadar Hiçbir Sorun Yaşamadım Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
17.02.2022 ( Read More )
BMW
Araba gayet güzel oldu. Şu an ied leri vs geride bırakıyor. Gerçekten bambaşka bir araba oldu. Normal kullanımımda yakıtım düştü. Ümit abinin ve diğer arkadaşların ilgisi ve güler yüzü herşeye değer. Arabamın ilk yol testinde ben tamam oldu diye düşünürken arkadaşlar olmadığını söylediler. İileri olmamasına rağmen basınç kaçağının neden olduğunu tespit ettiler. Yırtık olan turbo hortumunu temin etmemde yardımcı oldular ve basınç testiyle başka kaçak olmadığından emin olduktan sonra tekrar teste çıkıp kendileri tamam demeden teslim etmediler aracı. Bazı firmalar gibi yaptık oldu diye göndermemeleri, fatura kesmeleri ve işlemler sonrasında muhattap bulabileceğimi hissettirmeleri herşeye değer. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
30.07.2018 ( Read More )
Mercedes
2008 den beri tüm arabalarımı ümit kardeşime teslim ettim. Sonuç hep daha iyi ; mükemmel.Bu iş için yaratılmış. İşini hakkıyla yapan dürüst insan Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 136Hp @160 Hp
19.02.2022 ( Read More )
Mini
Aracım çok değişti çok memnun kaldım Mini Cooper 1.5 D - 116Hp @150 Hp
16.04.2019 ( Read More )
Honda
Serkan T. Honda HR-V aracima yaptirdim dusundugumden daha oyi performans gordum. Sirket kurumsalligi olarak antalya calisani bilgilendirmeleri icin koray bey e cok tesekkur ederim Honda HR-V 1.6 i-DTEC - 120Hp @165 Hp
22.04.2021 ( Read More )
Volkswagen
Furkan P. Aracı orijinal halde kullanmak resmen kendinize eziyet etmekten başka bir şey değil araç olması gerekeninde üstünde bir güce ulaştı teşekkürler salih bey ve Remaps. Hiç düşünmeden işi profesyoneline bırakın. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
10.05.2019 ( Read More )
Mercedes
Mercedes Cla 180d ‘nin üzerindeki hantallık, uygulama sonrası hissedilir şekilde giderildi. Artık, aracımla daha keyifli sürüş deneyimi yaşıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim ilginiz için teşekkürler. Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Mercedes
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
18.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Gerçekten mükemmel. 2016 passat bendeki 10 sn de 100 km hıza ulaşıyor herkese tavsiye ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
03.04.2018 ( Read More )
Volkswagen
Sciroccoma yazilim attirdim cok memnun kaldim hem yakit anlaminda hemde surat anlaminda iyi artis gosterdi herhangi bir ariza yok hersey gayet guzel ve kesinlikle guvenilir Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Jeep
Hayatı Ç. Hizmeti sunan servisiniz ve uygulamadan memnunum. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
15.08.2017 ( Read More )
Volkswagen
Mükemmel...Çok memnunum bundan sonra her aracımda Ümit Bey in yanındayım...Tüm çevreme şiddetle öneriyorum...Ekibine de ayrıca teşekkür ediyorum.... Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
24.01.2018 ( Read More )
Audi
Ben bir tek arabaya yazılım yaptırmadım gerek BMW gerekse audi araçlarımda çok memnun kaldım zaten tek adresi Remaps dır sorunsuz ve sıkıntısız şekilde tek çözebilen yer . Her aracımda yakıt tasarrufu ve performans açısından çok memnunum eğer aracınızın emin ve profesyonel ellerde işlem görmesini istiyorsanız benim için tek yer Remaps dır. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
Erol A. Aracım 105 beygirden 140 beygire yükseltme yapıldı gayet memnunum sayın Ümit Bey'e çok teşekkür ederim. Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
12.03.2018 ( Read More )
Volkswagen
Fatıh C. Aracın performansı neredeyse bire bir arttı. Yakıt sarfiyatı sağladığı güce oranla gayet makul. Memnun kaldım. Yaptırma niyetinde olan herkese gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
23.07.2019 ( Read More )
Volkswagen
Tek kelimeyle muazzam. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
11.03.2021 ( Read More )
Audi
Yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve gayet memnunum. Arabamın üstündeki hantallık kalktı. Maslak remaps Ahmet beye selamlar. Onun güleryüzlü samimi davranışı için teşekkürler.. Audi Q5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
06.01.2020 ( Read More )
Volvo
Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler.... Volvo S60 1.6 T4 - 180Hp @190 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Seat
Sürüş zevkim 2 katına çıktı desem abartmış olmam. Alt devirler , hızlanma ve son hızda inanılmaz değişimler oldu. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
18.11.2017 ( Read More )
Audi
Ali K. Çerçekten süper oldu bu kadarını beklemiyodum teşekkürler Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
18.03.2017 ( Read More )
BMW
Uğurcan P. Kalkıştaki hantallık yok oldu araç sürekli ivmelenme sağlıyor kısaca gücü hissediyorsunuz teşekkürler başarılarınızın devamını dilerim BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Dacia
Performans çok iyi yakıt az.elinize saglık.. Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
09.08.2016 ( Read More )
Mercedes
Arabam 2014 C180 w205 kasa gerçekten arabaya inanamadım özellikle düşük devirlerdeki tork muhteşem arabanın süratlenmeside Harika olmuş kullanmaya doyamıyorum emeği geçen herkese çok tşkler kılıç Mercedes C C 180 - 156Hp @175 Hp
20.08.2019 ( Read More )
BMW
Tek kelimeyle özetlemem gerekirse HARİKA. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Ethem Ş. Kayseri Özdemir bey siz harikasınız Volkswagen Passat CC / CC 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Opel
Bu işin top noktası burası !!! Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
14.02.2020 ( Read More )
Volkswagen
X6 3.5d araç resmen çıldırdı.... eline sağlık ümit kardeşim... Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
27.04.2016 ( Read More )