Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Remaps ailesine teşekkür ederim. Çok başarılı. Aracı sevdirdiler. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.06.2016 ( Read More )
BMW
Çok basarılı araba performans ve Yakıt olarak cok iyi oldu elinize saglık BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Read More )
Isuzu
Hüseyin Ş. Zonguldak Ereğli şubesinde aracıma yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Özellikle şube yetkilisi Yüksel Özel beyin ilgisi çok iyiydi. Türkiye'ye böyle bir firma kazandırdığınız için teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
12.03.2018 ( Read More )
BMW
Yeni araç almış gibi oldum 220hp çok keyifli teşekkürler Ümit abi :) BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
07.10.2016 ( Read More )
Volkswagen
Karamanlar L. Tşk ederiz ilgi iyiydi araç süper oldu lastik ölçülerini değiştirdik inşaAllah ilerleyen zamanda sıkıntı yaşamayız Hoşçakalın Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
18.04.2019 ( Read More )
Volkswagen
Golf7 tdi dsg aracima yazilim uyguladilar 105hp deb 151hp guce cikti aracim, yakit bariz bir sekilde azaldi ve arac rahatladi. Ancak kimse ilk hafta yakit ekonimisi beklemesin cunku basmadan duramiyorsunuz :) Ozellikler ara hizlanmalarda (5. Vites 80km ile giderken) gaza basinca arabanin koltuga yapistirmasi paha bicilemez. Yalniz ilk gun arabanin bu guce alismask gerekiyor fazla zorlamayin derim ben mekanik aksamlar icin, ertesi gun farki cok net goreceksiniz. Vites gecisleri haric daha 2.000 devire gelemedim, 130km hiza ciktim hala 1.800 de devirdeydi arac. Tesekkur ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
18.02.2016 ( Read More )
Opel
Ümit beyi tanıdığıma gerçekten çok seviniyorum gayet mütevazi bir insan işi konusunda son derece hassas ve ilgili piyasada bulunan yazılımcılarla alakası olmayan biri aracıma uygulattırrdığım yazılım sayesinde aracımın gerçekten karekteri değişti yakıt performans süper oldu başarılarının devamını diliyorum. Opel Insignia 2.0 CDTI - 110Hp @190 Hp
06.12.2022 ( Read More )
Smart
Hemen her cesit araca uygulama yaptiklarini gordum hic tereddut etmeden aracimi teslim ettim, gercekten bu isin dogru adresi... Smart ForTwo 1.0i - 61Hp @67 Hp
27.06.2015 ( Read More )
Volkswagen
Mükemmel Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
27.02.2022 ( Read More )
Renault
Mehmet K. Aracım 1 vites arttı diyebilirim. 3.vites ile zorlanarak çıktığım rampayı 4.vites ile rahatlıkla çıkabiliyorum. Sollamalarda güveni geliyor insanın kendisine.Durumu olan herkes yaptırmalı bence. Ayrıca gösterdikleri ilgi alaka ve temiz işlerinden dolayı Trabzon daki Alper Bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Selamlar Saygılar Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
23.10.2017 ( Read More )
BMW
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralar BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Read More )
Volkswagen
Hamdi D. Çok memnunum herkese tavsiye ediyorum. Teşekkürler Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
20.08.2020 ( Read More )
BMW
istanbuldan kalktık gittik ustalarımız on numara yaptılar 2010 520d mizi şanssızlık şaşmaz sanayide kaza yaptik, çok kuvetli olmuş :) BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.09.2016 ( Read More )
Audi
Çok memnun kaldım teşekkürler Audi A3 / A3 Sedan 2.0 TDi cr - 140Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Atalarımız her işi ehline yaptıracaksın demiş. Güleryüz, ikramlar, karşılama herşey 10 numara 5 yıldız. Yazılım bir efsane. Keyifli bir arabam vardı, şimdi herşey daha bir güzelleşti. İlgi alaka için tekrar teşekkür ediyorum Remaps Ailesine. Daha uyguna bulunabilir ama önemli olan kalite ise REMAPS BMW 3-Serisi 320d - 150Hp @190 Hp
