Comments of Customers (Read All Comments)

Isuzu
Murat A. Remaps dan çok memnun oldum yakıt çekiş herşey harika Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
13.10.2017 ( Read More )
Renault
Aracımın Performansının Kesin Olarak Arttığını Gözlemliyorum.Yakıt Tüketimi Konusunda Herhangi Bir Fikirim Henüz Oluşmadı.Eline Sağlık Remaps.. Renault Latitude 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
07.04.2018 ( Read More )
Audi
Önce biraz tedirgindim ama ekip gerçekten profesyonel ve çok ilgililer. Yapılan işlemde gayet başarılıydı. Aklıma sonradan takılan merak ettiğim konularda da gayet ilgililerdi. Teşekkğr ederim Audi A5 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
07.12.2022 ( Read More )
Renault
Tüm araçlarıma Remaps güvencesiyle yazılım yapılmıştır Ümit bey ve ekibine sonsuz teşekkürler. Türkiyedeki en doğru ve en dürüst yer… Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Landrover
Gozumu kırpmadan herzaman aracimi teslim edebilecegim ve gayet keyifli ve gayet huzurlu bir ortam herkeze gonul rahatligi ile tavsiye ederim Landrover Range Rover 3.0 TDV6 - 245Hp @295 Hp
23.03.2019 ( Read More )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Read More )
BMW
Hüseyin Berat G. Öncelikle ALPER AKKOÇ’a teşekürlerimi sunuyorum çok memnun kaldım şidetle öneriyorum benden tam puan BMW 3-Serisi 325d - 211Hp @270 Hp
15.10.2018 ( Read More )
Opel
Profesyonel hizmet müşteri memnuniyeti çok başarılı Başarılarının devamını diliyorum Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Toyota
Ayşe Z. Sıkıntısız şekilde kullanıyoruz. Teşekkürler Alper AKKOÇ Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Audi
Artık daha hızıyız, profosyonel uygulama ve dosthane yaklaşımlar için teşekkürler Remaps.. Yeriniz fevkalede güzel olmuş ayrıca... Audi A5 3.0 TDi - 240Hp @310 Hp
24.05.2017 ( Read More )
Volkswagen
İşini profosyonel yapan bir firmama carevellemda tam 40 bg aldım harika oldu teşekkürler Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 180Hp @215 Hp
24.06.2015 ( Read More )
Peugeot
Halim G. Gayet memnunum ve arabamı gidişi çekişi bayagı arttı seri kalkışlar alıyorum kılima yı açınca arabamın devri düşmüyor daha yeni araç alımında da tekrardan sizleri tercih edeceğim alperoto nun ilgisinden ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum Peugeot 207 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Mercedes
Aracımı artık taksi kullanır gibi kullanabiliyorum. Yüksek vitesde yokuşlarda çok hızlı topluyor. Kesinlikle zorlanmıyor. Çok cabuk ve devri yüksekltmek zorunda kalmadan vites büyültebiliyorum. Yüksek hızlara daha düşük devirle ulaşabildiğimden yakıt tasarrufumda oluyor. Mercedes Vito 111 CDI - 109Hp @180 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Toyota
Buyuk bir firma isini iyi bilen sorunsuz is bitirici firma bütün herkese tavsiye edebilecegim on puan.lık yer hizmetlerinden dolayı Tesekkurederim Toyota Hilux 2.4D - 150Hp @185 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Kia
Merhabalar öncelikle Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps... Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp
14.03.2018 ( Read More )
Volkswagen
Bir olumsuzluk yok gibi genel olarak gayet iyi memnunum diyebilirim Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
27.08.2018 ( Read More )
BMW
Araba 4. Vitesde patiye düşermi ? Yazılımdan sonra düşüyo ama biraz dikkatli kullanmak lazım araç efsane uzuyo , son hız 266 yı gördüm , BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
10.11.2017 ( Read More )
Renault
İyi günler 2011 model 1,5 D Renault Latitude kullanıyorum. Remapsda aldığım hizmet neticesinde aracımda duyduğum tüm sıkıntılarından kurtuldum, Aracımı değiştirmekden vazgeçtim. Teşekkür ederim... Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.05.2018 ( Read More )
BMW
Cesim A. Erzurum renaps Serkan bey Yazılım için ayrı güleryüzü için ayrı misafirperverliği için ayrı samimiyeti için ayrı teşekkür ederiz Çok daha iyi yerlerde görme dileği ile... BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
07.03.2022 ( Read More )
Landrover
Tek kelimeyle Harika. Çok teşekkür ediyorum. Landrover Freelander 2.2 TD4 - 160Hp @185 Hp
19.01.2018 ( Read More )
Nissan
Yapılan işlemden sonra aracımda performans artışı ve yakıt tasarrufundan çok memnunum yokuşlarda aracın performanstan düşmesi geçti araç artık gaz zoruyla değil kendi akışıyla gidiyor bu benim kendi aracım olarak 3. Yaptırdığım araç Remaps ailesine teşekkür ediyorum Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo - 160Hp @190 Hp
28.07.2018 ( Read More )
BMW
Gercekten cok memnun kaldim ALLAH razi olsun sizden kafamda soru isareti vardi ilgili ve alakalarindan dolayi sizlere cok tesekkur ediyorum yemin ederim aracima tekrardan asik oldum rabbim hayirli ve bol kazanclar nasip etain insallah BMW 3 GT-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
22.07.2019 ( Read More )
Mitsubishi
Hamza C. Kolay gelsin servisin referansiyla remaps ulastim yapilan hizmetten cok memnun kaldim ilk surmeye basladigimdan itibaren farki hissettim yúzde yüz degisim oldu herkeze referans olucam kolay gelsin iyi gunler. Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
13.09.2017 ( Read More )
Ford
Erdal A. Özdemir Tokgöz öncelikle ilgili ve alaka için teşekkür ederim yapılan işlemden son derece memnunum Herkese tavsiye ederim Tek kelime Remaps Ailesi tşkler.. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
07.11.2021 ( Read More )
Isuzu
Aydin K. Alper Akkoç sayesinde yakıt düştü ve çekiş arttı teşekkürler Remaps Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
02.04.2018 ( Read More )
Mercedes
Elinize sağlık arabam eşşekti şimdi AT oldu At koşturuyorum Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
18.12.2020 ( Read More )
BMW
2015 model F10 atacıma Stage 1 yazılım yüklendi. 1,5 aydır sorunsuz kullanmaktayım. O kadar uyumlu ve tatminkar oldu ki aracımı değiştirmekten vazgeçtim. Teşekkürler Ümit Bey’e ve çalışkan ekibine. Son derece uzman bir iş çıkardılar… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Ford
Aracım ford mondeo 2.0 koruma aracı olarak kullanılıyorum. Harika performans. Ford Mondeo 2.0TDCi - 115Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Read More )
Renault
İşinin ehli ve uygulamanın her adımında bilgi transferi son derece taktire değerdi. Uygulama sonrası beklentimin üzerinde bir performans artışı ile karşılaşmak daha da iyiydi. Emeğinize yüreğinize sağlık. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
10.07.2015 ( Read More )
Opel
Mustafa B. 2012 model 1.3 dizel Opel corsa aracım kendine geldi şu ana kadar bir problem yaşamadım teşekkür ederim Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
09.11.2020 ( Read More )