Araç alt devirlerini çok iyi toparladı. Daha erken vites geçişleri sağlandı. Dolayısı ile bir miktar yakıt ekonomisi sağlanmış oldu. Uzun yolda çok yüklüde olsam rampalarda yığılma önlenmiş oldu. Teşekkürler REMAPSJeep Renegade 1.6 Mjet - 120Hp @145 Hp21.08.2019( Read More )
Araç performansını çok degiştirdi 150 ile gidecegim gazla 180 hızı görüyorum önceden bir ve ikinci viteste pati çekiyordu şimdi 3 e kadar çekiyorrr ;)BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp17.08.2020( Read More )
Arabam bi ayrı araba oldu süper ötesi mükemmel ötesi oldu. Kısa measafe de biraz yakıt arttu ama olsun performans ı süper oldu elinize saglık. Traktör üme de bakım yapıldı ama onu deneyemedim ellerini saglık cok süper oldu.. Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp22.03.2019( Read More )
2014 Model BMW 1.16i için uygulama yapıldı, araç yaklaşık olarak 225 Hp oldu, performans, hızlanma, vites geçişleri çok başarılı, yaklaşık 7 yıldır aldığım tüm araçlara uygulama yaptırıyorum, hepsinden de memnun kaldım. Ancak, bu son yapılan bir başka güzel oldu, ellerinize sağlık.BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp16.12.2015( Read More )
AUDI A4 1.8 t aracıma yazılım yaptırdım çok memnun kaldım türkiyenin en iyi işi yapan firma ekip olarak çok iyiler hem aracımdan hemde müsteri ilişkilerinden çok fazla memnun kaldım işlerinin herzaman arkasında duran bir firma tavsiye edilmeyecek bir firma değil herkesin denemesini tavsiye ederim ilgi için teşekkür ederimAudi A4 Cabrio 1.8 T - 163Hp @195 Hp02.11.2018( Read More )
Arabam yeniden doğmuş gibi yalnız içerisinde değişik bir heyecan var, kıpır kıpır uçmak istiyor, Ümit Doğan ne yaptıysa ellerine sağlık, Kahramanmaraş'tan sevgi ve selamlarlaMercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp21.06.2017( Read More )
Merhabalar kesinlikle süper ilgili Ümit beye teşekkür ediyorum... Bilgi, tecrübe ve güvenin biraraya geldiği sonucta da dogal olarak memnuniyet ve garanti bulabileceginiz yegane adres. Teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp13.02.2018( Read More )
Metin G.Bursa remaps yetkilileri Salih ve İlker bey e yakın ilgileri için çok tesekkur ederım. İlk önce atılan yazılım sonrası arabanın içinden canavar cıktı. Fakat yakıt bıraz arttı gıbı geldı. Daha sonra iletişime gecip soyledım bu kez yakıt tasarrufu icin yenıden yazılım yaptılar araba cok rahat topluyor. Yakıt kendi yazılımına gore daha iyi denemeden yazmak istemedim. Elinize saglık kullanıcı için gözünüz arkada kalmadan işlem yaptırabılırsınız. Opel Grandland X 1.6 BlueHDI - 120Hp @145 Hp11.06.2019( Read More )
Merhabalar aracım yazılımla dan sonra daha rahat yürümeye başladı ara hızlanmaları daha atik ve nırmalden daha az yakan nir hale geldi remaps ailesine teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp05.12.2022( Read More )