Comments of Customers (Read All Comments)

Skoda
Halil İbrahim S. Aracimin performansı oldukca arttı. Hicbir problem yaşamış degilim. Dilediğiniz takdirde eski yazılımınızı geri yükleyebilirsiniz. Skoda Superb 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
21.12.2019 ( Read More )
Landrover
Tek kelimeyle Harika. Çok teşekkür ediyorum. Landrover Freelander 2.2 TD4 - 160Hp @185 Hp
19.01.2018 ( Read More )
Audi
A7 3.0 tdi 245 hp aracıma stage 1 yazılım yaptık. İnanılmaz memnun kaldım. Yakıtı olsun gidiişi vites geçişieri harika oldu. Çok teşekkür ederim herşey için Audi A7 3.0 V6 TDi - 211Hp @320 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Audi
Bana anlattılar ama ben bu kadar olacağını tahmin etmemiştim ellerine sağlık tavsiye ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
30.03.2020 ( Read More )
Ford
Mukemmel bi cekis gucune sahibim ve yakit cok daha iyi oldu. Ama biraz daha hizlandirmamiz lazim die dusunuyorum :) Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
22.06.2015 ( Read More )
Audi
Ben cok ama cok memnun kaldim! Bir daha Araba alsam, remapsda bir daha yaptiririm. Audi A6 2.7 V6 TDi - 180Hp @220 Hp
10.08.2018 ( Read More )
Citroën
Güler yüzlü hizmetiniz kaliteli işçiliğiniz için teşekkür ederiz Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Volkswagen
Teşekkür ederim, aracımın performansı çok güzel oldu yakıtını ölçme fırsatım olmadı fakat performans çok yukarı çıktı çok memnunum teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
16.04.2018 ( Read More )
Fiat
Arabama uyguladığımız özel modifiye mekanik işlemlerden sonra Remaps'de uygulanan custom yazılımdan son derece memnunum, işini gayet iyi bilerek başarılı uygulamaları için, kendilerine çok teşekkür ederim. Fiat Grande Punto 1.4 T-jet Abarth - 155Hp @195 Hp
25.06.2015 ( Read More )
BMW
İlgi ve alaka dan çok memmun kaldım. Aracın perfonmansı hissedilir düzeyde değişti. Ümit beye ve ekibine çok teşekkürler. Yeni araç ta alsak ilk adres REMAPS... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
Ercan A. Yazılım yaptırdığım 12 nci araç...performans ve işçilik kalitesi tartışılmaz..Bursa Şubesi ismail beyin ilgisinden ve guleryuzunden dolayıda ayrıca teşekkürler. Volkswagen Passat CC / CC 2.0 TSi - 210Hp @260 Hp
21.11.2017 ( Read More )
Mercedes
Recep A. Uygulama cok iyi Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Peugeot
Aracıma 2. Ayda yazılım yaptirdim. hem performans hemde takit olarak çok faydasını gördüm. Remaps sa cok teşekkür ederim Peugeot Bipper 1.4 HDI - 70Hp @92 Hp
22.11.2023 ( Read More )
BMW
Remaps çalışanlarına ve özellikle Ümit beye sonsuz teşekkür ederim. BMW 520İ arabamda yapılan yazılım mükemmel oldu. Aracım 530i oldu. Mutlu oldum. Ümit beyi tebrik ederim. Başarıların devamını diliyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
06.12.2022 ( Read More )
Audi
Artık daha hızıyız, profosyonel uygulama ve dosthane yaklaşımlar için teşekkürler Remaps.. Yeriniz fevkalede güzel olmuş ayrıca... Audi A5 3.0 TDi - 240Hp @310 Hp
24.05.2017 ( Read More )
BMW
Arabaya bindiğimi hissettim. Gerçekten çok başarılı. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.04.2016 ( Read More )
BMW
Remaps yazilim konusunda ulkedeki en iyi firma. Umit Dogan ise gercekten nazik ve guzel bir insan. Her zaman gittim, her zaman gidecegim. Gonul rahatligiyla guvenebilirsiniz. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Read More )
Opel
Mustafa B. 2012 model 1.3 dizel Opel corsa aracım kendine geldi şu ana kadar bir problem yaşamadım teşekkür ederim Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
2013 jetta 1.6 TDİ aracıma yaptırdım bu 2. aracım, kısacası performans ve tepki konusunda muhteşem yakıt konusunda normal kullanımda hissedilir derecede yakıt düştü. Chip konusunda ümit abinin üstüne tanımam. Sonuç olarak çok memnunum ve kesinlikle tavsiye ederim... Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
16.04.2019 ( Read More )
Skoda
Arac performansi inanilmaz degisti ve yakitla gozle gorulur bi dusus oldu ben cok memnunum tesekurler Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Porsche
Harika bir muamele gerçektem profesyonellik akıyor çok memnun kaldım kalitenin tek adresi remapssss Porsche Cayenne 3.6 V6 - 290Hp @312 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Mercedes
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Porsche
Çok memnunum harika Porsche Panamera 3.0 TDi - 240Hp @300 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Volkswagen
Aracımın performansı arttı Torku yükseldi Ve Yakıtı azaldı Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
12.12.2015 ( Read More )
BMW
Nihat Ö. Yazılımla alakalı bir sıkıntı yaşamadım durum iyi BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
07.05.2018 ( Read More )
Renault
İlk başka çekinerek gittim arkadaşlar gerçekten işinin ehli ilgili çok memnunum başka bir aracın daha var en kısa zamanda onu da götüreceğim teşekkür ederim emeği geçen herkese Renault Talisman 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp
23.03.2018 ( Read More )
BMW
merhaba 2017 520i BMW orjinal haliyle hakkaten gitmiyordu neredeyse binmemeye çalışıyordum.Ancak yazılım sonrası arabaya sanki sihirli bir çubuk değmiş gibi mükemmel bir performans ortaya çıktı.Tek sorun arabanın götü yolda durmuyor arka lastikte hediye etseniz süper olurdu :))).Özetle hiçbir parça değişmeden sadece yazılımla bu kadar değişim harika. Elinize sağlık... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
31.03.2020 ( Read More )
Skoda
Passat aracıma yazılım yaptırdım gayet memnun kaldım aracın hem yakıtı düştü hem çekişi arttı tavsiye ederim Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.11.2023 ( Read More )
BMW
Öncelikle ilgi ve alakanıza teşekkür ederim yazılım öncesi çok tereddüt etmiştim fakat şu an daha önce yaptırmadığıma pişman oldum aracımın sürüş keyfini yeni yeni çıkartıyorum BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
22.06.2019 ( Read More )
Mercedes
İlk aracım, CLA 180D’nin bu kadar tepkisiz bir araba olduğunu bilmiyordum. Yazılım sonrası aracın hantallığından eser yok, sürüş keyfi arttı ve şehir içi sakin kullanımda yakıt tasarrufu sağladı. Hiç değilse mercedese binip bir egea tarafından geçilmeyeceksiniz. Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp
29.10.2024 ( Read More )