20.08.2019 ( Read More )
Citroën
Aracım 2014 model citröen picasso. Yaklaşık bir ay önce yakın bir arkadaşımın tavsiyesi ile remaps ta yazılım yüklettim. 110 dan 145 e yükseldi. Uzun yolda, ve yüksek vitesler arasında çekiiş gücü performansı çok yükseldi. Bu aracın tek handikapıda böylece aşılmış oldu. Şehir içi yakıt tüketimi ortalaması 6.7 lt den 6.4 lt ye düştü. Remapsa ve tavsiye eden kardeşim Atilla ya teşekkürler. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Read More )
BMW
Aracımın gerçek gücü ortaya çıktı çok memunum BMW 3-Serisi 335i - N55 Twinscroll - 306Hp @385 Hp
06.12.2016 ( Read More )
BMW
Arkadaşlar F10 5.25d aracıma yazılım yaptık, performansta hissedilir bir artış var, şimdilik hiç bir problem yaşamadım. Özetle ; ellerine sağlık çok başarılı oldu!!! BMW 5-Serisi 525i - (2010-2011) - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Isuzu
Aydin K. 3 adet Isuzu Kamyon Araçlarımi yaptırdım çok memnunum teşekkürler Alper Akkoç Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
12.04.2018 ( Read More )
Skoda
Daha once de 3-4 aracima yazilim yüklenmişti, cok memnun kaldim, oyleki aracimi satin almadan once yazilimin verimine gore karar verir oldum, Umit hocamin ellerine saglik Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
23.05.2016 ( Read More )
Peugeot
peugeot 407 ruhu sayfasi kurucusu olarak sayfamizda bulunan uye arkadaslarima tavsiye ettim bu benim sizden 2. peugeot 407 model aracima yazilim attirmam ve gayet memnunum hatta memnuyetimi dile getirmemden sonra size bir kac arac yolladim arkadaslarda memnu kaldilar ilgi alakaniza tesekkur eder basarilarinizin devamini dilerim her ne kadar tanisamamis olsakda umit beye selamlar Peugeot 407 1.6 HDi - 110Hp @136 Hp
08.08.2018 ( Read More )
BMW
Gercekten isinin ehli. Süpersin Ümit Dogan. Bundan sonra hep sendeyim... BMW 1-Serisi 120d - 184Hp @220 Hp
11.08.2015 ( Read More )
Audi
AUDI A4 1.8 t aracıma yazılım yaptırdım çok memnun kaldım türkiyenin en iyi işi yapan firma ekip olarak çok iyiler hem aracımdan hemde müsteri ilişkilerinden çok fazla memnun kaldım işlerinin herzaman arkasında duran bir firma tavsiye edilmeyecek bir firma değil herkesin denemesini tavsiye ederim ilgi için teşekkür ederim Audi A4 Cabrio 1.8 T - 163Hp @195 Hp
02.11.2018 ( Read More )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Mercedes
Yazılım uygulamasından cok memnun kaldım.Tebrikler Remaps. Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
04.06.2019 ( Read More )
Ford
Deneyim ve tecrübeleri en üst düzeyde. Olmayqcak birşeye olur demiyorlar olabilecek neyse o. Yaklaşımları bir o kadar güven verici. İyi ki bu firmayı tercih etmişim. Remaps ın tüm ekibine tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
07.12.2022 ( Read More )
Citroën
İsmail K. aracımın performansı artı ve yakıt hissedilir derecede düştü. özellikle düşük viteslerde aracın gücü harika ...tavsiye ederim. Citroën Nemo 1.3 HDi - 75Hp @95 Hp
05.09.2017 ( Read More )
BMW
Ümit bey ve ekibi çok profesyonel bir iş yapmaktadır aracım 5.20d ona yazılım yaptırdım ve çok memnunum yaptırmak isteyen herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
13.08.2020 ( Read More )
Audi
Bu işlerde ümit doğanı tek geçerim Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
10.02.2019 ( Read More )
Volkswagen
Olgun B. Süper Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
16.10.2018 ( Read More )